wrappen Hornet

royalhornet

Rookie
20 mei 2014
8
0
Denbosch
ik ben momenteel bezig met het wrappen van mijn honda Hornet van 2000.
Hij gaat mat zwart worden.
nu wil ik aan de kappen beginnen aan de achterkant, waar ook het handvat van de duopassagier aan vast zit.
nu is mijn vraag, hoe krijg ik die in godsnaam los?
kan iemand mij dat uitleggen.
de vier schroeven eromheen heb ik al los maar dan? :?
 
2000 HORNET 600 MOTO Honda motorcycle # HONDA Motorcycles & ATVS Genuine Spare Parts Catalog

F__1500.png


De vier schroeven zouden volgens mij genoeg moeten zijn.. Misschien zitten de rubbers er onder dusdanig strak vast geplakt?
 
dank je wel voor de tekening, maar volgens mij zitten de kappen ook nog vast met 2 bouten van de handgreep achter, alleen zijn die twee bouten aan de bovenkant glad en kan er dus niet met een sleutel op om ze los te draaien
 
ja zoals ik het op de foto zie, lijkt er wel iets in op die bout te zitten ja, ik zal straks eens even kijken.. thanks
 
Ja op die twee boutjes zitten waarschijnlijk zwarte dopjes. Die eraf en dan zit er gewoon boutje onder. Als het los is kan het nog wel beetje plakken dus gewoon met beleid eraf schuiven, naar achteren. Wel nog die andere twee boutjes loshalen (nr 17) vooraan aan de twee voorste punten van de kont.

Nadat je de kont stuk naar achter geschoven hebt kan je de twee stekkers van je achterlicht loshalen en daarna kan ie er compleet af. ;)
 
Inderdaad, dopjes uit de vier bouten van het handvat halen een dan eerst het handvat demonteren.
Aan de onderkant zitten ook nog twee kunststof 'plugjes' (nr.14). Deze moeten er ook nog uit om de kap eraf te kunnen halen.
Als alles los zit moet je de kap wel ietsje uit elkaar trekken/rekken om deze er af te kunnen halen volgens mij.
(Het is al wel even geleden dat ik een Hornet had trouwens.)
 
dank je voor de tips, ik heb gister gelijk even gekeken.
en wat blijkt er zitten idd afwerkdopjes op de inbusbouten, ik kan dus weer snel aan de slag!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan