WorldSBK Italië - Acerbis round 5, Imola

Wie wint Imola?

  • Jonathan Rea

    Stemmen: 17 50,0%
  • Chas davies

    Stemmen: 1 2,9%
  • Leon Haslam

    Stemmen: 3 8,8%
  • Tom Sykes

    Stemmen: 1 2,9%
  • Michael vd Mark

    Stemmen: 11 32,4%
  • Davide Giugliano

    Stemmen: 0 0,0%
  • Jordi Torres

    Stemmen: 1 2,9%
  • Sylvain Guintoli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Alex Lowes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Matteo Baiocco

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    34
Was er commentaar op het commentaar bij Eurosport? Dit commentaar is gewoon super! :Y :}
 
als die commentatoren toch een de GP konden gaan doen ipv die zelfverheerlijkers. MotoGP zou je bijna niet meer kijken door die eikels.
Ik teken voor een overstap.
 
Johnny, amazing! Voor het kampioenschap misschien saai. Maar ik heb echt een smile op mijn gezichtje :Y :} *O*
 
als die commentatoren toch een de GP konden gaan doen ipv die zelfverheerlijkers. MotoGP zou je bijna niet meer kijken door die eikels.
Ik teken voor een overstap.
Vond wel dat ze tijdens de tweede race vaak over Sykes zaten te zeuren : Sykes dit,Sykes dat maar Sykes was de enige die Rea nog een beetje bij kon houden.
 
Vond wel dat ze tijdens de tweede race vaak over Sykes zaten te zeuren : Sykes dit,Sykes dat maar Sykes was de enige die Rea nog een beetje bij kon houden.

Idd ,ze bleven maar doorzeuren hoe hij wel niet zou balen,omdat ie achter rea reed/finishte.
Volgens mij baalden ze er zelf meer van O-)
Ook die kletspraat dat van de Mark nog even met een pit scooter de baan op zou kunnen om nog punten te kunnen halen,vond ik wat oeverloos gezever :z
 
Faccani begint wat meer naar voren te komen in de WSS, moest ook haast wel. Vorig seizoen klasse apart in de stock 600. Jammer voor Michael, zat een goed resultaat in tijdens race 2. Had Wayne Tessels trouwens liever voor de titel zien rijden in de stock 600. Hopen op een nieuwe 2016 Gixxer met 200PK en traction control voor Wayne volgend seizoen.
 
Idd ,ze bleven maar doorzeuren hoe hij wel niet zou balen,omdat ie achter rea reed/finishte.
Volgens mij baalden ze er zelf meer van O-)

Ja idd. "Hij maakt wel een wheelie maar hij vindt het helemaal niet leuk! Hij zwaait wel maar hij vindt het helemaal niet leuk! Hij lacht wel maar hij vindt het helemaal niet leuk! O, wat zal Sykes balen want hij vindt dit natuurlijk helemaal niet leuk!" Op een gegeven moment ging het alleen nog maar over Sykes.
 
Ik ergerde mij ook kapot aan dat gezeur over Sykes en hoe ontevreden hij wel niet zou zijn.
Natuurlijk wil hij beter presteren en liever overwinningen behalen, maar volgens mij zag je toch echt wel tevredenheid over het feit dat het gewoon een stuk beter ging dan in de voorgaande races.
 
Terug
Bovenaan Onderaan