World Superbikes 2002 Imola

Mafkeez

Die hard MF'er
30 nov 2002
908
1
Raalte
Wie kan mij helpen aan video beelden van de world superbikes races op het circuit van Imola in 2002. Liefst heb ik natuurlijk alle 2 de races compleet!
Nu niet gaan vragen waarom ik die beelden wil, de echte motorrace fans weten wel waarom!! :9


Alvast bedankt!
 
Colin Edwards versus Troy Bayliss in de beslissende manche. Rijden beide echt op het randje. Mooiste manche die ik ooit in welke klasse ook maar gezien heb !!!!

WERELDRACE :} :} :} :}

De Kale
 
Wie kan mij helpen aan video beelden van de world superbikes races op het circuit van Imola in 2002. Liefst heb ik natuurlijk alle 2 de races compleet!
Nu niet gaan vragen waarom ik die beelden wil, de echte motorrace fans weten wel waarom!! :9


Alvast bedankt!

Ik denk dat ik die heb. Moet ff checken straks!
 
Wie kan mij helpen aan video beelden van de world superbikes races op het circuit van Imola in 2002. Liefst heb ik natuurlijk alle 2 de races compleet!
Nu niet gaan vragen waarom ik die beelden wil, de echte motorrace fans weten wel waarom!! :9


Alvast bedankt!

Dat was idd zwaar rielekst ja.
 
Ja ben ook wel benieuwd!

Dat was een angstaanjagende race...

(Gelukkig voor Edwards dat Xaus er niet bij kon komen)
 
Daar zit wel wat in O-) , Ik ben ook nog niet zo ver

Maar je krijgt elke keer een film te zien met de mooiste momenten uit een bepaalde race. Leuke beelden
 
Ik mag het vast niet zeggen, maar deze race is gewoon van een niet nader te noemen p2p netwerk te plukken.... iets met een muildier ....
 
Wie kan mij helpen aan video beelden van de world superbikes races op het circuit van Imola in 2002. Liefst heb ik natuurlijk alle 2 de races compleet!
Nu niet gaan vragen waarom ik die beelden wil, de echte motorrace fans weten wel waarom!! :9


Alvast bedankt!


K'heb er een torrentje van gemaakt.... Meel me maar ff ...
 
Ik heb in Capelle hier een DVD gekocht met het hele seizoen 2002 erop
voor ik dacht 8 of 9 euries.....

Is dat wat ??
 
K'heb er een torrentje van gemaakt.... Meel me maar ff ...

Ik heb hem effe gedownload voor mafkeez, maar kan de filmpjes nog niet afspelen. Niet met windows media player, vlc mediaplayer of powerdvd.

Waarmee speel jij deze af???

ik dacht dat die al klaar was met downloaden, maar dat is dus niet het geval.
Probleem opgelost (denk ik)
 
Laatst bewerkt:
Die wil ik ook !!!!

Wie host het even???

Als ik het heb kan ik het zelf ook hosten voor andere mensen die het nog willen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan