Wrap of Spuiten?

Ch4iba

MF veteraan
22 jul 2010
1.272
0
Rotterdam
Beste

Zijn er mensen bekend met het Wrappen van auto's / motors.

motorcycle wrap - Google zoeken

als ik het daar zo bekijk, ziet het er wel strak uit ( wraps ) de designs zijn verschrikkelijk, maar het is wel netjes.

Graag wat feedback hierover, ook over eventueel prijsverschillen te betrekking tot spuiten.

Groetjes
 
Als je het wilt laten doen dan zou ik het in Duitsland laten doen, daar kost het geen drol. Alle burger Defensievoertuigen zijn gewrapped en veel nieuwe en oude auto's rijden met een ander kleurtje rond. Het spul kan veel hebben, je kan ook gerust zeg maar onder de wasstraat. Motoren heb ik nog niet gezien.
 
Ja zit een beetje met, matzwart spuiten is niet zo mooi als een matzwarte wrap. Je ziet het steeds meer op motoren alleen krijg geen mailtjes terug van bedrijven als ik die vraag bij hun neer leg
 
graphic4.jpg

graphic2.jpg

graphic1.jpg
 
Dit is sowieso meer dan een egale wrap. Hierbij moeten alle lijnen etc. overeenkomen. Matzwart is gewoon een kwestie van er overheen trekken. Zolang je het niet verhit blijft het ook niet heel erg plakken. Dus je kunt gewoon de tijd nemen. En de folie zelf kost ook niet zoveel.

Probeer het anders gewoon op een oude tank om te kijken of het wat lukt.

Voor een auto beginnen de prijzen vanaf 1500 euro voor een Toyota Aygo en 2000/2500 euro voor een wat grotere auto/bestelauto.
 
Heb je voor jezelf al gekeken WAAROM je dit zou willen? Oftewel, wrappen en spuiten tegenover elkaar zetten en de +/- punten vergelijken.
 
Heb je voor jezelf al gekeken WAAROM je dit zou willen? Oftewel, wrappen en spuiten tegenover elkaar zetten en de +/- punten vergelijken.

Aangezien ik mijn SRAD eigenlijk nog niet weg wil doen/ te weinig geld heb voor een k4 model bijvoorbeeld.

Mocht hij aan t eind van het jaar in de verkoop gaan, verkoopt hij beter in originele kleuren. En tevens vind ik mat zwart niet mooi als het gespoten is. ( staat veel mooier als wrap )

Kleur combinatie wordt overigens Kawa Oranje met Mat Zwart en antraciet frame.
 
huh... ik kan het zelf ook.. was laatst bij de AH en kocht daar de wraps wel leeg maar je kon ze zelluf vullen i koos voor de boontjes en wat vlees met groenten.. was wel ff moeilijk maar uiteindelijk met veel geduld kreeg ik het voor elkaar..

ze rolden uiteindelijk goed op en kreeg het met een prikkertje het laatste eindje voor elkaar om de boel dicht te houden tijdens het wrappen..

kijk wel uit als je later als die klaar is dat je dus niet met je gehemelte in blijft steken[stokkie] veel plezier en je weet aanouder wint dus blijven oefenen''



EET SMAKELIJK''


en daar moet je dan iedere dag mee werken.... B|

haha, *O*
 
Ik denk dat je toch wel uit moet gaan van zo'n 400 euro tot 1000 euro. Kan nergens een duidelijke specificatie krijgen. ( op duitse EBAY wel wraps gevonden voor onder de 300 euro )
 
Ik denk dat je toch wel uit moet gaan van zo'n 400 euro tot 1000 euro. Kan nergens een duidelijke specificatie krijgen. ( op duitse EBAY wel wraps gevonden voor onder de 300 euro )

Ik was voor mijn kleine beetje aan materiaal al 120 euro kwijt. Een gemiddelde sportmotor met kuip kan zo richting 300-400 euro aan materiaal zijn.

Daarnaast als je het laat doen zal je denk ik eerder richting 1000 euro moeten denken.

full
 
Misschien dat ik iets wil gaan doen met matzwarte banen oid die over de kuipen lopen dus dan zou het wel meevallen (alles zelf doen iig).
 
http://www.wrapmybike.co.uk/gallery/

168486_125416334196337_125397130864924_170891_1292379_n1-450x600.jpg


Voor:
05-before-3-800x341.jpg


Na:
05-after-3-800x402.jpg



Voordelen:

- Als je motor ooit weer weg doet zit de originele kleur er onder.
- Originele lak blijft mooi, is beschermt tegen verkleuring door UV stralen en steenslag.
- Ingewikkelde printen zijn makkelijker te printen dan custom te laten spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Trek je je lak er niet af? Of blijft er nog wat na hangen ed?
En hoe zit dat met je ori stikkers?
 
Trek je je lak er niet af? Of blijft er nog wat na hangen ed?
En hoe zit dat met je ori stikkers?


Zit meestal toch blanke lak over? Ik denk niet dat dat zo'n probleem zal zijn.

Vind sommige plaatjes van google (zoals die busa) er toch wel uitzien alsof ze nog uitgepakt moeten worden....
 
Terug
Bovenaan Onderaan