WOW, wp vering

cbrjochem

Die hard MF'er
27 jun 2001
352
0
Utrecht
Moet ik even kwijt;


Alle :} :} :} :} voor WP vering.

Ik heb nieuwe voorvorkveren geplaatst op mijn cbr600 uit 93.
Wat een verschil zeg. Je merkt het vrijwel meteen.
Vaak rij ik met vrouw achterop, en die moest zich regelmatig vast houden tijdens het remmen.
Nu is het duikgedrag veel minder, geweldig.
Hij heeft veel minder problemen met korte hobbeltjes in de weg.
Rijd veel comfortabeler, en stuurt scherper en stabieler dan voorheen.

DANK U WP! :]
 
Ach, je krijgt er een stickertje bij :)
Je gebruikt je orginele voorvork, en vervangt alleen intern de veren en de olie.
Je ziet er helemaal niets van.....
Maar je merkt het wel.
optisch tunen helpt niet veel
je hebt nu iets getuned wat wel werkt en dat zie je nou net niet

ik heb ook WP veren en bevalt me erg goed
 
WP roels! :} Ik heb ze in mijn Fj zitten. Gaat zo'n tank opeens sturen zeg!

mijn Progressieve voorvorkvering is denk ik de beste investering geweest die ik heb gemaakt voor mijn motor.
(Ook de enige maar dit geheel terzijde 8-) )
 
Verder nog iemand ervaring met deze veren op een ouder type motor.

Heb zelf een lekke kering dus die poten moeten er van de week toch uit. Zit er over te denken om maar meteen veren te vervangen dan als het echt zoveel beter rijd.
 
Verder nog iemand ervaring met deze veren op een ouder type motor.

Heb zelf een lekke kering dus die poten moeten er van de week toch uit. Zit er over te denken om maar meteen veren te vervangen dan als het echt zoveel beter rijd.
Sander ik heb op mij '91 CBR600F ook een WP veersetje gehad en dat reed werkelijk heerlijk (niet op oude keienwegen). Voor een CBR600 van '92 is het dan ook aan te raden ze er in te zetten, omdat de standaard vering voor een beetje zwak is...
 
Je had ook je originele voorpoten gewoon vet veel stugger kunnen zetten, op mijn R6 had dat een bizar positief effect, op sturen, remmen, en helaas ook het doorgeven van oneffenheden in de weg, maar goed, dat heb ik er echt voor over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan