WSB, het grote "Hoe was het?"

Die viool met #15 was Corradi, ging in de warm-up in de GT op z'n plaat. Vervolgens rent ie naar de pits, springt op z'n reservefiets en gaat de baan weer op. Komt weer bij de GT, gaat helemaal dwars bij aanremmen, krijgt hem niet meer ingestuurd en gaat uiteindelijk rechtdoor de grindbak in. Kon wel weer verder. Daarna weer enkele dwaze acties in de GT. Het leek soms meer op alles-of-niets pogingen die je daar in de laatste ronde weleens ziet :X

Corradi.jpg
 
Highsider???....zat bovenaan in de strubben en had mooi zicht op de 1e bocht...dat noem ik geen highsider...meer een "nu rij ik dwars door vermeulen heen om er langs te komen...shit ik ga op mn bek".....gewoon een stomme actie... |(

Was idd een lompe actie :( . Is nog een wonder dat vermeulen niet onderuit is gegaan. (Zie piccies van de schade aan de fiets van Vermeulen)

full
 
Was idd een lompe actie :( . Is nog een wonder dat vermeulen niet onderuit is gegaan. (Zie piccies van de schade aan de fiets van Vermeulen)

(Afbeelding)

Lomp? Viel wel mee ... dit hoort nu eenmaal bij close racing. Jurgen miste z'n rempunt op een paar meter. Vond het knap dat hij niet vol bij Vermeulen binnen reed en hem er niet afkegelde. Nu was het alleen een forse tik. Hij deed er echt alles aan om Vermeulen te ontwijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan