WSBK Nurburgring M-F meeting

gRRaafie

MF veteraan
5 okt 2005
25.479
2
fim-superbike-wm-db.jpg



Hoi race fans!

N.a.v. dit gesprek in het topic van onze held Michael van der Mark leek het een aantal van ons een leuk idee om de WSBK races (en voor degene die er het hele weekend zijn ook de trainingen en de Superstock600 race) met z'n allen te kijken op de Ford Kurve.

Uiteraard om Michael naar de overwinning te supporten en de fans van Kenan, die daar ook altijd veel zitten met vlaggen en toebehoren even flink te laten zien dat Michael toch echt de race gaat winnen! 8-) :}

Ford Kurve kun je met de normale tickets op terecht, als je het met Assen zou vergelijken, de talud kaarten. Ik neem aan dat dit dit jaar nog steeds zo is.

We zullen dit topic gebruiken om bij te houden wie er wanneer is en om vast gezellig in de stemming te komen voor de altijd mooie WSBK ronde in het prachtige Eifel gebied in Zuid Duitsland!
 
Laatst bewerkt:
Leuk plan, moet nog ff kijken of ik op de brommer ga of met de tuut en bij welke benzinepomp ik mijn vriendin achterlaat :Y

Keep u posted.
 
Sowieso aanwezig. Vanaf zaterdag al. Alleen nog niet zeker wanneer precies zaterdag. Misschien de hele dag, misschien ergens in de middag.

[me="[J]ori[A]"]loopt ook nog steeds te denken de GP van Brno mee te pakken twee weken ervoor.[/me] Als daar nog gegadigden voor zijn, let me know!
 
Sowieso aanwezig. Vanaf zaterdag al. Alleen nog niet zeker wanneer precies zaterdag. Misschien de hele dag, misschien ergens in de middag.

[me="[J]ori[A]"]loopt ook nog steeds te denken de GP van Brno mee te pakken twee weken ervoor.[/me] Als daar nog gegadigden voor zijn, let me know!

Lijkt mij ook wel mooi, wordt dan wel een weekend aangezien ik geen vrij meer heb.
 
Sowieso aanwezig. Vanaf zaterdag al. Alleen nog niet zeker wanneer precies zaterdag. Misschien de hele dag, misschien ergens in de middag.

[me="[J]ori[A]"]loopt ook nog steeds te denken de GP van Brno mee te pakken twee weken ervoor.[/me] Als daar nog gegadigden voor zijn, let me know!


Twee weken ervoor is het daar behoorlijk rustig :Y

Vliegen op Praag, treinen naar Brno denk ik dan??
 
:W NR34 is present op zondag :]

Alleen nog niet bekend op welke tribune.
 
Sowieso aanwezig. Vanaf zaterdag al. Alleen nog niet zeker wanneer precies zaterdag. Misschien de hele dag, misschien ergens in de middag.

[me="[J]ori[A]"]loopt ook nog steeds te denken de GP van Brno mee te pakken twee weken ervoor.[/me] Als daar nog gegadigden voor zijn, let me know!

Brno is erg leuk en ook nog eens goed betaalbaar! Ken mensen die er diverse malen geweest zijn met de WSBK! Hoe wil je ernaar toe reizen?
 
Laatst bewerkt:
Ik ga. Joris en ik zijn er zaterdag en zondag. Een SBK mini-mancation! :+
8-) 8-)

Voor wat betreft Brno: ik loop erover te denken om vrijdag 23 augustus heen te vliegen vanaf Eindhoven (directe verbinding via Wizzair) en maandag 26 augustus terug. Er gaan helaas geen vluchten terug zondag.
 
8-) 8-)

Voor wat betreft Brno: ik loop erover te denken om vrijdag 23 augustus heen te vliegen vanaf Eindhoven (directe verbinding via Wizzair) en maandag 26 augustus terug. Er gaan helaas geen vluchten terug zondag.

Net ff mijn agenda gecheckt: Ben zowel de vrijdag als de maandag al ingepland. Ga ik dus helaas niet redden. Sta er wel voor open om dit alsnog een keer te doen. Als ik het op tijd weet, dan kan ik er vrij voor vragen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga in ieder geval zaterdag t/m maandag naar Nurburgring. We slapen in het eiffeldorp hotel! Heerlijk dicht bij de baan. Heb er nu al zin in.

Fordcurve is dat dicht bij de camping!
 
Hoe zit het daar met motor parkeren? Kon best eens bij me opkomen om smorgens op de motor te springen en die kant op te gaan. Wat kost dat trouwens tegenwoordig?
 
Nja ik bedoelde een kaartje voor de race ;) en of het een beetje veilig parkeren was

Tja, waar kan je tegenwoordig je motor wel veilig parkeren? In Assen slopen ze ook je remklauwen van je motor af. Als ik nu zeg dat dat bij de Nurburgring ook kan gebeuren, zou je dan niet gaan :?
 
Overigens kom ik sinds 2004 op Assen en sinds 2006 op de Nurburgring en heb nog nooit vervelende dingen mee gemaakt. Op de Nurburgring is de kans kleiner dat er iets gebeurt dan op Assen. En zoals vaker gemeld: Kaarten kun je bij de WSBK kopen bij de kassa.
 
ik ga alleen de zondag en zal de hele dag in de paddock rondstruinen. lekker de races bekijken van binnenkant bocht 2, tegenover de Mercedes tribune.
 
Ik wou meegaan maar zie net dat Yopperdepop ook gaat -O-

















Kennie hé,die hard rossi fan en een vriendelijke milde Lorenzo fan :P
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan