WP vering voor RSV Mille cmpleet met stuurdemper

29 jul 2006
16
0
Leiden
Voorvork (type Roma), compleet met magnesium kroon- en schetsplaten (voor Brembo goldline klauwen). Veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping instelbaar.
(Balhoofdlagerschalen zijn voor een Aprilia maar kunnen vervangen worden.)

Schokbreker, veervoorspanning, ingaande en uitgaande demping instelbaar. (Uitgaande met hi- en lo-speed verstelling)
Adaptor set voor RSV Mille maar een andere kan los besteld worden voor vrijwel elke gangbare sportmotor.

Stuurdemper, instelbaar. Inclusief montage kit voor RSV Mille.

Winkelwaarde ruim €3000,-!!!

Mag weg voor €1800,-
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is dat geen probleem. Ik zou zeggen, bel even met de mannen van HK in Uden (+31 (0)413 25 60 80) en vraag het aan de experts.

Foto's hebbik (nog) niet want het spul zit nog onder m'n racer. Foto van m'n racer hebbik wel... *D

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/397875/55c90003fc10a23fd182b22f26e81db1 (RSV003.jpg)​
 
Ja zeker, die heb ik. Ik ben de komende dagen het land uit, dinsdag weer terug. Kan jij ondertussen bedenken wat je voor een setje goede schijven over hebt.

;)
 
Ik heb volgens mij nog twee sets rechte schijven, moet ik ff checken. (Ze liggen bij een maat van me.) Uit mijn hoofd is één set voor een '98 t/m '00 model en een set voor na '01. Moet ze ff na meten om zeker te zijn. (Enige verschil is de dikte van de schijf en ze zijn uitwisselbaar.)

Ik heb ook nog een complete racer staan... ;)
 
Heb een mille r van 2000, meer interesse in de schijven van de 2001 dan die andere, nu 2 x meegemaakt dat ze krom zijnn |(
 
Zo, ben terug. Spreek m'n maat morgen, weet ik wat ik heb. FF een vraag, zijn je schijven ECHT krom? Zeker als het je vaker overkomen is een goede vraag. Een andere goede vraag: wat voor remblokken gebruik je? Mijn ervaring is dat de standaard Brembo blokken absoluut het beste zijn. Ga je met andere blokken experimenteren, loop je het risico van "kromme" schijven. Ze zijn dan niet echt krom maar voelen wel krom aan. Voor al race compound blokken hebben die neiging als je ze op straat gebruikt. (Hoe dat precies komt is een ingewikkeld verhaal, is me ooit uitgelegd, ben ondertussen de helft vergeten maar weet nog wel "dat het zo werkt"...)

Trouwens, de 2000 schijven zijn dikker dan de 2001 en later schijven...
 
Er zitten nu Brembo remblokken in. Ik had voorheen een Mille van 2000, die had het ook, ik heb toen de originele schijven vervangen door Ducati exemplaren met Lucas SRQ race blokken. Die combinatie was perfect, geen trillen meer in het stuur bij remmen op hogere snelheden, lees boven de 100 kmh.

Ik heb sinds kort een Mille R van 2000 en precies het zelfde verhaal, blokken zijn van brembo maar boven de 100 kmh begint het stuur te trillen bij aanremmen, als je goed doorremt dan is het er later weer uit.
 
We wachten geduldig, heb inmiddels een prijs opgaaf gevraagd voor Lucas SRQ blokken voor de Mille R. Eventueel aangevuld met schijven die jij hebt liggen.

Zijn het vaste, semi, of vol zwevende schijven??
 
He Runner, heb je inmiddels je maat nog gesproken?? Heb mijn brembo blokken vervangen door Lucas SRQ blokken maar de schijven zijn helaas wel degelijk krom, zou graag van je horen wat je eventueel hebt liggen en tegen welke prijs.
 
Ja, sorry hoor, beetje druk hier. Maar goed, ik weet nu in ieder geval wat ik nog heb liggen. Ik heb een set van '98 t/m '00 met een goud kleirig hart en een set van na '00 met een zwart hart. Beidde sets zijn gegarandeerd recht (want net gecontroleerd). Normaal verkoop ik zo'n set voor €280,- maar als je je oude schijven inlevert wil ik wel wat doen.

Je mag ook bellen op 06-22976524.
 
Terug
Bovenaan Onderaan