WSBK Portimao, Portugal

*O* Cal Crutchlow kampioen *O*

Ben benieuwd hoe hij volgend jaar Spies vervangt.
 
Spies staat nu 15 punten voor op Haga, kans is erg klein dat die dat nog weg geeft.
Haga heeft het voor de ... keer weer geflikt. Weer geen kampioen |( volgens mij kan die jongen beter origami gaan doen ofzo.
 
Spies staat nu 15 punten voor op Haga, kans is erg klein dat die dat nog weg geeft.
Haga heeft het voor de ... keer weer geflikt. Weer geen kampioen |( volgens mij kan die jongen beter origami gaan doen ofzo.
It ain't over till the fat lady sings... :9
 
Yamaha rules !!!!

full


thnx to Elbowz
 
Laatst bewerkt:
jammer van haga, maarja hij heeft het zelf weggegeven...

respect voor Spies, nu maar hopen dat hij volgend jaar een beetje mee kan komen op de tech 3.

volgend jaar wordt weer smullen iig in de WSBK, veel kandidaten voor een titel
 
Haga, gezwegen onder de druk misschien? Ook Spies was duidelijk zenuwachtig.
Was een mooi racedagje zo, nu alle drie de wereldmapioenschappen verdeeld zijn.

Worldsuperbike seizoen 2009, dit was het dan. We nemen afscheid van een mooi seizoen, met haar ups & downs. Als absoluut dieptepunt noem ik de crash van Laconi, als hoogtepunt toch wel hét talent Ben Spies. Een bewogen jaar waarin we verschijdene teams zagen gaan door geldgebrek. De crisis heeft in 2009 ook de motorsport niet ongemoeid gelaten.

We zullen zien wat 2010 brengt! :}
 
Haga, gezwegen onder de druk misschien? Ook Spies was duidelijk zenuwachtig.
Was een mooi racedagje zo, nu alle drie de wereldmapioenschappen verdeeld zijn.

Worldsuperbike seizoen 2009, dit was het dan. We nemen afscheid van een mooi seizoen, met haar ups & downs. Als absoluut dieptepunt noem ik de crash van Laconi, als hoogtepunt toch wel hét talent Ben Spies. Een bewogen jaar waarin we verschijdene teams zagen gaan door geldgebrek. De crisis heeft in 2009 ook de motorsport niet ongemoeid gelaten.

We zullen zien wat 2010 brengt! :}

Als je 88 punten voorsprong weg geeft? :X

En volgend jaar is Toseland weer terug, de R1 is een superfiets en dat wordt kicken!
 
Als je 88 punten voorsprong weg geeft? :X

En volgend jaar is Toseland weer terug, de R1 is een superfiets en dat wordt kicken!

zeker het seizoen ook niet goed gevolgt??, mega klapper van Haga en zodoende niks tot weinig kunnen presteren, demk dat als dat niet gebeurd was had Spies naar de titel kunne fluiten!

Spies is een goede rijder, maar kan volgens mij alleen echt goed presteren als hij alleen rijdt, als hij in een groepje zit en er voor moet knokken zijn er echt wel veel betere rijders
 
Ja en als m'n oma wieletjes had gehad was ze wereldkampioen geworden :z

88 punten weg geven is not done, en zo weinig presteren? Dat viel best mee ;)
 
Spies is een goede rijder, maar kan volgens mij alleen echt goed presteren als hij alleen rijdt, als hij in een groepje zit en er voor moet knokken zijn er echt wel veel betere rijders

kan zo snel het filmpje niet vinden maar die opmerking klopt niet hoor :N spies haalt in op plekken dat ja niet voor mogelijk houd :}

het eerste deel van je post ben ik het dan wel weer mee eens
 
Spies is een goede rijder, maar kan volgens mij alleen echt goed presteren als hij alleen rijdt, als hij in een groepje zit en er voor moet knokken zijn er echt wel veel betere rijders

uh, heb jij assen race 1 gemist? monza, qatar..
 
Die crash van Haga heeft minder/minstens zoveel invloed gehad op het seizoen dan de crash zelf en door anderen vooroorzaakt en aantal keren falende motor van Ben Spies."thats racing"
Aan het begin van het seizoen hoopte ik ook dat Haga de titel zou pakken.
Maar gelukig moet je een titel verdienen doordat jij dat seizoen het beste presteerd niet omdat je al zolang meerijd en een gave persoonlijkheid hebt.

Maar als je iemand als rookie (Ben) binnen ziet komen in de WSBK die de helft van de circuits niet kent en gewoon op overtuigende wijze het aantal Pole records verbreekt, en als ik met niet vergis het aantal overwinningen ook nog eens in een seizoen, iig het aantal seizoens overwinningen voor 2009.
Dan moet je wel een aardig bord voor je kop |( hebben als je denkt dat hem de titel "gegeven' is.
Haga heeft gewoon knetter goed gereden maar hij had de pech dat er gewoon iemand in hetzelfde kampioenschap reed die beter was.
En volgend jaar gaat hij het nog moeilijker krijgen met een aantal coureurs (Toseland, Vermeulen) die beide net zoals Bayliss geen vuist konden maken in motogp maar wel ontzettend veel geleerd hebben, en natuurlijk zijn eigen team maat Fabrizio.
En de heren van Aprilia.
Wat een heerlijk kampioenschap :9~
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan