WSBK Nurburgring M-F meeting

Hoe was de MF meeting?

Die leek wel georganiseerd door Dorna. Geen heldere afspraken, leeg startveld, niet op nationale televisie te zien en ronduit één grote blamage. De rotzakken.

Okay, geintje, maar er is niet echt een MF meeting geweest volgens mij. Veel MF'ers waren daar gewoon toevallig, los van elkaar. Joris en ik hebben met een Nederlandse vlag rondgelopen en daarmee wel wat Nederlanders gevonden om gezellig mee te kletsen of juichen, maar niemand riep "HEEEY WIJ ZIJN OOK VAN MF KOM EEN BIERTJE DRINKEN!!".
 
Heb afgelopen zaterdag ook op de diverse tribunes en op het paddock zitten vernikkelen. B|
Her en der werd aardig NL gesproken.
Volgend jaar misschien maar een MF sticker op mijn voorhoofd plakken.
 
Ik heb jullie zien zwaaien met de vlag, later verkastten jullie naar de luwte van T5A.
Was wel koud in de wind,ja.
Waren veel Hollanders daar ,ondanks matig bezoekersaantal.
Ook geen videowall gezien. :(
Ben benieuwd off het volgend jaar doorgaat.
 
Die leek wel georganiseerd door Dorna. Geen heldere afspraken, leeg startveld, niet op nationale televisie te zien en ronduit één grote blamage. De rotzakken.

Okay, geintje, maar er is niet echt een MF meeting geweest volgens mij. Veel MF'ers waren daar gewoon toevallig, los van elkaar. Joris en ik hebben met een Nederlandse vlag rondgelopen en daarmee wel wat Nederlanders gevonden om gezellig mee te kletsen of juichen, maar niemand riep "HEEEY WIJ ZIJN OOK VAN MF KOM EEN BIERTJE DRINKEN!!".


dan voor de volgende keer er een MF superbike weekend van maken ,


vast afspreekpunt , en vanuit daar vertrekken,.
kun je tijdig mb nr uitwisselen enzovoorts .


misschien wel wat voor wk super/wss 2014 in Assen .
ik had me een paar jaar teug een huisje gehuurd op landal greenparks :D
op vrijdag er al naar toe en de rest van het volk kwam later aan :D
en inplaats van 3 auto's naar het circuit maar 1 ;)
 
Laatst bewerkt:
Aangezien er toch nog wel wat MF-ers zijn geweest, had ik wel wat meer foto's verwacht.
Ik zal een voorzetje geven:

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan