WSBK Assen... wie gaan erheen?

Je kan er 254 sloten omheen leggen als ze hem echt willen dan gaat hij gewoon mee.

Uiteraard, alleen zal de gelegenheidsdief eerder een motor pakken die niet ergens aan vast ligt dan een motor die dat wel is.

Vroeg me gewoon af hoeveel gespuis daaro zou rondlopen..
 
Laatst bewerkt:
Nou via iemand van dit forum 2 kaarten/paddock passes gekregen, ben er dus alsnog bij Zondag en misschien zelfs morgen wel ;)
 
DbNpXcBW4AAl-x7.jpg
 
Als je je nu daar al zorgen om maakt zou ik maar lekker thuis blijven.

Very well said.

Sprak van de week ook al iemand die helemaal in dubio zat of ie wel of niet zou gaan want misschien werd z'n motor wel gestolen... Dan kun je toch nooit meer ergens heen?
 
Very well said.

Sprak van de week ook al iemand die helemaal in dubio zat of ie wel of niet zou gaan want misschien werd z'n motor wel gestolen... Dan kun je toch nooit meer ergens heen?

Kandidaat voor een Piaggio Geranium 2.0 driewieler :Y
 
Vroeg me gewoon af hoeveel gespuis daaro zou rondlopen..


Hoeveel gespuis wonen er in je woonplaats ,hoeveel rijden er rond en jatten je motor als je staat te tanken/winkelen ,werken er bij je werkgever etc, etc.

Misschien kan je idd beter thuisblijven *D
 
Ik zit voor de tv , wil niet dat mijn BREMBO klauwen gejat worden :+

Veul plezier :W


Voor mij tzelfde ,lekker thuis .ik heb dunlop ventieldopjes zijn ook errug gewild,heb ik gehoord..ergens....ooit.
En daar hebben ze ook geen herhaling.en ik kijk nogal langzaam :Z
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er is van mij ooit een motor gejat, als ik naar de Superbikes rijd komen ze 'm daar dan weer terugbrengen?
 
Hoeveel zijn de tickets op zaterdag en zondag dit jaar?
Kan het niet meer zien op de site van het circuit.
 
Ik heb net een VIP kaart gekregen voor morgen ! *O* Zondag kan ik helaas niet. Erg leuk, kan ik er morgen toch even bij zijn !


Ik ga denk ik op de motor naar Assen en zet 'm dan bij familie neer, ga dan op de fiets naar het circuit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan