WSBK Assen... wie gaan erheen?

Ik heb net een VIP kaart gekregen voor morgen ! *O* Zondag kan ik helaas niet. Erg leuk, kan ik er morgen toch even bij zijn !


Ik ga denk ik op de motor naar Assen en zet 'm dan bij familie neer, ga dan op de fiets naar het circuit.
Volgens mij kun je met je VIP-kaart gewoon door de tunnel en je motor op het middenterrein parkeren :Y
Voor een auto heb je een speciale kaart nodig om op middenterrein te parkeren, voor een motor niet.

Enjoy! :t
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er morgen ook :)

Ik zit alleen even te kijken hoe ik dat doe met mijn motorkleding.
Voorheen had ik altijd een lederen combi en kon ik mijn jas prima afritsen en op de plek waar ik ging zitten bij me neerleggen.

Ik heb nu echter een overall en zou het bovenste deel uit kunnen doen maar aangezien de tribunes nou niet bepaald ruim zijn heeft degene die achter me zit er last van dus dat is geen optie.

Met het warme weer is het ook wel lekker als ik het pak gewoon uit kan doen en er geen last van heb en ik heb bij vorige keren wel gezien dat je je helm in kon leveren zodat je daar niet de hele dag mee liep te zeulen (die had ik toen gewoon met een ketting door mijn achterwiel gedaan en de helm in een vuilniszak gestopt)

Ik ben nu even aan het kijken maar kan nergens vinden of je bijvoorbeeld ook je pak in zou kunnen leveren?

Ben ik de enige die met deze uitdaging zit of heeft iemand nog een gouden tip voor me? :+
 
Ik ben er morgen ook :)

Ik zit alleen even te kijken hoe ik dat doe met mijn motorkleding.
Voorheen had ik altijd een lederen combi en kon ik mijn jas prima afritsen en op de plek waar ik ging zitten bij me neerleggen.

Ik heb nu echter een overall en zou het bovenste deel uit kunnen doen maar aangezien de tribunes nou niet bepaald ruim zijn heeft degene die achter me zit er last van dus dat is geen optie.

Met het warme weer is het ook wel lekker als ik het pak gewoon uit kan doen en er geen last van heb en ik heb bij vorige keren wel gezien dat je je helm in kon leveren zodat je daar niet de hele dag mee liep te zeulen (die had ik toen gewoon met een ketting door mijn achterwiel gedaan en de helm in een vuilniszak gestopt)

Ik ben nu even aan het kijken maar kan nergens vinden of je bijvoorbeeld ook je pak in zou kunnen leveren?

Ben ik de enige die met deze uitdaging zit of heeft iemand nog een gouden tip voor me? :+

Ja jij bent echt de enige die daar op de motor komt met motorkleding aan. Het is niet anders :N



















:+
 
Op het talud is plek zat om je zooi neer te leggen. Maar talud is grotendeels dicht nu volgens mij. Dan blijven de volgende opties over:

-Zorgen dat je op tijd bent en helemaal bovenaan de hoofdtribune gaan zitten. Dan heb je achter je een zee van ruimte voor je spullen. Vergeet je oordoppen niet!
-Je spullen inleveren bij de stand van Riders for Health tegen een kleine vergoeding.

Aan alles is gedacht.
 
Topdag gehad ! Hoe kon het ook anders met dit heerlijke weer. Op de nieuwe tribune gezeten, lekker door de paddock geslenterd en... toevallig een hele poos aan de klets geweest met de vader van Jonathan Rea ! Hij kwam bij ons aan een picknick tafeltje zitten. Bijzonder hoor, dat racewereldje :)

Jammer dat ik morgen niet kan. Maar volgend jaar ga ik zeker weer. Nu op naar de TT !

Hoe was het voor jullie?
 
Topdag gehad ! Hoe kon het ook anders met dit heerlijke weer. Op de nieuwe tribune gezeten, lekker door de paddock geslenterd en... toevallig een hele poos aan de klets geweest met de vader van Jonathan Rea ! Hij kwam bij ons aan een picknick tafeltje zitten. Bijzonder hoor, dat racewereldje :)

Jammer dat ik morgen niet kan. Maar volgend jaar ga ik zeker weer. Nu op naar de TT !

Hoe was het voor jullie?

Gaaf om enthousiaste verhalen te lezen hier, altijd leuk :t :]
Wij gaan morgen omdat vdM het de tweede manche altijd beter doet.
 
Laatst bewerkt:
Gaaf om enthousiaste verhalen te lezen hier, altijd leuk :t :]
Wij gaan morgen omdat vdM het de tweede manche altijd beter doet.


Leuk ! Ik kan je echt van harte aanbevelen om op de nieuwe haarbocht tribune te gaan zitten, lekker bij de bovenste rij in de schaduw (in de zon fik je echt weg ). Je kan vanaf daar de start zien, de hele haarbocht tot en met strubben en in de verte ook een deel van de stekkenwal richting meeuwenmeer.

Maar misschien heb je al wel een favoriete spot.. :) Talud is idd gesloten en de motorparkeerplaatsen onder de zonneschermen ook. ( Ik denk morgen ook maar dat weet ik niet zeker )
 
:P

Buiten de bovenstaand genoemde opties, heb ik er nog 1: Neem een schaar mee en maak van je pak een combi als je er bent _O- :P :+

+plakband, ik moet ook nog terug naar huis he!?

:+

dat riders for health is wel wat, maar daar kon ik dus helemaal geen info over vinden vandaar mijn eerdere vraag :t
 
Topdag gehad ! Hoe kon het ook anders met dit heerlijke weer. Op de nieuwe tribune gezeten, lekker door de paddock geslenterd en... toevallig een hele poos aan de klets geweest met de vader van Jonathan Rea ! Hij kwam bij ons aan een picknick tafeltje zitten. Bijzonder hoor, dat racewereldje :)

Jammer dat ik morgen niet kan. Maar volgend jaar ga ik zeker weer. Nu op naar de TT !

Hoe was het voor jullie?

Ik heb ook een topdag gehad!

Was gisteren ook al geweest. Zo rustig als het gisteren was, zo druk was het vandaag. Maar echt genoten!

Morgen uiteraard weer van de partij :)
 
+plakband, ik moet ook nog terug naar huis he!?

:+

dat riders for health is wel wat, maar daar kon ik dus helemaal geen info over vinden vandaar mijn eerdere vraag :t

_O-

Als je aan komt lopen vanaf de motorparkeerplaats, dan is het een van de eerste stands onder de hoofdtribune. Je kunt daar naast je helm ook je kleding in de garderobe achter laten en je betaald per kledingstuk. En ze verkopen dit weekend ook vdM merchandise lees ik net:

Riders exclusief verkooppunt Van der Mark merchandise tijdens WSBK

Op 9 april is bekend gemaakt dat Riders for Health tijdens het WK Superbike evenement op het TT-Circuit de exclusieve rechten heeft voor de verkoop van de officiële Michael van der Mark merchandise. Dit doen wij vanuit 2 verkooppunten. Er is een verkooppunt in de SBK fanzone in de paddock en een verkooppunt naast de helmgarderobe onder de hoofdtribune. Wij verkopen Michael van der Mark t-shirts (adult & kids), hoodies en caps.

Bron: Home /// Riders.nl
 
Laatst bewerkt:
Leuk ! Ik kan je echt van harte aanbevelen om op de nieuwe haarbocht tribune te gaan zitten, lekker bij de bovenste rij in de schaduw (in de zon fik je echt weg ). Je kan vanaf daar de start zien, de hele haarbocht tot en met strubben en in de verte ook een deel van de stekkenwal richting meeuwenmeer.

Maar misschien heb je al wel een favoriete spot.. :) Talud is idd gesloten en de motorparkeerplaatsen onder de zonneschermen ook. ( Ik denk morgen ook maar dat weet ik niet zeker )

Weer parkeren op minicircuit ???
 
Ik ben geen type dat altijd maar met coureurs op de foto wil. Voor deze held maakte ik een uitzondering.

 
Leuk ! Ik kan je echt van harte aanbevelen om op de nieuwe haarbocht tribune te gaan zitten, lekker bij de bovenste rij in de schaduw (in de zon fik je echt weg ). Je kan vanaf daar de start zien, de hele haarbocht tot en met strubben en in de verte ook een deel van de stekkenwal richting meeuwenmeer.

Maar misschien heb je al wel een favoriete spot.. :) Talud is idd gesloten en de motorparkeerplaatsen onder de zonneschermen ook. ( Ik denk morgen ook maar dat weet ik niet zeker )

We zitten inmiddels ook onder het dakje vd Haarbochttribune: prima plekje idd :t
 
Gisteren geweest,topdag.
Wat een gezeik over de motor meenemen,neem dan gewoon je motorpak mee in de auto(jawel wederom gezien) _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan