WSBK-Donnington Park -2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vampiremax

Plasticnotfantastic
24 mrt 2007
3.362
1.117
Nu DORNA de WSBK heeft opgedeeld over 2 dagen lijkt het of er minder interesse is voor deze spectaculaire races. Maar daar geven we niet aan toe.
Nadat Hayden op Sepang in de regen zijn eerste overwinning in de 2de race behaald heeft zijn we nu in good old England aanbeland en wel op Donnington Park. Glooiend circuit met onvoorspelbare weersomstandigheden, maar dit weekend schijnt het droog te blijven met een graadje of 18. Tom Sykes won hier vorig jaar op de Kawasaki, maar Lowes wil hier zijn slag slaan en vd Mark en Davies loeren ook op de podium plaatsen.


De races worden niet live op EUROSPORT 2 uitgezonden, of je moet een betaald WSBK pas of Eurosportplayer hebben.
Dit ivm tennis en wielrennen dat meer aandacht vreet. :Z

Zaterdag 28 mei 2016
22:30-23:00-WorldSBK:Donington Park-World Superbike race 1

Zondag 29 mei 2016
21:30-22:00 -WorldSBK:Donington Park-World Superbike race 2
22:00-22:30 -WorldSBK:Donington Park-World Supersport race.
 
En Danny de Boer doet mee als invaller in de superstock, Yamaha PATA team, mag ook wel even vermeld worden!

De snelste NL rijder na van der Mark (straks Bo? ;) ).
 
Als het droog blijft zie ik VD mark hier zn eerste winst nog wel pakken met een beetje geluk !!

Word weer een streampje kijken morgen en zondag ben ik bang ;)
 
Als het droog blijft zie ik VD mark hier zn eerste winst nog wel pakken met een beetje geluk !!

Word weer een streampje kijken morgen en zondag ben ik bang ;)

Jammer dat het niet rechtstreeks wordt uitgezonden.
V.D. Mark loopt niet lekker , moet nog wel een klein wonder plaats vinden als ie hier zijn eerste winst wil pakken. Maar je weet natuurlijk nooit. :]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan