@rno#rr
Die hard MF'er
Een beetje vertraagd maar alsnog een verslag van mijn beleving van het Superbike weekend.
Met slechts 1 set 16.5" wielen gingen we naar Assen, alles geregeld...ff 4000 euro met Pirelli afgerekend voor t leasen van de banden
Na 2 dagen trainen en kwalificeren stond ik als 23e met een tijd van 2.09 rond, maar de ZX10R was niet te sturen en wat we ook deden...niks werkte...echt frustrerend.
Voor de warmup weer van alles veranderd...hielp ook niet...dus de fiets maar gemaakt zoals hji het minst slecht stuurde in de training en voorbereiden voor de race.
Mijn start van race 1 is super en ik pak zo een man of 4, maar direkt met uitkomen van de bochten gaat t mis, totaal geen grip en ik moet echt op voorzichtig rijden anders lig ik er zo naast,ik hoop dat de grip zich gaat verbeteren na een paar ronden...maar nee...het word alleen maar erger en ik stuur de motor de pits in...snel ff wat veranderd en weer als laatste de baan op...neehoor ook niet goed en we zetten er een punt achter vwb race 1.
De start van race 2 verloopt wederom goed en ik pak weer wat plaatsen, maar ook nu is het mis,ondanks wat aanpassingen is de ZX10R niet te sturen en gaat overal behalve waar ik hem wil, en het word met de ronde erger...het tempo wat ik aan kan houden ligt veel te laag en zelfs met een laag tempo lig er steeds bijna naast...weer de pits in en het weekend is voorbij...de eerste 2 DNF's van 2004...uitgerekend met het World SBK...Mile besluit s op de achterkant te drukken om te voelen hoe deze aanvoelt...iets wat wel vaker gedaan word maar dan koud...in de pitbox...de achterschokbreker blijkt warm totaal niet te dempen en veert als een oude snorfiets...eindelijk euvel gevonden...de schokbrekere blijkt kapot te zijn en heeft ons weekend behoorlijk verpest...
Na afloop van de races krijgen we nog te horen dat de Italiaan Perille een crash niet heeft overleefd en dit geeft t weekend nog een extra nare nasmaak.
We zijn momenteel bezig de ZX10R weer optimaal te prepareren voor de laatste race van het jaar,26 september op Assen...en ook de onderhandelingen voor seizoen 2005 beginnen op gang te komen...spannende tijden dus.
Groetjes Arno
Met slechts 1 set 16.5" wielen gingen we naar Assen, alles geregeld...ff 4000 euro met Pirelli afgerekend voor t leasen van de banden
Na 2 dagen trainen en kwalificeren stond ik als 23e met een tijd van 2.09 rond, maar de ZX10R was niet te sturen en wat we ook deden...niks werkte...echt frustrerend.
Voor de warmup weer van alles veranderd...hielp ook niet...dus de fiets maar gemaakt zoals hji het minst slecht stuurde in de training en voorbereiden voor de race.
Mijn start van race 1 is super en ik pak zo een man of 4, maar direkt met uitkomen van de bochten gaat t mis, totaal geen grip en ik moet echt op voorzichtig rijden anders lig ik er zo naast,ik hoop dat de grip zich gaat verbeteren na een paar ronden...maar nee...het word alleen maar erger en ik stuur de motor de pits in...snel ff wat veranderd en weer als laatste de baan op...neehoor ook niet goed en we zetten er een punt achter vwb race 1.
De start van race 2 verloopt wederom goed en ik pak weer wat plaatsen, maar ook nu is het mis,ondanks wat aanpassingen is de ZX10R niet te sturen en gaat overal behalve waar ik hem wil, en het word met de ronde erger...het tempo wat ik aan kan houden ligt veel te laag en zelfs met een laag tempo lig er steeds bijna naast...weer de pits in en het weekend is voorbij...de eerste 2 DNF's van 2004...uitgerekend met het World SBK...Mile besluit s op de achterkant te drukken om te voelen hoe deze aanvoelt...iets wat wel vaker gedaan word maar dan koud...in de pitbox...de achterschokbreker blijkt warm totaal niet te dempen en veert als een oude snorfiets...eindelijk euvel gevonden...de schokbrekere blijkt kapot te zijn en heeft ons weekend behoorlijk verpest...
Na afloop van de races krijgen we nog te horen dat de Italiaan Perille een crash niet heeft overleefd en dit geeft t weekend nog een extra nare nasmaak.
We zijn momenteel bezig de ZX10R weer optimaal te prepareren voor de laatste race van het jaar,26 september op Assen...en ook de onderhandelingen voor seizoen 2005 beginnen op gang te komen...spannende tijden dus.
Groetjes Arno