Wrrrrrrrrreeeede naked bike..

Rebelske

MF veteraan
12 dec 2001
2.133
0
Delft
Bezoek site
Ik kan het wel waarderen dat ze zoiets maken. Het is toch echt weer wat anders en er zit een boel mooie techniek in. Ik kan niet echt zeggen dat ik m mooi vind. Vooral dat gat aan de voorkant vind ik er raar uitzien. Maar liever deze dan een C1!

Tensive

MF veteraan
14 okt 2001
5.754
0
44
Arnhem
www.tensive.nl
Hmm.. vind het maar een lelijke fiets. Als het vertaald zou worden naar een uiterlijk van een vrouw, dan zou je het volgende krijgen:

Laatst bewerkt:

ijdod

MF'er
3 jun 2001
220
0
Goh, ik zie die foto, ik denk \"dat lijkt wel een Bimota Tesi voorwielophanging...\"

Lees vervolgens het bijbehorende artikel, en jawel :P

Joris

MF veteraan
11 dec 2001
6.227
0
42
Veghel
www.earracing.nl
Ik kan het wel waarderen dat ze zoiets maken. Het is toch echt weer wat anders en er zit een boel mooie techniek in. Ik kan niet echt zeggen dat ik m mooi vind. Vooral dat gat aan de voorkant vind ik er raar uitzien. Maar liever deze dan een C1!
:^
De basis is gelegd. Nu nog iemand die een beetje gevoel heeft voor styling (misschien dat we de Heer Tamburini of de Heer Terblanche kunnen vragen). Eerst een mooi zitje, vervolgens een knappe tank en als finishing touch een strakke tophalf. Daarna kan iedereen :9~

Gizzmo

MF veteraan
8 jun 2001
9.152
2
52
Ooh, zeg niet dat ik er 60.000 voor over heb, maar het heeft wel wat, hou wel van dat soort motors.

Nitromax, wat weet jij van die B-King, komt die werkelijk of is het wishfull thinking????

syb

MF'er
9 jan 2002
50
0
47
Amsterdam
www.xs4all.nl
Het zou me niet verbazen als we over 10 jaar ook op zulke machines rondrijden. Dan wel wat mooiere want het design is 3x nix. Maar de techniek en de geometrie... mooi!
wel vreemd om een achterband voor te monteren, een regenbanden nog wel!