WSBK Misano World Circuit Marco Simoncelli

Wie pakt de meeste punten dit weekend?

  • Rea

    Stemmen: 7 33,3%
  • Sykes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Biaggi

    Stemmen: 8 38,1%
  • Haslam

    Stemmen: 1 4,8%
  • Torres

    Stemmen: 1 4,8%
  • Davies

    Stemmen: 1 4,8%
  • Giugliano

    Stemmen: 0 0,0%
  • Van der Mark

    Stemmen: 2 9,5%
  • Guintoli

    Stemmen: 0 0,0%
  • een ander

    Stemmen: 1 4,8%

  • Totaal aantal stemmers
    21
Zijn er maar een uur geweest :X
Maar had ook met het weer te maken.

Ik dacht ook nog wel even een ritje te doen, en dan even langs Elst te rijden. Kwartiertje later zie ik het buiten alleen nog maar regenen... Ben toch maar binnen gebleven. :X
 
Toch vraag ik mij inmiddels ook af of het Ten Kate team niets te verwijten valt. Veel Technische problemen, een motor die soms niet te rijden is en een ontwikkeling die meer achteruit dan vooruit lijkt te gaan. De Blade lijkt nog slechter dan vorig jaar. Alle technische "verbeteringen" laten een slechter resultaat zien. Lijkt me dat daar ergens ook een poppetje die verantwoordelijk is voor de "stijgende lijn"daar niet meer zo goed functioneerd.
Of zaten ze voor dit jaar nog vast aan het contract met Honda? Lijkt me dat je als team toch ook een keuze moet maken wanneer een brommer van 7 jaar oud door de ondergrens dreigt te zakken. Dat kun je volgens mij aan het begin van het seizoen ook al zien aan komen.
De verbeteringen die er nodig zijn kunnen dus niet door het team geleverd worden.
Of zou het aan de nieuwe kok liggen die ze dit jaar hebben aangenomen? 8-)
 
Vast een combinatie van factoren, zoals een oude Honda en een te laag budget. Ongetwijfeld worden er fouten gemaakt in de ontwikkeling, dat kan ook niet anders. Alleen is het een geld kwestie om dan weer snel de goede richting in te gaan.
 
Als de basis hetzelfde blijft en je dan de aanpassingen die je al had gaat verbeteren op zoek naar meer snelheid, is er ook meer kans op technische storingen.. Alles wordt meer belast en dus is de slijtage hoger. Dit werkt uiteindelijk door in alles; banden, elektronica, draaiende delen, koeling, noem maar op..

Dat probleem met de remmen lag natuurlijk wel degelijk bij het team...
 
ouwe baas :}

KGY5pqC.jpg
 
Toch vraag ik mij inmiddels ook af of het Ten Kate team niets te verwijten valt. Veel Technische problemen, een motor die soms niet te rijden is en een ontwikkeling die meer achteruit dan vooruit lijkt te gaan. De Blade lijkt nog slechter dan vorig jaar. Alle technische "verbeteringen" laten een slechter resultaat zien. Lijkt me dat daar ergens ook een poppetje die verantwoordelijk is voor de "stijgende lijn"daar niet meer zo goed functioneerd.
Of zaten ze voor dit jaar nog vast aan het contract met Honda? Lijkt me dat je als team toch ook een keuze moet maken wanneer een brommer van 7 jaar oud door de ondergrens dreigt te zakken. Dat kun je volgens mij aan het begin van het seizoen ook al zien aan komen.
De verbeteringen die er nodig zijn kunnen dus niet door het team geleverd worden.
Of zou het aan de nieuwe kok liggen die ze dit jaar hebben aangenomen? 8-)

Je kan de tijden van vorig jaar erbij halen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan