WSB Imola

Nou flapmeth41 ik hoop dat je in de 2de race gezien hebt dat Chris niet berekend en zonder risico rijdt. Wat een inhaal race. :} :} :}
 
:^
Ik voel me meer verbonden met de Superbike dan met de MotoGP. Niet alleen omdat het 'gewonere' motoren zijn, maar ook omdat Ten Kate het zo goed doet vind ik erg leuk. Jammer alleen dat het op een, zoals eerder vernoemd, Ducati Clubrace begint te lijken B| Go Chris! ;)
Helemaal met je eens,
Alleen Jurgen krijgt in de SS600 de volle aandacht omdat hij een nederlander is die in Monaco woont (toch?) en tot nu toe geen deuk in een warm pakkie boter rijdt, en het Neerlandsch team met nederlandse medewerkers uit een dorp in overijssel (die zowel in de SS600 en de WSB het errug goed doen) krijgt geen enkele aandacht (op de televisie dan, wel op Assen) omdat er 2 aussies bij rijden, gewoon belachelijk!
Geen kwaad woord over Jurgen, die jongen heeft de pech gehad dat hij geen goeie fiets heeft (gehad) maar op Studio Sport gaat het over Jurgen dit en Jurgen zo hij heeft wel de 7e plek behaald!! goed hoor! B|

het paardrijden van het timboektoe open is er wel 4 uur lang op op een zondagmiddag :r en geen beeld van de SS600 en de WSB. :X
 
Helemaal met je eens,
Alleen Jurgen krijgt in de SS600 de volle aandacht omdat hij een nederlander is die in Monaco woont (toch?) en tot nu toe geen deuk in een warm pakkie boter rijdt, en het Neerlandsch team met nederlandse medewerkers uit een dorp in overijssel (die zowel in de SS600 en de WSB het errug goed doen) krijgt geen enkele aandacht (op de televisie dan, wel op Assen) omdat er 2 aussies bij rijden, gewoon belachelijk!
Geen kwaad woord over Jurgen, die jongen heeft de pech gehad dat hij geen goeie fiets heeft (gehad) maar op Studio Sport gaat het over Jurgen dit en Jurgen zo hij heeft wel de 7e plek behaald!! goed hoor! B|
het paardrijden van het timboektoe open is er wel 4 uur lang op op een zondagmiddag :r en geen beeld van de SS600 en de WSB. :X
Morgen lees je er ook bijna niks over in de kranten. Daar schijt ik ook de balen van. Ik snap niet waarom motorsport zo weinig aandacht krijgt in Nederland. Alsof er weinig animo voor is... En wat ik ook zo hypocriet vind is dat als de MotoGP in Assen wordt gereden er ineens wel tijd vrij gemaakt kan worden om het live uit te zenden B| Terwijl dan het merendeel van je publiek op de tribunes zit daaro!!!(zo, dat zijn we ook weer kwijt :9 )
 
Helemaal met je eens,
Alleen Jurgen krijgt in de SS600 de volle aandacht omdat hij een nederlander is die in Monaco woont (toch?) en tot nu toe geen deuk in een warm pakkie boter rijdt, en het Neerlandsch team met nederlandse medewerkers uit een dorp in overijssel (die zowel in de SS600 en de WSB het errug goed doen) krijgt geen enkele aandacht (op de televisie dan, wel op Assen) omdat er 2 aussies bij rijden, gewoon belachelijk!
Geen kwaad woord over Jurgen, die jongen heeft de pech gehad dat hij geen goeie fiets heeft (gehad) maar op Studio Sport gaat het over Jurgen dit en Jurgen zo hij heeft wel de 7e plek behaald!! goed hoor! B|

het paardrijden van het timboektoe open is er wel 4 uur lang op op een zondagmiddag :r en geen beeld van de SS600 en de WSB. :X


De Timboektoe peerdenrace leeft (veel) meer bij mensen dan andere, mechanische paarden (pk). Daarnaast is het niet gevaarlijk en geeft het geen lawaai. Dus uit commercieel oogpunt krijgen die beesten meer aandacht. Motorsport daarentegen: lawaai, gevaarlijk, "rondjes draaien" etc. Alleen de TT krijgt ietwat meer aandacht.
Al met al grote kul natuurlijk, maar wat doe je er aan. Helaas.
 
Helemaal met je eens,
Alleen Jurgen krijgt in de SS600 de volle aandacht omdat hij een nederlander is die in Monaco woont (toch?) en tot nu toe geen deuk in een warm pakkie boter rijdt

Je moet me toch eens uitleggen waarom jij vindt dat VDG tot nu toe geen deuk in een pakje boter rijdt. Ik erger me kapot aan al die popi's hier die net doen alsof Jurgen een fixnix is die geen bal te zoeken heeft in de wegrace. Als hij geen deuk in een pakje boter rijdt doe je niet alleen hem tekort, maar ook de coureurs die achter hem staan in het WK.
 
