wow, wheely met tl1000s

fazerboy

Die hard MF'er
7 mrt 2002
667
0
rooi
in verband met mijn vfr800 omgeluk heb ik nu een tl1000s uit '98 gekocht die ik straks weer verkoop

Gisteren met mijn maatje die een rsv1000 heeft wat wezen rijden
Wat een verschil in karakter tussen die RSV en de TL !

het blok van de TL is veel soepeler dan dat van de RSV maar dit betekend ook wel dat het spannender is om met de RSV te rijden

maar wat maakt zo'n ding makkelijk en lang wheely's !
Excuses voor de kwaliteit want dit komt uit een filmpje wat is gemaakt met een budget fotcamera !

hoe dan veel plezier gehad enne maak maar geen wheely's in zijn 1 met een TL want dan gaat het toch wel erg hard omhoog !

full
 
puur gas in zijn twee, ik maak nooit een wheely met de koppeling

o, dan heeft hij achter 2 tandjes groter.

ik heb een TL gehad en nu heb ik een rsv.
De rsv moet je iets hoger in toeren houden, maar de grondspeling en de beter vermogensoverdracht maakt de rsv voor mij toch een fijnere motor.
 
Inderdaad verschil in karakter tussen de mille en sl: de sl heeft geen karakter })

Ik vind hem niet aanvoelen als een twin, onderin trekt hij niet echt hard.
 
Ik heb over iets van 9 mnd zwaar rijbewijs (eindelijK!), eerste vraag die ik mezelf stelde was: "V-twin"of 4-inlijn".
Ik heb liever gevoelsmatig een V-twin, vanwege de koppel en het geluid. Als eerste dacht ik aan een RSV, maar die willen nogal duur zijn en nu de laatste tijd zie ik dat je voor een redelijke prijs een mooi tl1000r kan krijgen.
Wat zijn de voor en nadelen van deze fietsen in:
-Onderhoudskosten (welke is duurder)
-Koppel en acceleratie (veel koppel, maar gewicht is ook belangrijk voor accel)
-Uiteindelijk afscrijving (ik wil hem denk ik voor rond ene jaartje of 2-3 houden)
-wegligging, die tl ziet er belachelijk dik ui (wat ik wel mooi vind, is net een hayabusa dat WEL gelukt is.)

Alvast bedankt.!
 
Stoere foto's ook wel, zeker in een "spijkerbroek" dan is de thrill factor nog net een tandje hoger
 
Terug
Bovenaan Onderaan