wp 48 mm voorvork olie inhoud ktm/husaberg

wtj

MF veteraan
12 okt 2010
5.927
0
brabant
ik had een vraagje, ik wil mijn voorvorkkeerringen van een husaberg fs550 2002 vernieuwen.
dit is een 48mm wp voorvork. weet iemand hoeveel olie er standaard in zit bij een crossuitvoering ?

een poot lekt niet dus ik zou kunnen kijken hoeveel olie daarin zit maar mischien is daar al ooit mee geknoeid dus het beste zou de standaard hoeveelheid zijn.

verdere tips voor het vervangen van de keerringen zijn altijd welkom :)
 
Is het een closed cartridge, of een open cartridge?

Er zijn wel tabellen voor, maar verschil is dus het type vork.
 
Open cartridge heeft een luchtkamer die hoort te zitten tussen 115 en 150 mm, afhankelijk van je rijstijl en gewicht.
 
Laatst bewerkt:
2002 is altijd open cartridge... maar hoezo weer zelf prutsen. Gewoon even mee naar iemand die er echt kennis van heeft... Niet dat dat nou per see beter is, maar die weet wel waar ie het over heeft...
 
Open cartridge heeft een luchtkamer die hoort te zitten tussen 115 en 150 mm, afhankelijk van je rijstijl en gewicht.

oke een open cartridge is het dus. gewicht is 75 kg en verder rijd ik er hobbymatig enduro mee. zal eens kijken of ik een tabel kan vinden :)

bart@ heb wel eens voor grotere vuren gestaan O-) en niemand heeft het over prutsen..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan