WSBK Imola

Hangt even van je TV e.d. af, maar met een speciaal knopje kun je het commentaar overzetten naar Engels. Bij ons dat een geel knopje met een luidsprekertje erop, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders. :+
:} Dat is ook zo. Gelijk geprobeerd en hier idd ook.
Je bent m'n held, want dat commentaar is om te janken in het nederlands '(
 
Neil Hodgson: This race reminds me like Formula 1..... NOT :}

Ik wil ook Engels commentaar!
Commentaar op de Nederlands eurosport is echt slaapverwekkend...

Ik bedoel, de race was prachtig en spannend, maar het commentaar niet bepaald...
 
Laatst bewerkt:
:} Dat is ook zo. Gelijk geprobeerd en hier idd ook.
Je bent m'n held, want dat commentaar is om te janken in het nederlands '(
Daar doe ik het natuurlijk allemaal voor. :)

Engels commentaar scheelt een hoop in vergelijking met die kwakende eend uit Breda!

Nog een half uurtje te gaan, en dan de tweede WSBK race! Heeft Biaggi alles nog heel in de bovenkamer? Zou die zichzelf weer genoeg bij elkaar geraapt hebben om er dit keer vol voor te kunnen gaan? En hoe zouden Haslams zenuwen het houden?

Over 30 minuten gaat het antwoord van start! :)
 
Wat een sfeer daar in Imola , prachtige races en hulde aan Biaggi. :} :} :} :} :} :}
 
Jammer dat het kampioenschap op deze manier beslist diende te worden, maar wat is het fantastisch dat Max Biaggi het wereldkampioenschap op zijn eigen grondgebied weet te krijgen! *O*

Eindelijk weer eens de beste van de wereld, en meer dan verdient! Prachtig seizoen geweest! Super dat Italiaanse feestje! *D
 
:} Dat is ook zo. Gelijk geprobeerd en hier idd ook.
Je bent m'n held, want dat commentaar is om te janken in het nederlands '(

Inderdaad, maar bij de engelse commentaarstem was het net of iedereen met 10 DB killers in hun uitlaten reden, het was bijna niet te horen zeg maar. Bij de nederlandse commentaarstem had ik wel fatsoenlijk motorgeluid.

Jammer voor Haslam :N

SUUUUUZUUUUK... {{{BOEM}}}
 
Laatst bewerkt:
Die Haga,zo is ie bijna een heel seizoen aan het tuffen,wordt wakker in duitsland en zit weer bij de top :? .
Een raar seizoen voor mij held :Y ,mare vandaag zag ik weer zijn oude vertrouwde vechtlust *D ,doet mij goed :P
 
Mooie races hoor en een terechte kampioen :} :} 1e deel van het kampionschap had de RSV4 effe wat meer POWER....

Ben benieuwd of Haga voor 2011 ook op de RSV4 komt *O* *O*
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan