WorldSBK Italië - Acerbis round 5, Imola

Wie wint Imola?

  • Jonathan Rea

    Stemmen: 17 50,0%
  • Chas davies

    Stemmen: 1 2,9%
  • Leon Haslam

    Stemmen: 3 8,8%
  • Tom Sykes

    Stemmen: 1 2,9%
  • Michael vd Mark

    Stemmen: 11 32,4%
  • Davide Giugliano

    Stemmen: 0 0,0%
  • Jordi Torres

    Stemmen: 1 2,9%
  • Sylvain Guintoli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Matteo Baiocco

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Idd ,ze bleven maar doorzeuren hoe hij wel niet zou balen,omdat ie achter rea reed/finishte.
Volgens mij baalden ze er zelf meer van O-)
Ook die kletspraat dat van de Mark nog even met een pit scooter de baan op zou kunnen om nog punten te kunnen halen,vond ik wat oeverloos gezever :z
:^

De opmerking van ff heen en weer rijden om deze race te bezoeken :Z ,is niet voor veel mensen ff te doen hoor :X
 
:^

De opmerking van ff heen en weer rijden om deze race te bezoeken :Z ,is niet voor veel mensen ff te doen hoor :X

Gewoon gas erop. Als er nu iets leuk is, dan is het om eens wat andere circuits te bezoeken. Assen blijft leuk, maar na 40x en meer wil je ook wel eens iets anders zien :Y

Le Mans staat ook nog steeds op mijn wishlist. Is goed te doen.
 
Gewoon gas erop. Als er nu iets leuk is, dan is het om eens wat andere circuits te bezoeken. Assen blijft leuk, maar na 40x en meer wil je ook wel eens iets anders zien :Y

Le Mans staat ook nog steeds op mijn wishlist. Is goed te doen.

Ga ik bijna ieder jaar heen , kijk het weer aan en dan zondag ochtend / nacht rond half 2 weg en met ruim 6 uurtjes zit je langs de baan.
 
Ik ergerde mij ook kapot aan dat gezeur over Sykes en hoe ontevreden hij wel niet zou zijn.
Natuurlijk wil hij beter presteren en liever overwinningen behalen, maar volgens mij zag je toch echt wel tevredenheid over het feit dat het gewoon een stuk beter ging dan in de voorgaande races.

Haha mooi man dat ge-erger. Ik snap het wel hoor. Maar ik probeer me er niet meer op te focussen. Ben gewoon blij dat ik de races in prachtige HD kwaliteit kan bekijken. Juist omdat ik het een paar jaar niet heb kunnen zien (MotoGP) En dan waardeer je des te meer dat je het wel weer kan zien. Ik ga me dadelijk bij de 2e helft van het seizoen pas weer ergeren, als ik het niet meer via HD kwaliteit kan zien.
 
Ga ik bijna ieder jaar heen , kijk het weer aan en dan zondag ochtend / nacht rond half 2 weg en met ruim 6 uurtjes zit je langs de baan.

:Y :}

Ook al genoeg circuits bezocht inmiddels. En de meesten gewoon lekker met de motor naar toe :] Afgelopen september met het vliegtuig naar Jerez was wel lekker luxe.
 
Waren weer leuke races op Imola *D

Ontzettend jammer van de crash van David Salom waardoor Michael z'n opmars werd gestuit in race 1, en van Leon Haslam die duidelijk boven z'n kunnen reed op een nukkige Aprilia en Michael er af kegelde in race 2 B|

Er werd duidelijk meer verwacht op deze baan die de Honda zou liggen, maar het kwam er niet helemaal uit.
Oké, Michael had in de eerste race wellicht verder naar voren kunnen komen dan de P9 waarop hij nu finishte en in de tweede race had hij misschien wel een 3de plek kunnen behalen, 4de of 5de zeker..maar toch.

Het zal er niet makkelijker op worden dit seizoen. Gewoon blijven vechten voor goeie uitslagen en punten.

Jammer ook van Kyle Smith, maar wel strijdlustig en toch nog een punt gepakt.
En ja, het is zowel in het SBK als de WSS wel duidelijk, wie houdt Jonathan Rea en Kenan Sofuoglu van hun titel af?
 
Laatst bewerkt:
Heb net nog even de herhalingen gezien , maar waar ik me dan aan erger bij eurosport is dat je naar een sport voor echte mannen zit te kijken en dan krijg je allerlei spotje's over voetbal dat ze aardig voor elkaar moeten zijn RESPECT schijnt dat te heten alleen schijnen ze dat niet te begrijpen die voetballers want daarom moeten ze dat telkens herhalen en het liefst tussen onze sport voor kerels.
Grrrrr!!
 
:^

De opmerking van ff heen en weer rijden om deze race te bezoeken :Z ,is niet voor veel mensen ff te doen hoor :X
Is ook niet 'effe' te doen, maar wel de moeite waard:
20150509_121749_zpsswif5zwk.jpg

20150509_132144_zps3wsnws8t.jpg
20150510_091337_zpsydyj8ifv.jpg
20150510_101636_zpszpxg4kri.jpg
20150510_145548_zpszrzc5hfj.jpg


Twee dagen op het circuit geweest. Het nadeel voor ons Nederlanders is, is dat we strontverwend zijn met Assen, waar je vast tegen de baan aan zit, en overal kunt komen met je kaartje. Voor Imola moest je voor iedere tribune/deel van het circuit een apart kaartje kopen... Dus je loopt niet zomaar even het circuit rond.
Op zaterdag het deel vanaf Tamburello tot aan Rivazza rond gelopen en staan te kijken, alleen dan sta je achter twee hoge hekken waardoor je weinig ziet van de actie...
Op zondag kaartje voor Tribune I gekocht, net voor de laatste chicane, met zicht op het podium en megascherm. Daar was het mooi om te kijken, maar daar betaal je ook voor...
Hele dag langs een vriendengroep uit Nl gezeten, uit de buurt van Emmen. Was gezellig :)

Dag ging mooi, tot aan het moment dat vd Mark eraf gereden werd, toen was de sfeer wel wat minder...

Maar al met al twee leuke dagen gehad op Imola, maar ik hoef daar niet meer per sé terug heen...
 
Stoner? Beetje wennen aan de Blade voor suzuka en meteen het record hoogst aantal kijkers ooit verbreken voor de superbikes? Geloof het zelf ook niet, maar zou een waanzinnige stunt zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Bij een legendarische SBK-rijder denk ik, zeker als het toch richting Azië moet zijn, aan Haga. Maar als Haga weer rondjes gaat rijden in de Superbikes zou ik dat juist stil houden, en niet van de daken schreeuwen. :X
 
Hier nog iemand die dit weekend het CIV Kampioenschap vanuit Imola gaat volgen op MotorsTV, met het toptalent: Vietti Ramus?
 
Terug
Bovenaan Onderaan