World Superbike Nurburgring 2009

en kijk eens hoe populair het WSBK nu is en hoe gaaf die wedstrijden zijn?

Ik kijk tien keer liever naar de WSBK dan de GP's

Als je het mij vraagt is dat al jaren zo : van motorliefhebbers voor motorliefhebbers :Y .
Heel andere sfeer ook met het volk dat erop af komt. :]
 
Zo een geweldig weekend gehad in Duitsland.
Mooi circuit, uitzicht op de bergen en knallende motoren, wat wil je nog meer? oja misch iets meer catering, per zoveel tribunes had je maar 1 cateringhokkie staan waardoor je een tijd moest wachten voordat je iets kon krijgen. volgende keer maar zelf eten meenemen :P
 
Superbike Nurburgring voor 2010 ook maar op het lijstje zetten, zover is het niet rijden. En wat ik gister op tv zag is het een vette baan :Y
 
Zo een geweldig weekend gehad in Duitsland.
Mooi circuit, uitzicht op de bergen en knallende motoren, wat wil je nog meer? oja misch iets meer catering, per zoveel tribunes had je maar 1 cateringhokkie staan waardoor je een tijd moest wachten voordat je iets kon krijgen. volgende keer maar zelf eten meenemen :P

Idd en dat gehannus met die "ringocard"vind ik ook niet zo geslaagd,voor je het weet trekken ze meer af dan je lief is :N .
De prijzen zijn er ook flink :Y
 
Toch vreemd hoor....


Ducati gaat niet goed (rijder of machine?) en raken dus achter in het wk en kunnen vervolgens weer meer gebruik maken van die 1200 cc. Lijkt toch echt op vals spelen. Hoe dan ook wil men op een of andere manier zorgen dat Ducati het wk gaat winnen.

Trouwens hier het laatste nieuws uit de GP: Ducati mag in 2010 uitkomen met een 1000cc ivm de hoge ontwikkelingskosten van hun 800cc. Voorwaarde is dan wel dat er zogenaamde beperkingen op het blok komen.
 
Idd en dat gehannus met die "ringocard"vind ik ook niet zo geslaagd,voor je het weet trekken ze meer af dan je lief is :N .
De prijzen zijn er ook flink :Y

geweldig circuit. Lekkere omgeving om te rijden. Parkeerbeveiliging werkt goed. We zaten op de mercedestribune. Komen ze van start/finish recht op je af glijden in turn one. Ringcard vind ik een goeie. geen gezeik met wisselgeld. Je moet altijd op je wisselgeld letten, ook met zo'n kaart. En je krijgt je restgeld tenminste weer terug. Kun je bij een concert in de AmsterdamArena niet zeggen..Statiegeld op koffiebekers werkt ook. Tenminste niet zo'n zinloze tiefuszooi als in Assen. Zelden zo'n schoon circuit gezien.
Duur? 2,30 voor een beste bak patat met mayo valt wel mee toch. Koffie wel prijzig, maar dat drink ik toch niet veel.
Verkeersafvoer was nog een beetje een zooitje.
Ik snap niet dat er niet meer publiek op af komt daar.
 
Idd en dat gehannus met die "ringocard"vind ik ook niet zo geslaagd,voor je het weet trekken ze meer af dan je lief is :N .
De prijzen zijn er ook flink :Y

Wij hadden ook inderdaad problemen met de ringcard. Op een gegeven moment stond er bij de laatst gehaalde biertjes nog 25 euro op, toen wij even later weer een paar biertjes wilden halen stond er nog 12 euro op :( !
Dat is ons helaas vaker dan 1x gebeurd :( :( :( !
Op T4 trouwens geen problemen gehad met de catering...was prima geregeld voor de rest :+
 
geweldig circuit. Lekkere omgeving om te rijden. Parkeerbeveiliging werkt goed. We zaten op de mercedestribune. Komen ze van start/finish recht op je af glijden in turn one. Ringcard vind ik een goeie. geen gezeik met wisselgeld. Je moet altijd op je wisselgeld letten, ook met zo'n kaart. En je krijgt je restgeld tenminste weer terug. Kun je bij een concert in de AmsterdamArena niet zeggen..Statiegeld op koffiebekers werkt ook. Tenminste niet zo'n zinloze tiefuszooi als in Assen. Zelden zo'n schoon circuit gezien.
Duur? 2,30 voor een beste bak patat met mayo valt wel mee toch. Koffie wel prijzig, maar dat drink ik toch niet veel.
Verkeersafvoer was nog een beetje een zooitje.
Ik snap niet dat er niet meer publiek op af komt daar.

