Wraak nemen doet goed

Sigma

MF veteraan
4 feb 2002
19.474
73
Antwerpen
Deze namiddag terug gekomen van Francorchamps. Had voor het Weekend de MV van mijn dealer gekregen, hij reed de 24 uren en had hem verteld dat ik het met mijn kawa niet zag zitten om naar daar te komen.
Gisterenochten mijn platen op de MV gehangen en om 10u gisterenavond naar Francorchamps vertrokken.

In het naar huis gekomen staan ze jaarlijks te controleren op snelheid, voor ik vertrok mijn nr.plaat dubbel geklapt (echt dubbel dus) en ben 2 controleposten gepasseerd. de eerste maal een km of 5 na Francorchamps tegen een slordige 160km/u maar net na Hasselt ben ik een stelletje flitseikels :j :j :j gepasseerd met 270 op teller }) })

Wel ff stukje binnendoor gereden daarna (you never know)

Dit doet echt deugd en maakt het heel wat makkelijker om die 180 Euro te betalen voor de laatste keer.

Heb trouwens eens gerekend dat ik al een slordige 170.000 bef aan boetes heb betaald in die 10 jaar dat ik auto/motor rijdt.

De MV heb ik met heel veel pijn terug bij mijn dealer gezet, ik hoop dat de verzekering heeel snel betaald dan kan ik een nieuwe bestellen
 
Fuck them :j

Nu zeker wel een opsporingsbevel uit gegeven, dat ze uit moet kijken naar een snelheidsduivel op een MV?
 
BTW: iemand vroeg een tijdje terug naar het geluid van een MV agusta, gezien de mijne nog niet ingereden was heb ik hem nooit helemaal kunnen open gooien, deze wel

Het maakt een heel erg indrukwekkend en scherp geluid best te vergelijken met een F1 wagen :P
 
LOL, met 270 een stel flitshomo's passeren, da's wel lachen. :9 :P

4200 euro is best wel veel geld. ;(
 
Deze namiddag terug gekomen van Francorchamps. Had voor het Weekend de MV van mijn dealer gekregen, hij reed de 24 uren en had hem verteld dat ik het met mijn kawa niet zag zitten om naar daar te komen.
Gisterenochten mijn platen op de MV gehangen en om 10u gisterenavond naar Francorchamps vertrokken.

In het naar huis gekomen staan ze jaarlijks te controleren op snelheid, voor ik vertrok mijn nr.plaat dubbel geklapt (echt dubbel dus) en ben 2 controleposten gepasseerd. de eerste maal een km of 5 na Francorchamps tegen een slordige 160km/u maar net na Hasselt ben ik een stelletje flitseikels :j :j :j gepasseerd met 270 op teller }) })

Wel ff stukje binnendoor gereden daarna (you never know)

Dit doet echt deugd en maakt het heel wat makkelijker om die 180 Euro te betalen voor de laatste keer.

Heb trouwens eens gerekend dat ik al een slordige 170.000 bef aan boetes heb betaald in die 10 jaar dat ik auto/motor rijdt.

De MV heb ik met heel veel pijn terug bij mijn dealer gezet, ik hoop dat de verzekering heeel snel betaald dan kan ik een nieuwe bestellen

hehe, die voelen zich ook ff genaaid :+

strakke actie (zolang je niet aangehouden wordt)..
 
Over boetes gesproken, ik rijd nu 23 jaar motor en 18 jaar auto en ik rijd chronisch te hard.
Ik ging 7 jaar lang 2 keer per week met de motor van Almelo naar Utrecht met een snelheid van 200km en ik kreeg niet 1 boete! })
In totaal heb ik 3 boetes gekregen in mijn hele leven (met de auto! :) )
En 2 van deze boetes kreeg ik in de achterhoek bij Neede, een dorp waar ik nauwelijks kom notabene.
In totaal zo'n 320 Euromuntjes.
Over mazzel gesproken! 8-)
 
:}

Lucht op he :)
Slimme dealer.. je niet te lang zonder MV houden, want dan bestel je er misschien geen meer ;)
 
Heb daarnet voor het naar de dealer brengen ff een filmpje genomen voor het geluid

Heb wel geen ruimte om te hosten, dusse mailen??
of iemand met ruimte??
 
Heb daarnet voor het naar de dealer brengen ff een filmpje genomen voor het geluid

Heb wel geen ruimte om te hosten, dusse mailen??
of iemand met ruimte??


Hoe groot is het filmpje, mailen mag trouwens zo wie zo wel, als die niet groter is dan 20 mb moet ik hem kunnen plaatsen denk ik.

En anders Pooh, maar die zit een beetje aan zijn limiet geloof ik
 
1.31mb, is kort en heel lage kwaliteit, enkel voor het geluid.
 
Laatst bewerkt:
:}

Het mooie is dat die flitseikels je dubbelgevouwen kenteken helemaal niet gezien hebben. Die zijn direct nadat ze jou op de foto hebben gezet naar het fotolab gereden, onderweg hun baas gebeld met de melding "Baas, Baas... We zijn binnen"....

Echter:
Toen de foto ontwikkeld was, zullen ze wel lekker sip gekeken hebben... :+
 
Das het verschil tussen de foto en diegene die ze nemen: de foto is ontwikkeld. }) })
 
Op zondag 07 juli 2002 19:42 schreef Gizzmo het volgende:
En anders Pooh, maar die zit een beetje aan zijn limiet geloof ik


Lol, aan die limiet zat'k 12 maand geleden al :)
Nog niet opgevallen dat er best wat veel op me site staat voor een webhostingaccountje van 25MB webspace / 4gig traffiek? :+
Owjah, niet te vergeten dat m'n gratis jaartje nu bijna een half jaar voorbij is en ik nog steeds up en running ben ;)
Nee, volgens mij zijn die jongens van 2fast.nl me gewoon ZWAAR aan't matsen :)
 
Lol, aan die limiet zat'k 12 maand geleden al :)
Nog niet opgevallen dat er best wat veel op me site staat voor een webhostingaccountje van 25MB webspace / 4gig traffiek? :+
Owjah, niet te vergeten dat m'n gratis jaartje nu bijna een half jaar voorbij is en ik nog steeds up en running ben ;)
Nee, volgens mij zijn die jongens van 2fast.nl me gewoon ZWAAR aan't matsen :)

Of er komt toch nog een rekening achteraf.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan