Wow, uniek een Hayabusa

Vraagje tussen door hoor. Wat maakt het nu uit of die motor 'maar' 299 km/u kan cq aangeeft of 300+. Als je met die snelheid op je bek gaat ben je dood. Simpel dood nix aan te doen. Die paar km/u maken dan helemaal nix uit!
:Z

Zo lang je niks raakt (en dus lekker over het asfalt glijdt.) ga je niks nie dood nie.

Ut zou toch wat zijn met al die GP-coureurs die wekelijks afstappen...
 
Wat maakt het nu uit of die motor 'maar' 299 km/u kan cq aangeeft of 300+.

Tzit allemaal in het hoofd. Persoonlijk wil ik ooit eens een keertje 300+ echte kilometers per uur rijden. Staat bij op een lijstje van "Dingen die je minstens één keer in je leven moet gedaan hebben"

Wel stel nu dat er op dat lijstje staat "Op de top van de Mont Blanc staan"
Voor welke reden dan ook...
Gaan jullie toch ook niet zeggen "Wat maakt het nu uit of je op de top staat of twee meter lager, als je naar beneden valt ben je toch dood"

;)
 
die wissink waar ze het over hebben die kerel die ken ik.
daar heb ik toen me powercommander van gekocht voor me blackbird. hij had een blackbird gekocht, meteen hele santemekraam laten verbouwen incl de powercommander, die man rijdt de straat uit auto komt van rechts geeft m geen voorrang en kleunt zo meneer wissink van zijn fiets.

ding total-loss (motor had 150meter gereden), heeft ie busa besteld meteen de hele santamekraam erop...dus die 195 pk die kloppen, maar echt heel hard blairen dat durfde die niet meer...

anyway, die man kon het in geuren en kleuren vertellen en hij was ontzettend aardig!

wissink your the man...61 en dan op een busa rijden...goed hoor...(en of ie nou hard of zacht rijdt boeit me niks..ik vind het gewoon "stoer op je ss" :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan