Doordat Vermeulen zo constant is maakt 'ie kans op de titel, ondanks dat 't in het begin van het seizoen niet eens zo goed ging..mooi dat vermeulen er met zijn Ten Kate Honda tussen zit, maar had toch liever een andere rijder gezien. Vermeulen is gewoon te constant, vind hem meer bij de MotoGP passen (als opvolger van Rossi) In SBK heb je 2 races per baanmanches per race, dan vind ik dat je ook risico moet nemen om een race te winnen, en ik vind dat Vermeulen te veel op safe rijdt, ben meer een fan van Haga(en Laconi)
P.S. ik heb het hier over rijden op de motor, ben het er mee eens dat vermeulen hele aardige vent is naast de motor, en dat kan niet altijd van laconi worden gezegt, Haga is een twijvfelaar..
Enne, opvolger van RossiNeeee, die stopt nog niet hoor
Doordat Vermeulen zo constant is maakt 'ie kans op de titel, ondanks dat 't in het begin van het seizoen niet eens zo goed ging..
Enne, opvolger van RossiNeeee, die stopt nog niet hoor Ben wel benieuwd hoe 'ie het zou/zal doen in de MotoGP, de meesten die overkomen uit de SBK komen niet echt uit de verf..
En risico's nemenTsja, tis maar net wat je wilt..persé winnen (..en dat willen ze heus, allemaal..) of punten pakken (..ook dat willen ze allemaal..).
Dus welk risico is aanvaardbaarElkaar eraf rammen zoals in Motegi gebeurde Lijkt me niet Er wordt echt wel risico genomen hoor, bekijk de beelden van Assen nog maar eens..met 200+km/u met de ellebogen en kuipwerk tegen elkaar!
Het scheint dat de grip van de voorband heel anders is op een MotoGP en SBK machine. Ik blijf SBK liefhebber, dat je haast alle racende motoren zelf kunt kopen, 2 races per dag, de Superpole, vooral de wet superpole vorig jaar met Chili en Neilen dit jaar ook nog de spanning in het klassement. De motoGP series beginnen een beetje teveel op F1 te lijken
Ik had het over het lef hebbe, daarmee bedoel ik niet dat ze elkaar eraf moeten rijden, of over de limiet heen gaan. Gewoon een spannend gevecht met dingen waarvan je denkt "kan dat??" en zulk soort acties heb ik vermeulen nog niet veel zien maken, in tegenstelling tot Haga, Laconi mcoy etc.
Contstante rijder is heel belangrijk, maar ik vind dat dat iets is voor motoGP rijders (gewoon een eigen mening)
Het scheint dat de grip van de voorband heel anders is op een MotoGP en SBK machine. Ik blijf SBK liefhebber, dat je haast alle racende motoren zelf kunt kopen, 2 races per dag, de Superpole, vooral de wet superpole vorig jaar met Chili en Neilen dit jaar ook nog de spanning in het klassement. De motoGP series beginnen een beetje teveel op F1 te lijken
Hulde voor Bussei
Geweldig dat hij Vermeulen een lift gaf nadat die in de opwarmronde onderuit was gegaan.
Wel stom dat ze hem daar een "drive trough penalaty" voor gaven.
Jammer voor Jurgen, ik weet niet waar die last van heeft de laatste tijd maar hij is duidelijk uit vorm.