Wrrrrrrrrreeeede naked bike..

Foutje tijdens de re-materialisatie??
misc.php
 
Ik kan het wel waarderen dat ze zoiets maken. Het is toch echt weer wat anders en er zit een boel mooie techniek in. Ik kan niet echt zeggen dat ik m mooi vind. Vooral dat gat aan de voorkant vind ik er raar uitzien. Maar liever deze dan een C1!
 
Hmm.. vind het maar een lelijke fiets. Als het vertaald zou worden naar een uiterlijk van een vrouw, dan zou je het volgende krijgen:

02220760.jpg
up-men-00293.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goh, ik zie die foto, ik denk \"dat lijkt wel een Bimota Tesi voorwielophanging...\"

Lees vervolgens het bijbehorende artikel, en jawel :P
 
Ik kan het wel waarderen dat ze zoiets maken. Het is toch echt weer wat anders en er zit een boel mooie techniek in. Ik kan niet echt zeggen dat ik m mooi vind. Vooral dat gat aan de voorkant vind ik er raar uitzien. Maar liever deze dan een C1!

:^
De basis is gelegd. Nu nog iemand die een beetje gevoel heeft voor styling (misschien dat we de Heer Tamburini of de Heer Terblanche kunnen vragen). Eerst een mooi zitje, vervolgens een knappe tank en als finishing touch een strakke tophalf. Daarna kan iedereen :9~
 
Ooh, zeg niet dat ik er 60.000 voor over heb, maar het heeft wel wat, hou wel van dat soort motors.

Nitromax, wat weet jij van die B-King, komt die werkelijk of is het wishfull thinking????
 
Het zou me niet verbazen als we over 10 jaar ook op zulke machines rondrijden. Dan wel wat mooiere want het design is 3x nix. Maar de techniek en de geometrie... mooi!
wel vreemd om een achterband voor te monteren, een regenbanden nog wel!
 
Terug
Bovenaan Onderaan