WSBK Portimao, Portugal

Crap! Moet ik a.s. zondag nou net middagdienst hebben :( Moet om 3 uur beginnen dus om half 3 weg van huis... Aangezien de race om 2 uur begint wordt dat niks :( :( :(
Dus dat wordt opnemen op HDD-recorder en kijken om elf uur als ik afgewerkt ben. Wil de uitslag tot die tijd nog niet weten!!!! :P
 
Wordt een knaller dit weekend tussen Spies en Haga.

Haga: Als jij Spies er nou zo af duwt, maak ik wat meer kans op de titel
Fabrizio: Oh, net als in Brno...
fab200910584882154909517.JPG
 
Crap! Moet ik a.s. zondag nou net middagdienst hebben :( Moet om 3 uur beginnen dus om half 3 weg van huis... Aangezien de race om 2 uur begint wordt dat niks :( :( :(
Dus dat wordt opnemen op HDD-recorder en kijken om elf uur als ik afgewerkt ben. Wil de uitslag tot die tijd nog niet weten!!!! :P

Eeeeh....volgens mij wíl ik geeneens weten wat jij doet voor de kost :+
 
Crap! Moet ik a.s. zondag nou net middagdienst hebben :( Moet om 3 uur beginnen dus om half 3 weg van huis... Aangezien de race om 2 uur begint wordt dat niks :( :( :(
Dus dat wordt opnemen op HDD-recorder en kijken om elf uur als ik klaar met werken ben. Wil de uitslag tot die tijd nog niet weten!!!! :P
hier nog iemand -O-

en ik heb gene HDD recorder '(
 
Laatst bewerkt:
Crap! Moet ik a.s. zondag nou net middagdienst hebben :( Moet om 3 uur beginnen dus om half 3 weg van huis... Aangezien de race om 2 uur begint wordt dat niks :( :( :(
Dus dat wordt opnemen op HDD-recorder en kijken om elf uur als ik afgewerkt ben. Wil de uitslag tot die tijd nog niet weten!!!! :P

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-


Ik zeg verder maar niks
 
Tijd voor een echte baan jongens, heb je tenminste weekend in het weekend ;)
 
Crap! Moet ik a.s. zondag nou net middagdienst hebben :( Moet om 3 uur beginnen dus om half 3 weg van huis... Aangezien de race om 2 uur begint wordt dat niks :( :( :(
Dus dat wordt opnemen op HDD-recorder en kijken om elf uur als ik afgewerkt ben. Wil de uitslag tot die tijd nog niet weten!!!! :P


Tip 1: GEEN M-F :+
 
Laat een ding duidelijk zijn wie de titel ook pakt het was en is een geweldig seizoen tot nu toe.

Ik hoop dat Haga zijn hoofd koel houdt en naar twee keer een tweede plek rijdt. Dat Rea eindelijk eer krijgt voor zijn doorzettings vermogen en beide oevrwinnigen pakt. Oke dan hebben we Spies nog ja ergens hier achter.
 
Laat een ding duidelijk zijn wie de titel ook pakt het was en is een geweldig seizoen tot nu toe.

Ik hoop dat Haga zijn hoofd koel houdt en naar twee keer een tweede plek rijdt. Dat Rea eindelijk eer krijgt voor zijn doorzettings vermogen en beide oevrwinnigen pakt. Oke dan hebben we Spies nog ja ergens hier achter.


:^

geweldige wedstrijden idd, ik gun het Haga dat hij hem pakt, juist dit jaar nu Spies er nog is.
 
:^

geweldige wedstrijden idd, ik gun het Haga dat hij hem pakt, juist dit jaar nu Spies er nog is.

Wat mij betreft pakt Spies hem volgend jaar is hij er toch niet bij en kunnen ze met een schone lei de titel verdedigen.
Ene Toseland en Haga hebben namelijk ook nog een appeltje te schillen ;)
Laat Rea volgend seizoen ook maar wat consistenter zijn zonder last te krijgen van oude blessures en dan word het een nog mooier seizoen dan nu.
De Aprilia's weten dan hopelijk ook wat vaker voor sensatie te zorgen door met de gevechten mee te doen.
 
Crap! Moet ik a.s. zondag nou net middagdienst hebben :( Moet om 3 uur beginnen dus om half 3 weg van huis... Aangezien de race om 2 uur begint wordt dat niks :( :( :(
Dus dat wordt opnemen op HDD-recorder en kijken om elf uur als ik afgewerkt ben. Wil de uitslag tot die tijd nog niet weten!!!! :P

Race 1 van de superbikes is toch altijd om 12 uur?? Of heb ik iets gemist...
De 2e race moet je wel ff opnemen ja... ;)
 
Wat mij betreft pakt Spies hem volgend jaar is hij er toch niet bij en kunnen ze met een schone lei de titel verdedigen.
Ene Toseland en Haga hebben namelijk ook nog een appeltje te schillen ;)
Laat Rea volgend seizoen ook maar wat consistenter zijn zonder last te krijgen van oude blessures en dan word het een nog mooier seizoen dan nu.
De Aprilia's weten dan hopelijk ook wat vaker voor sensatie te zorgen door met de gevechten mee te doen.

Als aanvulling hierop hoop ik ook dat de BMW´s voor verrassingen kunnen gaan zorgen.
 
Laat een ding duidelijk zijn wie de titel ook pakt het was en is een geweldig seizoen tot nu toe.

Ik hoop dat Haga zijn hoofd koel houdt en naar twee keer een tweede plek rijdt. Dat Rea eindelijk eer krijgt voor zijn doorzettings vermogen en beide oevrwinnigen pakt. Oke dan hebben we Spies nog ja ergens hier achter.


als Haga twee keer tweede word en Spies twee keer wint is Spies Kampioen
 
Als aanvulling hierop hoop ik ook dat de BMW´s voor verrassingen kunnen gaan zorgen.

Corser is een beste vent, maar wordt zo langzaam aan te oud.
Als ik interviews lees met hem en hij maakt opmerkingen "vorig jaar hadden we met deze tijd een plaats op de eerste startrij gehad" krab ik mijzelf achter de oren.
Het voordeel wat ze hadden op Aprilia is ziender ogen geslonken.
Met crashkoning Xaus is BMW ook niet echt happy denk ik, terwijl ik best denk dat BMW echt competitief zou kunnen zijn.
 
Mensen hoe zit het met het uur verzetten? zie me er zelf goed voor aan dat ik een uur te laat op de bank zit :z
 
Corser is een beste vent, maar wordt zo langzaam aan te oud.
Als ik interviews lees met hem en hij maakt opmerkingen "vorig jaar hadden we met deze tijd een plaats op de eerste startrij gehad" krab ik mijzelf achter de oren.
Het voordeel wat ze hadden op Aprilia is ziender ogen geslonken.
Met crashkoning Xaus is BMW ook niet echt happy denk ik, terwijl ik best denk dat BMW echt competitief zou kunnen zijn.


Corser is wel een meester in het afstellen en ontwikkelen van een nieuwe fiets :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan