WSBK Assen... wie gaan erheen?

5 sessies op Assen (marshals, timing)
HK Suspension en Pirelli support
Lunch
T-shirt/pet
EN 3 dagen pas voor het WSBK weekend incl pitwalks

Euro 125

Daar hoefde ik niet lang over na te denken... :-0
 
Heeft er iemand enig idee waarom ze ervoor kiezen om vrijdag de motorparking achter de hoofdtribune dicht te houden? En waarom je zondagavond vanaf diezelfde parking niet gewoon zsm naar de snelweg geleid wordt, maar eerst km's om moet rijden?
Ieder jaar weer hebben ze dit soort fratsen op assen, en ik snap het nog steeds niet?
 
Heeft er iemand enig idee waarom ze ervoor kiezen om vrijdag de motorparking achter de hoofdtribune dicht te houden? En waarom je zondagavond vanaf diezelfde parking niet gewoon zsm naar de snelweg geleid wordt, maar eerst km's om moet rijden?
Ieder jaar weer hebben ze dit soort fratsen op assen, en ik snap het nog steeds niet?

Vorig jaar kon je idd ook niet via Jan en Bertha naar de A28. Maar werd je ook omgeleid via "de campingroute" Onbegrijpelijk inderdaad. Zo druk is het nu ook weer niet met de Superbikes.
 
Laatst bewerkt:
Zaterdag was ie ook nog dicht, maar kon je op het parkeerterrein achter de Haarbocht goed terecht..
 
Vorig jaar kon je idd ook niet via Jan en Bertha naar de A28. Maar werd je ook omgeleid via "de campingroute" Onbegrijpelijk inderdaad. Zo druk is het nu ook weer niet met de Superbikes.


Waarschijnlijk beetje proefdraaien voor de TT ?!
"vroeger"had je heel veel opties om ( binnendoor ) het terrein te verlaten, tegenwoordig word je verplicht om 1 route te rijden.. denk dat ze er achter zijn dat dat niet werkt
 
De vorige TT had het TT bestuur een bedrijf ingehuurd om het verkeer in goede banen te leiden. Het was nog chaotischer dan 2016. Kostte ook nog eens meer dan 100.000 euro. Nou voor de helft van dat geld maak ik er nog een grotere puinhoop van.
 
En als ze alle motoren dan via één route van het circuit willen laten rijden zorg dan iig dat het ECHT eenrichtingsverkeer is en dat er over die smalle weggetjes geen auto's tegemoet komen :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan