WSBK Portimao, Portugal

Die crash van Haga heeft minder/minstens zoveel invloed gehad op het seizoen dan de crash zelf en door anderen vooroorzaakt en aantal keren falende motor van Ben Spies."thats racing"
Aan het begin van het seizoen hoopte ik ook dat Haga de titel zou pakken.
Maar gelukig moet je een titel verdienen doordat jij dat seizoen het beste presteerd niet omdat je al zolang meerijd en een gave persoonlijkheid hebt.
mee eens, en vlak volgend jaar Rea, en Neukirchner niet uit.
En ik hoop de suzuki'sook meer van voren te zien met Haslam en Guintoli.
Man dat word weer een pracht jaar :}
 
Vind je de rest niet lief?

Nee :(

:P
Maar Toseland is gewoon m'n favo rijder sinds 2004, mooie rijstijl en paar keer ontmoet enz.
Fabrizio meer omdat ik zijn helm heb :P en die "alles of niets" mentaliteit mag ik ook wel. Hij probeert altijd in te halen als tie de mogelijkheid ziet, soms gaat dat fout maar dan iig wel geprobeerd. Verwacht dat hij het volgend jaar nog verder kan schoppen als hij wat constanter wordt.

En Alstare moet ik ook wel fan van zijn gezien mijn motor, en Ten Kate omdat het een Nederlands team is.

Als het maar mooie races zijn vind ik het best
 
Die Fabrizio heeft wel een attitude van lekker eigen kansen in plaats van inhouden of aan de kant gaan en dat mag ik wel ondanks dat ie een Yamaha kegelaar is :+
 
770053460_6_C-9Z.jpeg
 
Rare jongens, die Italianen.
Ben ook wel benieuwd wat Tardozzi daar te zeggen heeft.
Wel mooi dat ze geen teamorders hadden bij Ducati, had ik wel verwacht eigenlijk.

Of hadden ze die wel een had Fabrizio er geen boodschap aan...

Teamorders hadden niet geholpen, Ben reed gewoon op safe voor de 5e of 6e plek. Een overwinning voor Haga had niets aan het kampioenschap veranderd...

En dan nog, Fabrizio heeft al genoeg punten weg gekaapt bij Spies...
 
Die crash van Haga heeft minder/minstens zoveel invloed gehad op het seizoen dan de crash zelf en door anderen vooroorzaakt en aantal keren falende motor van Ben Spies."thats racing"
Aan het begin van het seizoen hoopte ik ook dat Haga de titel zou pakken.
Maar gelukig moet je een titel verdienen doordat jij dat seizoen het beste presteerd niet omdat je al zolang meerijd en een gave persoonlijkheid hebt.

Maar als je iemand als rookie (Ben) binnen ziet komen in de WSBK die de helft van de circuits niet kent en gewoon op overtuigende wijze het aantal Pole records verbreekt, en als ik met niet vergis het aantal overwinningen ook nog eens in een seizoen, iig het aantal seizoens overwinningen voor 2009.
Dan moet je wel een aardig bord voor je kop |( hebben als je denkt dat hem de titel "gegeven' is.
Haga heeft gewoon knetter goed gereden maar hij had de pech dat er gewoon iemand in hetzelfde kampioenschap reed die beter was.
En volgend jaar gaat hij het nog moeilijker krijgen met een aantal coureurs (Toseland, Vermeulen) die beide net zoals Bayliss geen vuist konden maken in motogp maar wel ontzettend veel geleerd hebben, en natuurlijk zijn eigen team maat Fabrizio.
En de heren van Aprilia.
Wat een heerlijk kampioenschap :9~~




Volkomen mee eens.... !!!!

En inderdaad volgend jaar wordt weer een fantastisch WSBK jaar.. ...Haga zal zeker weer een heel serieuze poging doen....en ik denk ook dat Michel Fabrizio volgend jaar "carte blanche" krijgt van Tardozzi.....

Fabrizio zal dus zelf een gooi doen naar het kampioenschap...en volgens mij is hij er ook klaar voor.

Max Biaggi gaat in 2010 waarschijnlijk ook een serieuze poging ondernemen.... en vergeet hierbij niet dat hij toch maar mooi vierde is geworden met zijn Aprillia.!!


Toseland op yamaha moet absoluut in staat zijn om heel ver te komen met de Yamaha R1.....De huidige Yamaha R1 is naar mijn mening een van de beste Yamaha Superbikes ooit.. Het is overduidelijk dat de nieuwe R1 qua karakteristiek en rij-eigenschappen samen met de Ducati op een verschrikkelijk hoog niveau staat....

En eigenlijk vond ik het daarom ontzettend vreemd dat andere Yamaha rijders niet uit de verf kwamen..

Het lijkt erop dat alleen Ben Spies het concept van de nieuwe R1 ontzettend goed begreep....de rest was nog steeds op zoek naar piekvermogen en naar typisch Vier-in-lijn gedrag...

Dit terwijl Ben Spies in staat bleek om vanuit alle mogelijke types bochten en hoeken loeihard te vertrekken.... Ik moet zeggen dat ik echt genoten heb van de manier waarop die man reed dit jaar. Overdonderend gewoon.

In feite hebben over het hele seizoen gezien alleen de Ducati-Xerox-mannen echt weerstand kunnen bieden aan Spies met zijn R1.....want pas later in het seizoen kwamen mannen als Biaggi en Rea echt een beetje op gang..

En dat zegt natuurlijk heel erg veel over Ben Spies en over de Ducati-Xerox-Mannen ......maar het zegt ook iets over de rest van het veld....

De rest van het veld had gewoon het "nakijken"...


Groeten,

Arjan
 
Teamorders hadden niet geholpen, Ben reed gewoon op safe voor de 5e of 6e plek. Een overwinning voor Haga had niets aan het kampioenschap veranderd...

En dan nog, Fabrizio heeft al genoeg punten weg gekaapt bij Spies...

Dat weet ik, maar ik bedoel ook over eerder dit seizoen. Wel fair van Ducati om gewoon beide rijders voor eigen kansen te laten gaan.
 
Volkomen mee eens.... !!!!

En inderdaad volgend jaar wordt weer een fantastisch WSBK jaar.. ...Haga zal zeker weer een heel serieuze poging doen....en ik denk ook dat Michel Fabrizio volgend jaar "carte blanche" krijgt van Tardozzi.....

Fabrizio zal dus zelf een gooi doen naar het kampioenschap...en volgens mij is hij er ook klaar voor.

Max Biaggi gaat in 2010 waarschijnlijk ook een serieuze poging ondernemen.... en vergeet hierbij niet dat hij toch maar mooi vierde is geworden met zijn Aprillia.!!


Toseland op yamaha moet absoluut in staat zijn om heel ver te komen met de Yamaha R1.....De huidige Yamaha R1 is naar mijn mening een van de beste Yamaha Superbikes ooit.. Het is overduidelijk dat de nieuwe R1 qua karakteristiek en rij-eigenschappen samen met de Ducati op een verschrikkelijk hoog niveau staat....

En eigenlijk vond ik het daarom ontzettend vreemd dat andere Yamaha rijders niet uit de verf kwamen..

Het lijkt erop dat alleen Ben Spies het concept van de nieuwe R1 ontzettend goed begreep....de rest was nog steeds op zoek naar piekvermogen en naar typisch Vier-in-lijn gedrag...

Dit terwijl Ben Spies in staat bleek om vanuit alle mogelijke types bochten en hoeken loeihard te vertrekken.... Ik moet zeggen dat ik echt genoten heb van de manier waarop die man reed dit jaar. Overdonderend gewoon.

In feite hebben over het hele seizoen gezien alleen de Ducati-Xerox-mannen echt weerstand kunnen bieden aan Spies met zijn R1.....want pas later in het seizoen kwamen mannen als Biaggi en Rea echt een beetje op gang..

En dat zegt natuurlijk heel erg veel over Ben Spies en over de Ducati-Xerox-Mannen ......maar het zegt ook iets over de rest van het veld....

De rest van het veld had gewoon het "nakijken"...


Groeten,

Arjan
ook volkomen mee eens :}

SPIES
full
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan