Wout groet als EERSTE

[offtopic]

ik ben vandaag tijden de les voor het eerst gegroet tijden mijn 6e les! wat een super cool gevoel geeft dat!

ik heb ook netjes terug gegroet!!! was echt wauw!
 
[offtopic]

ik ben vandaag tijden de les voor het eerst gegroet tijden mijn 6e les! wat een super cool gevoel geeft dat!

ik heb ook netjes terug gegroet!!! was echt wauw!

Daarom groet ik lessers ook altijd, die waarderen het tenminste. :)

okay okay en misschien gaan ze wel al zwaaiend op hun muil })
 
Grappig toch om te zien hoe klein de wereld kan zijn voor sommige mensen. Nu blijken er al mensen te bestaan wiens wereld zó klein is dat zelfs het begroet worden door een motor-agent al zo'n gigantische belevenis is, dat ze er een topic over starten op een Forum. Wat krijgen we morgen ? Een topic over iemand die drie dagen in katzwijm ligt omdat er zomaar ineens een onbekende gedag zei op straat ? *D


:} :}
Ben jij op Malta geweest? Ik ook. Kleine wereld, hé?
:)
 
We zijn inderdaad af en toe net mensen ..............

:]

inderdaad zegt mister Baksteen. Ik denk echter dat deze agent gewoon was vergeten dat hij dient had.
Is natuurlijk wel leuk als oom agent je groet maar gezien het rollenspel dat er toch gespeeld wordt kan het eigenlijk niet. Daarmee verlies je toch een deel van je natuurlijke authoriteit. Of niet heren agenten? Het gezag zwaait niet naar jan en alle man (de koningin uitgezonderd)

PS: waren de agenten maar robots dan nam ik altijd een plantensproeiertje op mijn fiets mee. Als je staande wordt gehouden gewoon efff nat spuiten dan raakt zijn electronica ontregeld. Wellicht krijg je dan geen bon maar een tegoedbon.
 
inderdaad zegt mister Baksteen. Ik denk echter dat deze agent gewoon was vergeten dat hij dient had.
Is natuurlijk wel leuk als oom agent je groet maar gezien het rollenspel dat er toch gespeeld wordt kan het eigenlijk niet. Daarmee verlies je toch een deel van je natuurlijke authoriteit. Of niet heren agenten? Het gezag zwaait niet naar jan en alle man (de koningin uitgezonderd)
Het gezag... ben jij opgegroeid in Oost-Duitsland ofzo?
 
Grappig toch om te zien hoe klein de wereld kan zijn voor sommige mensen. Nu blijken er al mensen te bestaan wiens wereld zó klein is dat zelfs het begroet worden door een motor-agent al zo'n gigantische belevenis is, dat ze er een topic over starten op een Forum. Wat krijgen we morgen ? Een topic over iemand die drie dagen in katzwijm ligt omdat er zomaar ineens een onbekende gedag zei op straat ? *D

Maar ............... vreemde mensen zeggen mij nooit gedag op straat (sniksnik) '(
 
inderdaad zegt mister Baksteen. Ik denk echter dat deze agent gewoon was vergeten dat hij dient had.
Is natuurlijk wel leuk als oom agent je groet maar gezien het rollenspel dat er toch gespeeld wordt kan het eigenlijk niet. Daarmee verlies je toch een deel van je natuurlijke authoriteit. Of niet heren agenten? Het gezag zwaait niet naar jan en alle man (de koningin uitgezonderd)

PS: waren de agenten maar robots dan nam ik altijd een plantensproeiertje op mijn fiets mee. Als je staande wordt gehouden gewoon efff nat spuiten dan raakt zijn electronica ontregeld. Wellicht krijg je dan geen bon maar een tegoedbon.


Euuuhhmm...Mister Hoomy, dat was een quote van Nilsionello waar je op reageerd, ik was t volledig met je eens. Geen gelul en vriendelijkheid, afkappen van gesprekken en opzouten met een geven mening. Gehoorzamen zullen ze, IK HEB GELIJK!!!

Anders was ik wel postbode geworden ofzo...ook een mooi uniform en buiten werken *D


no offense to de postbode's natuurlijk ;)
 
:} :} :}

Wat me vanmiddag gebeurt in de buurt van Lederdorp bij de A4.

Kom rustig aantuffen, wout tuft mij tegemoet een steekt als EERSTE zijn hand op. Zwaai dus terug . Denk ik even later dattie misschien wel een stopteken gaf, maar nee hoor, hij kwam me niet achterna.

Zou het een MF 'r zijn geweest?????????????
Weet je zeker dat het niet zo was?

nono.gif


:P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan