Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dé reden dat ik RTLGP voor wat betreft het WSB volledig links laat liggen. Ik download liever dan mezelf op te winden over die stem van Kalff.Pff wat een verschrikking toch die Kalff : Norijuko Haga
En dan nog die vreselijk irritante stem die door merg en been gaat....
Weet jij dan wat er aan zijn motor mankeerde ????
Laatste nieuws van het superbike front: Ducati wil volgend jaar met een 1398 uitkomen........
Komt waarschijnlijk doordat het een Italiaanse fiets is. Door een crash licht alle elektronica in de war en start die niet meer.
Pretty-please met suiker erop?
Net terug van de Nurburgring.
Wat een prachtige race's hebben we weer gezien. En wat een schitterend circuit is het toch ook!
Ik hoop dat de Nurburgring nog lang op de world superbike kalender blijft staan.
Echt genieten daar!!!
Toepasselijke naam heb je
Zei de man die altijd aan de zijlijn staat
De beste stuurlui staan aanwalde zijlijn
Nou, als de motor daarvan kapot raakte dan is het wel een zeer zwak modelletje.Weet jij dan wat er aan zijn motor mankeerde ????
Ook weer thuis van een mooi weekend in de Eifel en was zeker een goed weekend voor Spies ,
Komt waarschijnlijk doordat het een Italiaanse fiets is. Door een crash licht alle elektronica in de war en start die niet meer.
Het is lastig om een eerlijk regelement te maken, maar ik vind dit wel erg kunstmatig... 3 kg en een beetje vermogen kan het verschil zijn tussen een compedatieve fiets of niet.Een(klein) voordeel voor ducati is nu dat de restricties op de fietsen, nu wat in hun voordeel uit gaan vallen .
– if a rider of a 1000 cc 4 cylinder is leading the riders’ Superbike World
Championship standings at that time, then the initial air restrictor size
of the 1200 cc 2 cylinders will be increased by one size, to a Ø 52 mm
(or the equivalent area 2123.7 mm2), or as a last step, the air restrictor
will be withdrawn.
Geld ook voor het gewicht.
Should average value of the ‘event averages’ over 3 events favour the
1000 cc 4 cylinders by more than 5 points, and if a rider of a machine
with this configuration is leading the riders’ Superbike World
Championship standings at that time, then the minimum weight of all
1200 cc 2 cylinders will be reduced by 3 kg. The lower limit is 162 kg.
http://www.fim-live.com/fileadmin/alfresco/Codes_et_reglements/SBK_SS_SST_Eng.pdf
Het is lastig om een eerlijk regelement te maken, maar ik vind dit wel erg kunstmatig... 3 kg en een beetje vermogen kan het verschil zijn tussen een compedatieve fiets of niet.
en kijk eens hoe populair het WSBK nu is en hoe gaaf die wedstrijden zijn?
Ik kijk tien keer liever naar de WSBK dan de GP's