De Mercedestribune en Bilsteintribune 4 en 4a zijn top plekken, dit jaar helaas niet geweest, volgend jaar maar weer.
 
Laatst bewerkt:
Toch vreemd hoor....
Trouwens hier het laatste nieuws uit de GP: Ducati mag in 2010 uitkomen met een 1000cc ivm de hoge ontwikkelingskosten van hun 800cc. Voorwaarde is dan wel dat er zogenaamde beperkingen op het blok komen.

Waar haal je die informatie/onzin?
 
Laatst bewerkt:
Ook een super dag gehad, en mooi circuit om te kijken.
heb volgens mij op hetzelfde stuk als downsider gezeten.
1e manche in de bocht voordat ze dat stuk naar beneden gaan, SS in de bocht daar beneden en 2e wedstrijd halverwege dat rechte stuk zodat we de videowall nog zagen.

Spies :}
 
MF-ers...?

PA646363.jpg
 
Toch vreemd hoor....


Ducati gaat niet goed (rijder of machine?) en raken dus achter in het wk en kunnen vervolgens weer meer gebruik maken van die 1200 cc. Lijkt toch echt op vals spelen. Hoe dan ook wil men op een of andere manier zorgen dat Ducati het wk gaat winnen.

Andersom werkt het ook zo hoor,staan ze bovenaan of domineren ze teveel,hup 3 kg erbij en/of meer restrictie :Y
 
Vondt het een geweldig race weekend. Zo goed als droge tranning gezien zaterdag ( was wel ijskoud ) De race's waren echt super. Helemaal de tweede race eindelijk Rea!!

De sfeer was wel minder als in assen, donington en brno. Het is duidelijke een auto gericht publiek die duitsers.


Verder geslapen in het Linder hotel op steenworp afstand van het circuit was wel kostbaar maar heerlijk geslapen.
 
De Fransen vielen me trouwens weer op.
staat iedereen netjes te wachten voor de motorparking, en het was een flinke rij ondertussen komen de fransen weer voorsteken.

het valt me elke keer op, hoe vaak het "toevallig" Fransen zijn die zoiets doen.
ik spreek er 1 aan, en geef met gebarentaal aan dat het achteraan aansluiten is, maar nee hoor hoofdschuddend van nee rijdt die og verder naar voren en gooit hem er tussen.

dat je voorbij auto's rijdt oke, maar als er 100 motoren staan te wachten sluit dan achteraan.

zie ik bij elke race, en elk circuit.
En Engels spreken ho maar.

Zo dat is er ff uit 8-)
 
Ik ben ook geweest, zat op T12.. Was echt gaaf :) Ze mogen alleen de speakers wel wat zachter zetten volgend jaar, pfff :?
 
De Fransen vielen me trouwens weer op.
staat iedereen netjes te wachten voor de motorparking, en het was een flinke rij ondertussen komen de fransen weer voorsteken.

het valt me elke keer op, hoe vaak het "toevallig" Fransen zijn die zoiets doen.
ik spreek er 1 aan, en geef met gebarentaal aan dat het achteraan aansluiten is, maar nee hoor hoofdschuddend van nee rijdt die og verder naar voren en gooit hem er tussen.

dat je voorbij auto's rijdt oke, maar als er 100 motoren staan te wachten sluit dan achteraan.

zie ik bij elke race, en elk circuit.
En Engels spreken ho maar.

Zo dat is er ff uit 8-)

het zijn altijd die arrogante K*TFRANSEN,
overal schijt aan, ik kan me er ook mateloos aan irriteren,

zeker met motorrijders waar het altijd gemoedelijk gaat verwacht je zoiets eigenlijk niet :(
 
Volgend jaar weer. Ik zat op t4a, mercedes tribune. Heb elke crash zelf gezien, ook kwam jonathan rea effe een burnout maken. Geweldig. Vond het alleen jammer voor haga dat ie viel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan