WSB Brands Hatch

Iceman

MF veteraan
11 okt 2001
1.191
74
Leusden
1e Race
1: Edwards
2: Hogdson
3: Bayliss

Vond er eigenlijk niet veel aan op de kop, de strijd om de 4e en 5e plaats tussen Xaus en Haga was errug 8-)
 
Shane Byrne is van Fastbikes die rijd ook wel erg goed alleen viel die deze race een beetje tegen '(


Ow maar IK zeg Bayliss

BAYLISS!!!
 
Bayliss ziet toch er af na zijn valpartij.

Als je hem daar zo zag staan na de race zal het toch erg zwaar worden om als eerste over de meet te komen. Zijn tong hing zowat over de grond (of heeft dat met Suzi Perry te maken?) en hij kon zijn beker amper vasthouden.

Ik hoop dat hij wint, dan is het echt :}

Edit: en Xaus zal het nooit leren, die wobble op het laatste rechte stuk was wel heel erg close.
 
Ik vond dat Bayliss het toch wel goed had gedaan met een gebroken rib op de 3e plek eindigen!!!
 
hij raakte haga gewoon vol op et rechte stuk,echt ziek,en wat was er nou met haga want die stapte meteen van zijn motor af nadat ie was geraakt en over de finish was :? ??en bayliss is geen opgever tering wat een knokker
 
wat dachten jullie van walker op de overjarige maar nog steeds snelle KAWA *D alleen volgend jaar geen KAWA'S meer :? te minste geen fabrieks team jammer hoor komt er dus ook geen 160 kilo wegende zx-7r met zo'n 150pk
 
Wie heeft nu die 2e race gewonnen?
Was te laat thuis om het te zien ;(
Edwards....er zijn genoeg site's waar dit opstaat.....www.racesport.nl b.v

Ik hoop van harte dat die GPDucati het volgend jaar direct goed doet..en dan nog met die Bayliss aan het stuur :P
 
Edwards....er zijn genoeg site's waar dit opstaat.....www.racesport.nl b.v

Ik hoop van harte dat die GPDucati het volgend jaar direct goed doet..en dan nog met die Bayliss aan het stuur :P

ik hoop ook dat hij een goede concurent voor rossi wordt, want die max vind ik persoonlijk maar om te :r .
 
Zo ben weer terug. Wat een fantastisch weekend. Even een paar hoogtepunten (piccies komen nog)

Duc 999
Stond in de paddock bij het Infostrada Team. Wat is dat een prachtige fiets. In het echt veel mooier dan op de foto's.

Foggy Petronas
Stond ook in de paddock. Verkeerde kleur, maar ook een mooie motor. Meteen een handtekening van Troy Corser gescoord. Op zondag een demorondje met de Petronas. Zowel Troy Corser als Carl Fogarty reden ermee. En het geluid is stukken beter dan van de Benelli. Zal wel komen door de 3 aparte uitlaatdempers.

Sfeer
Het was ongelofelijk druk, ongelofelijk gezellig en verschrikkelijk heet. Wil je naar een van de beste World Superbike rondes? Je bent er zo en er is geen enkele wedstrijd die hieraan kan tippen. Wat een prachtige baan voor de toeschouwers. En door de gedisciplineerde Engelsen :} . In Druids hairpin stond je op ca 5 meter van de baan, achter een 80 cm hoog hekje van ijzerdraad. Niemand die het ook maar in z'n hoofd haalde om eroverheen te klimmen. Vrijdag was het druk, zaterdag was het nog drukker en op zondag kon over de koppen lopen. Alleen al op de racedag waren er 126.000 bezoekers.

Races
Supermooie 1ste manch van de superbikes. Met een uitzinnig publiek. Edwards kon aan het publiek horen of Hodgson al dan niet dichterbij kwam. Vooral de laatste paar rondes waren :}

2de manch was aan de kop misschien niet spannend, maar het gevecht tussen Chili, Xaus, Haga en Bostrom was erg mooi om te volgen.

Supersport 600 een beetje vreemd, maar wel lekker. Wat een stelletje gekken. Foret die van z'n fiets donderde omdat hij om stond te kijken |( Maar na de herstart kwam hij weer net zo hard langs als in de ronden daarvoor. Superclose racing. We zagen ze (Foret, Pitt, Fujiwara en ?) op een gegeven moment twee aan twee door Druids gaan.

Ik heb nog Ponden over dus ik ben bang dat ik er volgend jaar weer naar toe moet ;(
 
Hier een piccie van Toseland

bh_Toseland_big.jpg


:}

Is gemaakt in Druids (waar we zelf ook hebben staan kijken)

[me]Joris heeft nog geen zin/tijd gehad om z'n eigen piccies online te zetten :) [/me]


Edit: Ik las net op www.racesport.nl dat Chris Walker getekend heeft bij GSE Ducati. "The Stalker" neemt daar dus de plaats van Hodgson over. In Brands was al bekend gemaakt dat Hodgson volgend jaar bij Infostrada Ducati de plaats van Bayliss inneemt.
 
Laatst bewerkt:
En nog meer pics:

01-talent.jpg

Aankomend talent op minibikes. Die mannekes komen geeneens boven je navel uit ... en hebben absoluut ginne schrik :}

02-pubbuiten.jpg

Buiten op het 'terras' van de pub bij Paddock Hill Bend.

03-pubbinnen.jpg

's Avonds binnen in diezelfde pub. Er speelde een band en je kon er ook karaoken. Zelf heb ik dat maar niet gedaan, want ik wilde niemand wegjagen. :P

04-nickpaultap.jpg

Ook op de camping ontbrak het aan niets. Nick en Paul, twee Engelse vrienden, hadden voor bier gezorgd. :)

05-camping.jpg

De camping waar wij onze tentjes hadden staan. Ik denk dat er ongeveer 20.000 mensen op deze camping lagen.

06-jamesellison.jpg

James Ellison in Druids. Zo dicht kun je daar dus op de baan staan. Deze foto is met 115 mm zoom gemaakt.

07-bayliss.jpg

Troy Bayliss ook in Druids. Let even op het hoogteverschil in de baan en op de mensen achter het superlage hekje. Niemand die het in zijn hoofd haalde om over dat hekje te stappen. Ook in de uitloopronde niet. Btw Hodgson maakte daar na de eerste manch nog even een wheely met meteen een stoppy daarachteraan. :}

08-999kunst.jpg

KUNST in de paddock

09-vuurwerk.jpg

Zaterdagavond werd er nog een prachtig vuurwerk afgestoken. Hier op Brands wordt tenminste nog moeite gedaan voor het publiek: live muziek, air display's (met een stuntvliegtuig), fly-by (met oude spitfires en lancastar bommenwerpers), vuurwerk, heel veel stands met vanalles en nog wat. Enne gratis drinkwater :}

10-ferry.jpg

Wachten op de Seacat naar Calais.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan