WSB WSS Brands Hatch

Soesoeki

MF veteraan
24 apr 2002
9.636
1
Kweenieh
Nog geen topic over de races van gisteren :?

Tering wat heb ik genoten zeg.....Haga's back. De voor hem zo knmerkende akties waren weer volop te bewonderen.

103883.jpg


Ook een leuke nieuwe sponsor trouwens...is dit de directrice van de sponsor :9 :+

103921.jpg



WSS ook :} :} alleen jammer van de crash van Foret......niet echt smakelijk om de slomo's te zien. Zag de beentje alle kanten op flabbereb :r . Door het uitstel had ik by the way ook de laatste 5 ronden van de WSS niet op de video :( .

Verheug mij nu al op Assen :9 Nu maar hopen op dit soort weer!
 
Is ie me net voor. B|

Naja, dit had ik dus gepost:

Ik vond de races zéér de moeite waard. :9

Ik kan alleen op http://www.worldsbk.com niks vinden over de toestand van Foret en van diegene die in de 2e race van de SBK onderuit ging en waar de medici zo lang mee bezig waren. Hell, ik kan niet eens uitgevogeld krijgen wie het was. B|

Iemand enig idee?
 
Over die sponsor van Haga gesproken... Leuk dansje deden die dames na het winnen van race 1. :9
 
Is ie me net voor. B|

Naja, dit had ik dus gepost:

Ik vond de races zéér de moeite waard. :9

Ik kan alleen op http://www.worldsbk.com niks vinden over de toestand van Foret en van diegene die in de 2e race van de SBK onderuit ging en waar de medici zo lang mee bezig waren. Hell, ik kan niet eens uitgevogeld krijgen wie het was. B|

Iemand enig idee?

Op Crashnet hadden ze het over een gebroken enkel ( puzzel in tig stukjes en waarschijnlijk boven- en onderbeen ). Zag er ook heel slecht uit. De rijder in de SBK was een wildcardrijder ( italiaan dacht ik ). Hier de tekst van Chrashnet.....moet je alleen nog effe translaten :+

PSG-1's second rider Giancarlo DeMatteis fell on the fourth lap of the second race of the World Superbikes at Brands Hatch, causing the race to be red flagged.

De Matteis had to be carried off in an ambulance following his high speed accident at the off camber Paddock Hill Bend. The race will now be restarted at 16.10 GMT.

Volgens mij e teammaat van Chris Martin ( 99 ) :?
 
PSG-1's second rider Giancarlo DeMatteis fell on the fourth lap of the second race of the World Superbikes at Brands Hatch, causing the race to be red flagged.

De Matteis had to be carried off in an ambulance following his high speed accident at the off camber Paddock Hill Bend. The race will now be restarted at 16.10 GMT.

Volgens mij e teammaat van Chris Martin ( 99 ) :?

PSG-1's second rider de teammaat van Franki Chili dus, das de andere PSG-1 rijder, hij komt uit het italiaanse kampioenschap geloof ik. Ben benieuw hoe het nu met hem is, zag er niet goed uit...
 
PSG-1's second rider de teammaat van Franki Chili dus, das de andere PSG-1 rijder, hij komt uit het italiaanse kampioenschap geloof ik. Ben benieuw hoe het nu met hem is, zag er niet goed uit...


Geel team dus ik was warm :+
Die commentator had ook wel vaker last van vergissingkjes geloof ik :?
Hij viel inderdaad op een behoorlijk snel stuk dussssss..............zou wel eens een flinke blessure kunnen zijn.
 
Waren erg leuke races om te zien idd...damn wat ging die duc van haga shudden af en toe bij het uitaccelereren zeg..die onboard beelden van #2 dat Haga naar buiten toe komt stuiteren :}

erg grof die crash ;( mooie reactie van Jurgen dat ie er net omheen kon sturen nog :}
 
Op de site van Belgarde Yamaha spreken ze van een 'broken ankle and a badly bruised leg'. Word je ook niet veel wijzer van, dus. B|
 
Van Jurgen vd G's site:

Het team heeft inmiddels het een en ander naar buiten gebracht over de toestand van Fabien Foret. Het Italiaanse bericht spreekt over een gebroken linker dijbeen en rechter scheenbeen, echter de Engelstalige tekst noemt een gebroken enkel en zwaar gekneusd been..... wellicht later meer duidelijkheid.

Berichtgeving op Italiaanse wijze. |(
 
ik had op de radio (of was het nu TV??)iets gehoord over een dubbele beenbreuk...

Het was Kevin Curtain die die highsider over Foret's been maakte toch??
 
Was idd een heel lelijke crash :r .
En is die Jurgen niet heel even over Foret z'n voeten gereden?
 
Was idd Curtain die over Foret heen crashte. Maar 't was niet Jurgen die over Foret zijn onderbeen heen reed.
 
Nee, dat waren Curtain en Parkes.
:^
Curtain ramde z'n dijbeen en Parkes ging nog even over de enkels van Foret heen. Zag d'r niet lekker uit.

Heb genoten van alle wedstrijden. Volgend jaar toch maar weer op het circuit gaan kijken :)
 
Ik las in het AD dat ie niet meer had dan een paar blauwe plekken....

Mooi trouwens dat het kampioenschap nu ECHT open ligt! En dat met alleen nog assen en magny cours (als ik me niet vergis)
 
Van Jurgens site:

UPDATE FORET, 22:00 UUR
Massimo Meregalli (teammanager): "Fabien heeft een dubbele breuk in zijn linker enkel, en daar zal vannacht operatief een metalen plaat in gezet worden. Het goede nieuws is dat zijn dijbeen niet gebroken is, wat aanvankelijk werd gedacht. Deze is momenteel wel heel erg opgezwollen. Op dit moment wordt verwacht dat Fabien 6 tot 8 weken uit de running zal zijn, maar daar zullen we na de operatie meer over kunnen zeggen."
 
Ik las in het AD dat ie niet meer had dan een paar blauwe plekken....

Mooi trouwens dat het kampioenschap nu ECHT open ligt! En dat met alleen nog assen en magny cours (als ik me niet vergis)


en 24 september ook nog op Imola

EgbertO
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan