Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een hoofdschuddende VDM...
Johnny! Briljant weer
Honda. Ride the winds of change. Van allebei wereldkampioen in 2014 naar een broederstrijd in het middenveld in 2015.
De 2e manche was nog briljanter
Op die gast staat dit jaar geen maat
De Ten Kate's dus twee keer P9 en P10. Wat Michael liet zien in Assen was boven natuurlijk maar dit weekend en de afgelopen weekenden is denk ik een meer realistische afspiegeling van de capaciteiten van de Honda. Ergens tussen P6 en P10 is hun plek denk ik, achter alle "fabrieks" Kawa's, Ducs en Aprilia's. Wil je hoger eindigen dan zal je die moeten verslaan en dat lijkt niet echt een haalbare kaart. Mannen als Mercado, Badovini en Lowes, dat zijn de tegenstanders van gelijk niveau.
Net terug van de Classic TT van Elst. Dadelijk 2e manche eens kijken.
De Ten Kate's dus twee keer P9 en P10. Wat Michael liet zien in Assen was boven natuurlijk maar dit weekend en de afgelopen weekenden is denk ik een meer realistische afspiegeling van de capaciteiten van de Honda. Ergens tussen P6 en P10 is hun plek denk ik, achter alle "fabrieks" Kawa's, Ducs en Aprilia's. Wil je hoger eindigen dan zal je die moeten verslaan en dat lijkt niet echt een haalbare kaart. Mannen als Mercado, Badovini en Lowes, dat zijn de tegenstanders van gelijk niveau.
De Ten Kate's dus twee keer P9 en P10. Wat Michael liet zien in Assen was boven natuurlijk maar dit weekend en de afgelopen weekenden is denk ik een meer realistische afspiegeling van de capaciteiten van de Honda. Ergens tussen P6 en P10 is hun plek denk ik, achter alle "fabrieks" Kawa's, Ducs en Aprilia's. Wil je hoger eindigen dan zal je die moeten verslaan en dat lijkt niet echt een haalbare kaart. Mannen als Mercado, Badovini en Lowes, dat zijn de tegenstanders van gelijk niveau.
Eens, maar toch snap ik het niet zo goed. Zou het honda nou echt niets interesseren dat ze niet mee kunnen komen met de rest van het wsbk? Het motogp team kost honda uiteraard veel knaken en ze hebben geen poen of interesse om de fireblade verder door te ontwikkelen. Het ligt niet aan vd Mark of Guintoli en ook niet aan Ten Kate, althans denk ik... Beide coureurs hebben zich bewezen en ook Ten Kate weet wel hoe je een fiets moet opbouwen en afstellen. Het lijkt mij persoonlijk enorm frustrerend voor zowel rijders als het team om je op deze manier in het wsbk te moeten doorploeteren...
De kous is niet af met 2x een goede fireblade ontwikkelen voor de superbikes... Er moeten serieuze aantallen geproduceerd en verkocht worden.. gezien de markt snap ik het dan wel. Vind het overigens niet leuk
Ja dat is het hem dus
Er moeten dacht ik 30.000 stuks verkocht worden, voordat je hem in mag zetten voor de WSBK. En daarom begrijpelijk, maar leuk is anders.
voor een merk als Honda is dat echt geen probleem lijkt me...
In een tijdperk dat het aantal superbike verkopen een dieptepunt behaald heeft, is dat ook voor een onderneming als Honda een probleem. Kijk ook maar eens hoeveel merken zich de laatste jaren (tijdelijk) terug getrokken hebben uit de WSBK. Dat is niet voor niets:
Ducati fabrieksteam trok zich terug na jarenlange dominantie.
BMW begon erg enthousiast en succesvol aan de WSBK. Rijden ze nu nog mee?
Yamaha trok zich terug.
Aprillia fabrieksteam trok zich terug.
Vergeet ik nog een fabrikant?
vdM reed goed, maar er leek idd een probleem te zijn?
Prachtige strijd tussen de Ducati mannen!
En nooit een Biaggi fan geweest, maar mooi om te zien dat hij er zo goed bij zit.
En nu naar de TT van Elst
Wat is het best verkopende model van Honda eigenlijk?