World Superbikes 2002 Imola

;( Zonder geluid is niet leuk...

Ik wil graag degene met geluid. *D
 
Dat was idd. de mooiste race die ik live heb mogen aanschouwen. :}

Wat ben ik blij dat ik toen heb doorgezet. Op de heenweg ging de duc kaduc en moest de hoofdprijs betalen voor de reparatie. Ik baalde zo erg dat ik eigenlijk geen zin meer had om door te gaan. Ben toen door de rest van de groep overgehaald toch door te zetten en ben ze daar nu nog dankbaar voor. :}
 
kan iemand mij nog helpen aan deze races, ik heb ze namelijk nog steeds niet ;(
 
:} :} Toen mocht ik Edwards nog ;)

ik wist gelijk weer waarom ik nog steeds wel fan ben van Edwards. En bayliss of course... wat een show was dat destijds :} :} :}

( wel een beetje jammer dat er van die takkeherrie onder het filmpje staat, ik had liever die Engelsen gehoord en/of ( alleen ) het motorgeluid :+ :+ :+ )
 
Vindt de muziek juist gaaf!!! Het eerste nummer is van Guns and Roses geloof ik, de 2e weet ik zo niet, maar spreekt mij wel aan.

Het was toch echt een super spectaculair weekend in Imola. Beide race's waren erg close. Troy en Colin, ga terug naar de SBK en maak er weer zo'n mooie strijd van met z'n tweetjes. Probleem is dat er nu wat meer van die snelle jongens bij zitten..
 
Dit was al een mooi voorproefje, maar als het effe kan zou ik graag allebei de races hebben...

Dus Wie Oh Wie Kan mij helpen???
 
Vindt de muziek juist gaaf!!! Het eerste nummer is van Guns and Roses geloof ik, de 2e weet ik zo niet, maar spreekt mij wel aan.

Het was toch echt een super spectaculair weekend in Imola. Beide race's waren erg close. Troy en Colin, ga terug naar de SBK en maak er weer zo'n mooie strijd van met z'n tweetjes. Probleem is dat er nu wat meer van die snelle jongens bij zitten..

ik ben ook niet vies van stevige muziek, maar vind dat bij motorfilmpjes of motorgeluid of commentaar bij moet zitten... zeker bij deze race zou het commentaar niet misstaan...
 
Huuh, ik vind edwards nog steeds 1 van de tofste zoniet de tofste in het veld, hoezo deze mening ?
Ik heb in principe ook niets tegen hem, ben alleen nogal een honda freak, en iedereen die dan naar yamaha overstapt.. sja.. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan