[Wrak] Gratis af te halen; Honda CB400n

Pointy

MF'er
24 apr 2007
52
0
Vlaardingen
Gratis af te halen...Wrak!

Motor staat al lange tijd stil voor de deur onder een zeiltje, maar is voor deze sleutelnoob echt niet meer aan de praat te krijgen. Het betreft hier het '79 model (meen ik).
Collectorbox en uitlaat allebei lek (lees: doorzichtig). Uitlaatbochten zijn nog wel redelijk, maar de moertjes van de flens op het blok draaien alleen maar glad (zo verroest).

Motor heeft een jaartje geleden nog gedraaid en draaide gewoon netjes stationair.

Er zal heus nog wel iets redbaars op zitten. Zitje ziet er bijvoorbeeld nog heel erg goed uit. Remklauwen zijn gedemonteerd, ik wilde ze eigenlijk reviseren, maar het is er gewoon niet meer van gekomen. Die kan je zo mee krijgen nog wel.

Dit is duidelijk een gevalletje: Sloop eraf wat je nodig hebt en dump de rest.
Als je dat ding maar voor m'n deur weg haalt. :P

Fotootjes wil ik op verzoek best voorzien.
Motor is af te halen in Vlaardingen. Let wel, je hebt een trailer of een busje nodig, hij rijdt zelf niet meer.

Mocht je specifiek interesse hebben in een onderdeel wil ik eerst nog wel even kijken in welke staat het is, maar je krijgt het alleen van me als je de hele motor mee neemt. :)

ps. kratje bier...mwoach... :]
 
Laatst bewerkt:
Ik moet morgen richting rotterdam maar kan ik mijn auto daar een halve dag met aanhanger laten staan? :)
 
Ik heb je ook een mail gedaan, ik moet in rotterdam centrum wezen.
 
Laatst bewerkt:
hmm..ik kijk even naar m'n mail..maar deze is outdated..staat helemaal vol met spam..niks te vinden..

Kan je m nog even forwarden naar bo.p (at) live.nl
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat Pointy is gaan twijfelen. Ik krijg geen enkele reactie van hem.

@ Pointy: Ik wacht nog steeds op een reactie.
 
Ik ben niet gaan twijfelen, maar m'n pa wel.. :P
Hij wil er nu opeens aan gaan werken.. de gek... :s
Ik hou dit topic even op de hoogte wat hij nou doet, want ik denk dat het een tijdelijke bevlieging in.

Excuses..ik had het sneller af willen handelen..
 
Joh, dat jongetje in de post boven mij heeft ook zijn rijbewijs nog niet... Dus kom je maar eens voorstellen zou ik zeggen ;)

Hallo, ik ben wel je huurbaas ja :(




:+



Maar idd meld je ff in het topic, is hartstikke gezellig


En oja leejon, per 1 julie ofzo, moeten we iets van 37 cent p/p meer gaan betalen aan huur -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan