WSBK Aragón

Ik wilde dit topic wel maken maar...

  • Eigenlijk toch niet. :z

    Stemmen: 1 9,1%
  • Je bent me voor. :z

    Stemmen: 4 36,4%
  • GOOO MICKEY!! *O*

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Ja en nu gaat iedereen weer zeiken dat ze bij ducati een voordeel hebben omdat er titanium in het blok zit terwijl het volgens de regels is :')
Zal wel meevallen :Y

Chaz heeft gewoon een goede chemie met Aragon. In Assen zal hij er gewoon weer kei- en keihard aan moeten trekken om op überhaupt op het podium terecht te komen.

Dat legt de azijnpissers van deze wereld het zwijgen wel weer op :9 Al was het maar voor even :')
 
wat zeggen ze ook alweer over de betrouwbaarheid van een Honda? :X :(

ongelooflijk dit!

Het is ook een ongelooflijk achterhaald hok inverhouding met de rest van het veld.
Ik snap niet dat Honda jaren lang niks gedaan heeft met de 1000rr.
 
Zal wel meevallen :Y

Chaz heeft gewoon een goede chemie met Aragon. In Assen zal hij er gewoon weer kei- en keihard aan moeten trekken om op überhaupt op het podium terecht te komen.

Dat legt de azijnpissers van deze wereld het zwijgen wel weer op :9 Al was het maar voor even :')

Ze hadden iig weer wat succes nodig bij ducati.
 
Honda bedankt. :( :r

Dat wisten we ook wel vooraf. Het is MvdM zijn keuze om bij Honda te tekenen. Misschien weet michael meer over een evt. nieuwe machine..... Anders begrijp ik het niet. Hij had genoeg andere aanbiedingen liggen.
 
Dat wisten we ook wel vooraf. Het is MvdM zijn keuze om bij Honda te tekenen. Misschien weet michael meer over een evt. nieuwe machine..... Anders begrijp ik het niet. Hij had genoeg andere aanbiedingen liggen.
Wat voor aanbiedingen dan? Volgens mij was dit gewoon de beste optie.
 
Wat voor aanbiedingen dan? Volgens mij was dit gewoon de beste optie.

Dat werd er echt niet bij vertelt welke opties. Er waren zowel aanbiedingen uit MotoGp als Superbikes. Wellicht is dit de beste aanbieding idd. Hij zit natuurlijk warmpjes bij Honda na zijn super prestaties.
 
Honda sbk 2015 moeilijk :N ,hopen op betere tijden.

Micheal doet zijn uiterste best reed een sterke 2de race,meer kan niet met die Blade.
 
Ja en nu gaat iedereen weer zeiken dat ze bij ducati een voordeel hebben omdat er titanium in het blok zit terwijl het volgens de regels is :')

Ducati is in het voordeel omdat er titanium in het blok zit ;( ;(


:+ :+ :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Dat werd er echt niet bij vertelt welke opties. Er waren zowel aanbiedingen uit MotoGp als Superbikes. Wellicht is dit de beste aanbieding idd. Hij zit natuurlijk warmpjes bij Honda na zijn super prestaties.
Ja als 2e rijder bij Forward Yamaha naast Bradl en moest hij geld meenemen en rijden met een 2014 fiets, dat schiet ook niet op. Voor de Moto2 kreeg hij ook geen aanbiedingen bij de topteams . Ten Kate was de beste optie en vooraf was al duidelijk dat ze niet de beste fiets hadden, maar dat maakt op dit moment niet veel uit. Hij is nog jong en kan nu mooi ervaring opdoen, daarnaast kun je zijn prestaties mooi met Guintoli vergelijken en dan kun je stellen dat hij het zeer goed doet. Laten we eerst zien wat hij allemaal uit die Honda kan persen...Rea was af en toe ook goed voor een stunt.
 
Een zitje bij Ten Kate Honda zorgt in ieder geval voor veel race-ervaring op wereldniveau. Met een zwakkere motor en een steviger veld om je heen moet Michael nu, ten opzichte van de World Supersport, harder werken voor mindere resultaten. Helemaal niet erg, niemand die verwacht dat Michael voor podium en winst gaat.

Als hij bij Forward Yamaha terechtgekomen was, dan was dat dus op de motor geweest waar Loris Baz nu zit. Moet je daar jaloers op zijn? Ik denk het niet.

Wat natuurlijk wel zo is: als Honda niet zoveel moeite steekt in hun WSBK-project, moet Mickey niet alsnog acht jaar wachten zoals Rea gedaan heeft. Als Aprilia of Kawasaki een plekkie vrij maken in de SBKs, of een factory Honda in MotoGP, dan moet-ie gaan!

/ikzitopeenforumdusikweetallesbeter :+
 
Een zitje bij Ten Kate Honda zorgt in ieder geval voor veel race-ervaring op wereldniveau. Met een zwakkere motor en een steviger veld om je heen moet Michael nu, ten opzichte van de World Supersport, harder werken voor mindere resultaten. Helemaal niet erg, niemand die verwacht dat Michael voor podium en winst gaat.

Als hij bij Forward Yamaha terechtgekomen was, dan was dat dus op de motor geweest waar Loris Baz nu zit. Moet je daar jaloers op zijn? Ik denk het niet.

Wat natuurlijk wel zo is: als Honda niet zoveel moeite steekt in hun WSBK-project, moet Mickey niet alsnog acht jaar wachten zoals Rea gedaan heeft. Als Aprilia of Kawasaki een plekkie vrij maken in de SBKs, of een factory Honda in MotoGP, dan moet-ie gaan!

/ikzitopeenforumdusikweetallesbeter :+

Gerrit ten Kate en Jonathan Rea verwachten wel dat hij nog een keer de winst pakt.
Foward Yamaha leuk project maar je zal er niet mee winnen.
Tevens had Michael van der Mark had dan geld mee moeten nemen.
Nu staat hij direct onder contract bij HRC voor 3 jaar.
De eerste 2 jaar ordt hij ondergebracht bij Ten Kate Superbike team en het derde jaar waarschijnlijk MotoGP...
 
Terug
Bovenaan Onderaan