Zelden heb ik een start voor een ronde van SBK zo snel zien gebeuren als bij de 2de heat gisteren in Imola. De man met de vlag had de baan nog niet eens verlaten of het licht ging al aan en vrijwel direkt weer uit. Geen banden die te veel afkoelden of koppelingen die verbrandden door het langere wachten. Je zou haast denken dat het ging om Vermeulen een zo groot mogelijke achterstand te geven. Normaal wil de starter nog wel eens even wachten tot de rijder bij het licht aan de uitgang van de pitsstraat staat. Dit keer werd er niet gewacht. Direkt starten na de opwarmronde.

En dan toch nog zesde worde !!!!!

EgbertO
 
Je moet me toch eens uitleggen waarom jij vindt dat VDG tot nu toe geen deuk in een pakje boter rijdt. Ik erger me kapot aan al die popi's hier die net doen alsof Jurgen een fixnix is die geen bal te zoeken heeft in de wegrace. Als hij geen deuk in een pakje boter rijdt doe je niet alleen hem tekort, maar ook de coureurs die achter hem staan in het WK.
Het ligt ook niet alleen aan hem, maar hij zal wel ff doen in de SS600 heb ik hem horen zeggen en het ligt altijd aan iets anders dan aan hem, terwijl hij jaren in de 500 heeft gereden met "slecht" spul en dan zie je hem wel op pole staan, dus hij KAN het wel.Ik vind dat hij het er een beetje bij laat zitten, want hij kan wel beter, dat bedoelde ik ermee.De boys uit Nieuwleusen hebben erg goed spul en daar is bijna niet tegen te rijden.Maar moet je nou ontevreden zijn met een 2e plek met tegenstanders van dat kaliber? Ik denk het niet.Maar ja wie ben ik?
 
Laatst bewerkt:
en het Neerlandsch team met nederlandse medewerkers uit een dorp in overijssel (die zowel in de SS600 en de WSB het errug goed doen) krijgt geen enkele aandacht (op de televisie dan, wel op Assen) omdat er 2 aussies bij rijden, gewoon belachelijk!
Toch hoor ik weer tot vervelens toe "het Ten Kate team uit bladiebladiebla".
Mij interesseert het geen reet uit welk land het team komt Ik kan er niet warm van worden. Het gaat mij om de rijders en daar is VdG de enige nederlander.

[me]Tr@x die Ten Kate knappe snelmakers vindt....maar het blijven toch gewoon japanse standaardfietsen....[/me]
 
Het gaat mij om de rijders en daar is VdG de enige nederlander.
Volgens mij niet.
Rijden dhr Veneman, A vos en Steenbergen ook niet in het WSS?


en dat Blablabla op assen, dat ze iedere ronde moeten zeggen van die standaardblade uit nieuwleusen ed, wordt je idd wel een beetje flauw van, neemt niet weg dat het erg knap is wat ze doen.
Maar dat ligt meer aan de Omroepert daaro denk ik.
 
Laatst bewerkt:
Bussei verdient wat mij betreft wel de Fair-play cup dit jaar. Prima actie van die gozer om Vermeulen achterop even mee te nemen. Ik denk dat Ducati hem dat niet echt in dank afneemt trouwens. })
 
Nou flapmeth41 ik hoop dat je in de 2de race gezien hebt dat Chris niet berekend en zonder risico rijdt. Wat een inhaal race. :} :} :}

ja moet toegeven dat hij verder in het seizoen steeds meer als een suberbike rijder begind te rijden, ik weet niet wat het is met hem, maar op 1 of andere manier mag ik hem niet zo, misschien omdat nu al vast staat dat hij naar motoGP gaat, en SBK gewoon gebruikt als oefening :? , maar krijg wel steeds meer respect voor hem. ;)

Over bussei, in Assen reed er een mannetje rond met raare touwtjes aan zijn pak, de eerste keer dat ik hem zag rijden dacht ik dat er iets los hing, toen ik de volgende keer met verrekijker keek, zag ik dat het een soort touwtjes waren, wat een idee, vond het gewoonweg geweldig :9~ . Vanaf toen ben ik hem dus meer gaan volgen(eerste training op vrijdag) en kwam er achter dat hij ook behoorlijk kon rijden, alleen de start mag wel wat beter. Nou bleek dat Assen hem gewoon goed lag, maar toch... en nou flikt ie dit weer, wat een rijder :} niets meer dan respect voor hem, baal ervan dat ik donderdag (open paddock) nog niet van zijn bestaan wist B| .
Hoop dat hij er volgend jaar ook weer bij is...
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan