WSB Brands Hatch

R1-ner

Die hard MF'er
8 jul 2003
679
0
Leeuwarden
Over 2 weken zitten mijn vrouw en ik in Brands Hatch tijdens de World Super Bikes. Wie heeft dit circuit ooit bezocht en weet waar je het beste kan zitten? We bezitten advanced tickets.
 
Wereldcircuit. Mooie punten? Clearways, stuk na Paddock Hill Bend, Druids Bend (zowel binnen- als buitenkant: binnenkant sta je op slechts een paar meter van de baan). Maar het is ook de moeite waard om achter op het circuit bij de Dingle Dell Chicane gaan te staan.

Deze foto heb ik (met 115 mm zoom) vanaf de binnenzijde van Druids gemaakt:
06-jamesellison.jpg
 
En nog een tip: ga na de races naar de Pub bovenaan Paddock Hill Bend. De sfeer is dan super. Daar kun je de hele avond blijven hangen. Is bij de ingang van de paddock. Daar zie je iedereen langskomen (Franky Chili normaalgesproken een keer of 5 :+ ).

Vorig jaar stond Giancarlo Falappa ineens voor onze neus. Hebben daar nog even mee staan te praten :} Hard gevallen, hard geraakt, maar nog steeds vol van motorracen :}

Ben je er zondagavond ook nog? Loop dan een paar kilometer naar een dorpje (vanaf de ingang links - niet richting Swanley). Daar staat een pub langs de weg. Met een pilsje pint vanaf het grasveld kijken wat er allemaal op weg is naar huis. :)
 
Laatst bewerkt:
wanneer ben jij er geweest? Overigens heb je nog steeds die 748? Ik heb 3 (!) maanden een 748r gehad. Kon me niet bekoren: na 2 uren flink gereden te hebben sloeg dat ding nog af, gasreactie niet optimaal. Ik had geen zin om na 40+ te hebben betaald nog eens voor 1500 piek een eprom erin te zetten. Deze R1 gekocht en na 10 minuten was ik compleet verkocht.
wellicht de verkeerde Duc?
 
wanneer ben jij er geweest? Overigens heb je nog steeds die 748? Ik heb 3 (!) maanden een 748r gehad. Kon me niet bekoren: na 2 uren flink gereden te hebben sloeg dat ding nog af, gasreactie niet optimaal. Ik had geen zin om na 40+ te hebben betaald nog eens voor 1500 piek een eprom erin te zetten. Deze R1 gekocht en na 10 minuten was ik compleet verkocht.
wellicht de verkeerde Duc?

Ik ben er in 2000, 2001 en 2002 geweest. Dit jaar helaas niet .. ik MOET naar de MotoGP op de Sachsenring 8-) :P

Ik heb hem nog steeds, gewoon een E. Ding loopt super (wel bij door Ruud Frederiks op de bank afgesteld). Er zijn weinig injectiefietsen met een betere gasreactie. Wil hem voorlopig echt niet kwijt, ik ben er dus wel voor gevallen :}

Heeft een 748r douche-injectors boven de inlaatkelken? Zijn erg kritisch qua afstelling. 748r is een homologatiefiets, op de weg gezet om op basis daarvan een handjevol racers in te mogen zetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan