WSBK 2015: Round 1, Phillip Island

B-bQ-9XCAAAl-gQ.jpg:large
 

Prachtige foto!! *O* *O*

Het WSBK is wat mij persoonlijk betreft weer terug van weggeweest! Ik gun Rea het ook, die jongen kan een goed stukkie sturen. En daarnaast ook mooi voor Haslam om er zo bij te zitten. Dit gaat een heel erg mooi seizoen worden met close racing aan de kop van het veld met Michael hopelijk elke manche erbij strijdend aan de kop! Ik kijk nu al uit naar zijn volgende meeting met Sykes!! })
 
Het WSBK is wat mij persoonlijk betreft weer terug van weggeweest!
Zoals Ronald ten Kate al zei, "één zwaluw maakt nog geen zomer". Maar ik ben het wel met je eens. Als deze races een voorbode waren voor de rest van het seizoen, met een kopgroep van minstens vijf man en een stuk of twee, drie die met elkaar strijden voor de winst, wordt het een prachtig jaar!
 
Zoals Ronald ten Kate al zei, "één zwaluw maakt nog geen zomer". Maar ik ben het wel met je eens. Als deze races een voorbode waren voor de rest van het seizoen, met een kopgroep van minstens vijf man en een stuk of twee, drie die met elkaar strijden voor de winst, wordt het een prachtig jaar!

Idd, en nog mooier als ook VDM telkens bij die kopgroep te zien is! maar deze races moet hem wel vertrouwen geven lijkt me!
 
Wel bijzonder dat de 2 ex pata honda mannen gelijk het veld domineren in hun eerste race voor een ander merk. Misschien ligt het toch aan de honda!
 
Topraces,zet wsbk wat mij betreft weer terug op de kaart.
Mooi dat de duc's steeds beter in hun rol komen en met de toevoeging van VdM,Torres en Terol hoop/verwacht ik dat de races van vandaag meer standaard dan uitzondering zullen zijn.
 
Wat kijk ik hier naar uit:

Round 04 - Dutch Round

track_circuit__ASSEN.jpg


Meer dan ooit tevoren :Y
Zet het maar vast in de agenda, mensen: 19 April 2015
 
Laatst bewerkt:
Nu naar bed gaan is half werk wat mij betreft, uitslapen doen we op zondag maar. (Heb wel even een paar uurtjes gepakt vóór de races, dat scheelt.) :)
Ik had nog wat te doen en als je om half zes er in duikt dan gebeurt er niet veel meer..op zo'n zondag ;)

Inderdaad twee, nee drie mooie races gezien want laten we naast het schitterende debuut van Michael ook Kyle Smith niet vergeten. Reed eveneens een sterke race waarin hij nipt naast het podium greep *D
 
Ik had nog wat te doen en als je om half zes er in duikt dan gebeurt er niet veel meer..op zo'n zondag ;)

21:30u naar bed, 01:30u ging de wekker
05:30u naar bed, 09:30u ging de wekker

Ik heb m'n 8 uurtjes schoonheidsslaap gehad (hoog nodig ook), én een volle zondag gehad! :+
 
Ik heb een klein beetje zitten kijken naar topsnelheid van de WKSK motoren.
Volgens mij heeft Ten Kate wat power gevonden (nieuwe electronika!) want ik zag dat vdMark in de FP waar hij bovenaan stond een top had van 314km./h.
De appies zijn nog steeds de snelste lijkt me.
Haslam zei ook dat de appie perfect bij dit circuit past!

Vd Mark echt TOP!!!
 
Ik heb gegoogled, maar waar kun je nu een stabiele/redelijke kwaliteit herhaling van de races kijken? Eurosport doet de herhaling op maandagochtend ipv zondag overdag..
 
Laatst bewerkt:
Vraagje aan de Ducatisten van dit forum. De Panigale wordt dit jaar toch uitgebracht met 1299 cc? Hoe doen ze dat dan met de homologatie voor de SBK dat 2-cylinders toestaat tot 1200 cc? Grijpen ze daarvoor terug naar de machine van voorgaande jaren of wordt de 1199 ook nog steeds gevoerd?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan