WSBK Aragón

Ik wilde dit topic wel maken maar...

  • Eigenlijk toch niet. :z

    Stemmen: 1 9,1%
  • Je bent me voor. :z

    Stemmen: 4 36,4%
  • GOOO MICKEY!! *O*

    Stemmen: 6 54,5%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Wordt nog een hele dobber om VDM dit jaar op het podium te krijgen. Onder normale omstandigheden is denk ik P6/P7 het max haalbare, maar wie weet op een dagje dat alles puzzelstukjes op de juiste plaats vallen. Zonder nieuwe Blade is vaste podiumklant worden vrijwel onmogelijk.
 
De huidige zeker niet.

En ken je motorsport geschiedenis. Nooit in staat om te winnen met een nieuw model? 2005 nieuw model Suzuki met Corser. 2009 nieuw model R1 met Spies.

En al is het niet meteen het eerste jaar zijn er genoeg voorbeelden van nieuwe modellen die voor een omslag zorgen in een paar seizoenen. Ik zeg Aprilia met de RSV4, of Kawasaki met de laatste ZX10R.
 
Laatst bewerkt:
Rondetijden nog even vlug bekeken en VdM was wel stukken sneller dan Quintoli, nu hopen dat hij in race 2 netjes naar de streep kan rijden.
 
Lastig om op die Honda competatief te zijn. Badovini zijn BMW is gewoon sneller. Ben benieuwd hoe het afloopt.
 
heb beetje het gevoel als ik naar vdm kijk dat hij over de limiet rijd met die Honda om Badovini op de Bmw te matchen.
 
Chaz! *O*

Eerste Panigale overwinning :}

117 races tussen deze overwinning en de laatste van Ducati :X
 
Laatst bewerkt:
Het is niet anders.... Het materiaal is nou eenmaal niet beter. Gezien de prestaties en snelheid van Guintoli, doet VdM het super. Meer kan Honda niet van hem verwachten. En in het kampioenschap nu ook voorbij aan Guintoli *O*
 
Chaz! *O*

Eerste Panigale overwinning :}

117 races tussen deze overwinning en de laatste van Ducati :X

Ja en nu gaat iedereen weer zeiken dat ze bij ducati een voordeel hebben omdat er titanium in het blok zit terwijl het volgens de regels is :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan