WSB, het grote "Hoe was het?"

hahaha L :+ L en nog een serieus antwoord geven ook, geweldig!! :}
F.uck :9
Ik vond het al zo raar dat die gast met een geplakt nummer reed. Darn. |(
You really had me daar te pakken :}
Gave filmpjes trouwens, leuk om jezelf terug te zien!!! 8-)

PaulR1, bedankt voor die foto's! Gaaaaaf :}

Van mijn kant komen een dezer dagen ook nog wat foto's, duurt nog effe ben ik bang ;)

Gevolg van de burnout van Hodgson:
full
 
F.uck :9
Ik vond het al zo raar dat die gast met een geplakt nummer reed. Darn. |(
You really had me daar te pakken :}
Gave filmpjes trouwens, leuk om jezelf terug te zien!!! 8-)

PaulR1, bedankt voor die foto's! Gaaaaaf :}

Van mijn kant komen een dezer dagen ook nog wat foto's, duurt nog effe ben ik bang ;)

Gevolg van de burnout van Hodgson:
(Afbeelding)

haha ik zie het maar als een compliment dat je dacht dat ik meereed, ook al ging ik er 2x af hehe :P
 
Ben met Belgische vrienden geweest. Ook Joris, Tteun en Rebelske nog even gesproken.

Tja wat zal ik er nog meer over zeggen? Gewoon een erg leuk weekend gehad. Het heeft de anti-climax van de TT weer goed gemaakt!
 
Ben met Belgische vrienden geweest. OOk Joris, Tteun en Rebalske nog evenm gesproken.

Tja wat zal ik er nog meer over zeggen? Gewoon een erg leuk weekend gehad. Het heeft de anti-climax van de TT weer goed gemaakt!

Hahaha, even :? Het leek wel of je ons aan het stalken was :+


Het was iig prettig kennis maken :)
 
Op maandag 08 september 2003 22:34 schreef EarlyUC het volgende:
Zo ik ben ook weer voldoende opgeknapt om te MFen. 07:00 het heerlijke geronk van Fuck Het Milieu onder mijn raam. Tsjonge wat een lang verhaal zeg!

Voglens mij heb je dan Don Yoshi gespot, die heeft ook zijn nick op zijn pak staan :9 . Ik was samen met hem en Dragongirl naar Assen. We zaten bij "de bult" Niemand trouwens MF horen roepen.... kwam Xaus toevallig net langs toen jij riep :?
 
Hey SBK/foto freaks,

Ben helaas dit jaar niet geweest ;( . Maar volgend jaar zeker wel weer *D .
Wie is er vorig jaar geweest en heeft foto's van die crash in de GT-bocht?
Ik zat er met mn neus bovenop, maar had geen camera bij me |( . Gebeurt me niet nog eens.
Waar kan ik ze zien, of zet ze online op MF :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Staan een paar ;) (US) leuke foto's op dit forum bij de heiwee
 
Waar wij zaten (vraag me niet hoe het de naam was van de plek) Zat dus bijna iedereeen van MF want de helm ging links van mij en de ene handschoen rechts dus das redelijk close.

..lachen dat er een kleine 10 MF'ers op een paar 4kante meters zitten zonder dat ze het zelf weten :P

Oja nog een MF er gespot ik wees en riep MF naar die gozer van zijn nieuwe pak topic.

:? ..beetje onsamenhangend, maar was dat DonYoshi? Die heb ik ook nog ff laten schrikken ;)

Volgend jaar moet er wel ergens een spandoek hangen van "MF Roeleert" en ik weet waar want ons plekkie was constant in beeld alleen zatten wij net achter het doek met GFsport.

Ben ik helemaal voor *D :}
 
Hey SBK/foto freaks,

Ben helaas dit jaar niet geweest ;( . Maar volgend jaar zeker wel weer *D .
Wie is er vorig jaar geweest en heeft foto's van die crash in de GT-bocht?
Ik zat er met mn neus bovenop, maar had geen camera bij me |( . Gebeurt me niet nog eens.
Waar kan ik ze zien, of zet ze online op MF :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Staan een paar ;) (US) leuke foto's op dit forum bij de heiwee
Welke, van Garcia op Zaterdag, of van die viool met nr 15 op zondag?
 
Het was SUPER bij de WSB...
Onwijs genoten!

Vond Craig Jones overtuigender bij de Rizla Dag, maar verder... top!
Ik was ook blij verbaasd met de goede organisatie. Maakte het allemaal nóg leuker!
 


YEAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHH, OKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELIE, STOPPPPPPPPPPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Die bedoel je? Jee, wat een schreeuwlelijk zeg. Op de strubben werden we helemaal gek van die kerel. Toen ie even wegviel begon iedereen zelfs te klappen in de hoop dat ie op zijn bek was gegaan. :X
 
Die viool met #15 was Corradi, ging in de warm-up in de GT op z'n plaat. Vervolgens rent ie naar de pits, springt op z'n reservefiets en gaat de baan weer op. Komt weer bij de GT, gaat helemaal dwars bij aanremmen, krijgt hem niet meer ingestuurd en gaat uiteindelijk rechtdoor de grindbak in. Kon wel weer verder. Daarna weer enkele dwaze acties in de GT. Het leek soms meer op alles-of-niets pogingen die je daar in de laatste ronde weleens ziet :X

Craig Jones was super. Vond het wel lachen dat geschreeuw. "And there we have Mr Reynolds :) ) Z'n WHEEEEELIEEEEE, STOPPIEEEEEEE was geneig om te horen en om te zien. Hij was iig enthousiast en wist het publiek goed te vermaken :} Tijd tussen de diverse races werd mooi opgevuld.
 
Wat schreewde die Jones zeg....

Als je probeert je verstaanbaar te maken terwijl je een Buell de sporen geeft heb je ook weinig keus hé ;)

Vind die stunts altijd wel erg veel van 't zelfde, maar heb nu wel voor het eerst live de 'helmet-down' gezien :}
 
Die stuntshow was precies hetzelfde als op de Rizla Racing Day. Alleen het wheely door de GT deed ie toen niet... 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan