Wow! Wat een onboard lap!

So??

Dus als ik op het motorforum kijk en iets wil plaatsen moet ik eerst op motormeuk kijken??
Rustig aan joh, denk aan je hart...

Maakte alleen een opmerking omdat er al een deel was waar dit filmpje te zien was.

Ik zal stoppen met zeuren hoor, zou niet willen dat er emand z'n bloeddruk steeg :+
 
Shakey Byrne ex MotoGP en nu British SBK topper in zn jonge jaren als testrijder voor fastbikes.net

Zieke shit dit, ze gingen destijds speciaal testen in Frankrijk vanwege het milde 'flitsklimaat' Motorfabrikanten stonden in de rij om hun machines vakkundig te laten afschrijven....
Don't try this at home kids ;)
 
omg :X eerst dacht ik dat de weg vrij was voor hun maar totdat ik auto's tegemoet zag komen :X

heel ziek hoe dicht ze op mekaar komen ook echt te leip!


ok nu filmpie afgezien ze komen toch te dicht op mekaar wat een geluk dat die gast niet naar beneden stort :X
ik doe het toch liever wat kalmer aan :]
 
Laatst bewerkt:
Zonder dat muurtje was ie een aardig eindje naar beneden gepleurd.....Was t muurtje niet laag begonnen had ie nu twee smalle wielen mogen monteren, bizar veel mazzel...
"Just what you need, 2 months after you broke your back....a 996 right up your arse" :+

Er is nog een hele serie van deze mafklappers
deeltje 1 t/m 5....

Enne voordat de moraalridders gaan mekkeren, ja ik keur dit soort rijgedrag ook af...
 
Laatst bewerkt:
:^

idd wat een gekken op zo'n drukke weg B| |(

[moraalriddermodus aan]

jammer dat die gasten niet wat overkomt! het zijn altijd de verkeerde die het meemaken :X

[moraalriddermodus uit]
 
Toevallig net deze compleet gezien, wat een vette film. Must see voor iedere biker :] , de klassieker "On any Sunday"
 
Terug
Bovenaan Onderaan