WSBK Portimao

wie gaat de meeste punten pakken?

  • Sykes

    Stemmen: 8 22,2%
  • Melandri

    Stemmen: 11 30,6%
  • Biaggi

    Stemmen: 11 30,6%
  • Laverty

    Stemmen: 2 5,6%
  • Davies

    Stemmen: 0 0,0%
  • Checa

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rea

    Stemmen: 4 11,1%
  • Giugliano

    Stemmen: 0 0,0%
  • Haslam

    Stemmen: 0 0,0%
  • iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Ome Ger mijn ondertitel al gezien? :+

bedoel je dat.................
full


Hahahaha je wordt gewoon aan de binnenkant ingehaald ,.......gezien z,n kleur haar is het een Mamola ( pietje bell ) SCHITTEREND!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ook gestemd hoor. Coole foto haha. Schitterend he die kleintjes :)
Je weet het dus, ik kreeg slechts seconden tijd om deze foto te nemen.
Wilde een knee down foto maken en de motor + kleine linksom zetten, maar niet luisteren nie. ;) :')
Bedankt voor de stem, heb iedere nodig. O-) :}

Nou maar even een foto voor back on topic. ;)

full
 
Ik heb van Portimao niets meegekregen, aangezien ik in de Alpen zat. Gaan er hier nog meer mensen richting Magny Cours, komend weekend?
 
Ik heb van Portimao niets meegekregen, aangezien ik in de Alpen zat. Gaan er hier nog meer mensen richting Magny Cours, komend weekend?

Nee ......ik mag niet , maar daar heb ik truukies voor.
Foto's op de AB van Harmony logitech , fotolijstje van v.d. Mark op het nachtkasje en op het toilet en alleen maar praten over WSBK totdat ze zegt van .......................pleur a.u.b. op ................ken je Speedy Conzales nou zoiets _O- _O- :+,....en bij terugkomst ochhh 2 dagen rustig in huize Gerrit en het is weer goed , lekker luchtje meegenomen van het vliegveld....er staat onder hand 20 liter in de kast maar je bent er wel weer geweest _O- _O- :W :+
 
Laatst bewerkt:
Nee ......ik mag niet , maar daar heb ik truukies voor.
Foto's op de AB van Harmony logitech , fotolijstje van v.d. Mark op het nachtkasje en op het toilet en alleen maar praten over WSBK totdat ze zegt van .......................pleur a.u.b. op ................ken je Speedy Conzales nou zoiets _O- _O- :+

_O-

Ik spreek je op Magny Cours nog wel :Y :)
 
Als het zo mag zijn gaan we ff een lekker [afbeelding] drinken op Michael.

btw ....jij zat toch al in Frankrijk .

Heb een week getourd door de Franse Alpen:
P1000116.jpg

P1000153.jpg

P1000118.jpg

P1000110.jpg


Zaterdagmiddag terug gekomen. En as. zaterdagmorgen vertrekken we met de auto richting Magny Cours.

Mocht er nog iemand tips hebben voor Magny Cours, dan hoor ik het graag :Y
 
:( :( :( :( :( :( :r :r :r :r :r '( '( '( '( '(

Niet die vuile niets wetende eigenwijze egoïstische gladde geldwolf die MotoGP ook al heeft kapot gemaakt!!!

:/ :/ :/ :/
 
Laatst bewerkt:
honda heeft ook z'n tandjes al laten zien door de kappen met motogp als hij zaken er door wilt drukken die hen niet zint..
http://mag.gpweek.com/#folio=10
Afgezien van het feit dat dit een hele, hele enge man is die zich als een soort Blatter opstelt en mafia-achtige trekken vertoond.... Wat is er eigenlijk zo erg aan bv een rev limit van 15,500? Tuurlijk is dit een prototype-klasse en gaat 't steeds meer op het wsbk lijken. En de CRT's zijn nu ook nog niet echt bepaald interessant. Het zou de boel toch wel meer naar elkaar toe moeten trekken? En spannender maken? Wat is er nu in godsnaam nog spannend in de GP?

Enige leuke klasses blijven de Moto3 en Moto2. De GP zal ik altijd blijven kijken, maar nu niet direct voor de spanning, want die is ver te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Aan alle SBK Fans
Lees het verhaal van onderstaande link:
http://www.donnyfoto.com/index.php?p=newsb&id=448

Slechte berichten lijkt mij

Helaas was dit te voorzien het Gp gebeuren heeft in feite de Superbikes en SS600 al over genomen met de GP1 en GP2 . Dit was precies waar alle Superbikes fan`s bang voor waren.
Twee race series met nagenoeg de zelfde klassen zijn gewoon te veel op den duur , Dorna krigt zijn zin jammer genoeg. :N
 
Ach ik sta nergens meer van te kijken.... We zien wel weer wat de gevolgen zijn. Zolang het leuk is, blijf ik naar de WSBK gaan. Als door nieuwe maatregelen het WSBK net zo'n optocht wordt als de MotoGP (ooit de koningsklasse genoemd), dan gaan we ook niet meer naar de WSBK...

Met de kans dat ook alle tv rechten achter de decoder verdwijnen, dan rest er niets meer, dan de races achteraf downloaden. Blijkbaar wil men daar naartoe :')
 
Ach ik sta nergens meer van te kijken.... We zien wel weer wat de gevolgen zijn. Zolang het leuk is, blijf ik naar de WSBK gaan. Als door nieuwe maatregelen het WSBK net zo'n optocht wordt als de MotoGP (ooit de koningsklasse genoemd), dan gaan we ook niet meer naar de WSBK...

Met de kans dat ook alle tv rechten achter de decoder verdwijnen, dan rest er niets meer, dan de races achteraf downloaden. Blijkbaar wil men daar naartoe :')
Precies... Ik zeg laat ze motorrace legalizen!!!
 
Ach ik sta nergens meer van te kijken.... We zien wel weer wat de gevolgen zijn. Zolang het leuk is, blijf ik naar de WSBK gaan. Als door nieuwe maatregelen het WSBK net zo'n optocht wordt als de MotoGP (ooit de koningsklasse genoemd), dan gaan we ook niet meer naar de WSBK...

Met de kans dat ook alle tv rechten achter de decoder verdwijnen, dan rest er niets meer, dan de races achteraf downloaden. Blijkbaar wil men daar naartoe :')

:^

de reden dat ik sport1 heb is voor de moto 3 en moto 2...motoGP kijk ik graag maar ga er geen 14.95 per maand voor betalen. Mocht de superbike ook op een betaalzender komen moeten ze wel zorgen dat de spanning er een beetje in blijft :+
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan