WSBK Portimao

wie gaat de meeste punten pakken?

  • Sykes

    Stemmen: 8 22,2%
  • Melandri

    Stemmen: 11 30,6%
  • Biaggi

    Stemmen: 11 30,6%
  • Laverty

    Stemmen: 2 5,6%
  • Davies

    Stemmen: 0 0,0%
  • Checa

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rea

    Stemmen: 4 11,1%
  • Giugliano

    Stemmen: 0 0,0%
  • Haslam

    Stemmen: 0 0,0%
  • iemand anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    36
Stel dat Max uitvalt bij 1 van de 2 races in Frankrijk..... Dan kunnen het er nog maar 6 zijn voor race 2.... Het is zeker mogelijk maar ik denk niet dan Biaggi dit nog uit handen gaat geven! Het is geen Melandri namelijk :X :')
Biaggi heeft halverwege het seizoen ook flink wat persoonlijke fouten gemaakt waardoor hij de leiding uit handen gaf, eigenlijk precies zoals Melandri het nu vergooit. Biaggi heeft gelukkig voor hem de tijd gehad om zich te herpakken. Biaggi is trouwens ook een heethoofd en hij heeft bewezen in recent verleden dat hij er vatbaar voor is om dan fouten te gaan maken.
 
Vandaar ook: "Uitvoering was alleen niet goed. :+ " ;)

Sykes heeft wel een kans, maar of het een reeele kans is. 31 punten inlopen terwijl er 50 punten te verdelen zijn. :P
Je weet het nooit met die heetgeblakerde romeinse keizer he. Zou nog wel eens gek kunnen gaan lopen in Frankrijk, maar ik verwacht dat Biaggi de titel gaat pakken.
 
Laatst bewerkt:
Biaggi heeft halverwege het seizoen ook flink wat persoonlijke fouten gemaakt waardoor hij de leiding uit handen gaf, eigenlijk precies zoals Melandri het nu vergooit. Biaggi heeft gelukkig voor hem de tijd gehad om zich te herpakken. Biaggi is trouwens ook een heethoofd en hij heeft bewezen in recent verleden dat hij er vatbaar voor is om dan fouten te gaan maken.

Ja daarom vind ik het zo verbazend dat Melandri, sinds dat hij de leiding pakte in Moskou, zoveel fouten heeft gemaakt terwijl Max juist bekend staat dat hij fouten maakt als hij onder druk staat.
Ik heb de crash van Melandri op Portimao niet gezien dus weet niet of dat zijn eigen fout is geweest.

Het is nog niet over....ik hou de vingers gekruist voor MAx maar misschien dat Melandri de laatste twee races het uiterste uit zichzelf en de BMW kan halen en alsnog de titel wint. En dan hebben we ook nog Sykes.....
 
Ja daarom vind ik het zo verbazend dat Melandri, sinds dat hij de leiding pakte in Moskou, zoveel fouten heeft gemaakt terwijl Max juist bekend staat dat hij fouten maakt als hij onder druk staat.
Ik heb de crash van Melandri op Portimao niet gezien dus weet niet of dat zijn eigen fout is geweest.

Het is nog niet over....ik hou de vingers gekruist voor MAx maar misschien dat Melandri de laatste twee races het uiterste uit zichzelf en de BMW kan halen en alsnog de titel wint. En dan hebben we ook nog Sykes.....


Ik heb de races wel gezien gisteren en ik gun beide de titel, maar die actie van Melandri was dom... In de eerste ronde en juist bij Biaggi _O-
Mazzel voor Biaggi dat hij bleef zitten trouwens. Pech voor Davis en de andere '(

Hoop natuurlijk wel dat Melandri er in frankrijk bij is....
 
Het zou me niet verbazen als er enige opzet in het spel was van Melandri... helaas voor hem met een hele andere uitkomst dan hij had gehoopt.
 
Het zou me niet verbazen als er enige opzet in het spel was van Melandri... helaas voor hem met een hele andere uitkomst dan hij had gehoopt.
Neeejjj man :N Gewoon net als de rest die kans maakt op 't kampioenschap gaat 'ie er vol voor. Tel daar nog bij op dat 't een Italiaan is en dan is dit wat je krijgt. Gewoon overijverig.
 
Haha opzet komnou, na 2 dnf's had hij echt geen voordeel bij nog een dnf incl die van Max. Hij zou het nog moeilijker maken dan omdat Sykes nog dichterbij zou komen.

Nee gewoon typisch gevalletje he Max komt voorbij... opzouten pak je gelijk terug.. ow kut gaat niet...crash.
 
Haha opzet komnou, na 2 dnf's had hij echt geen voordeel bij nog een dnf incl die van Max. Hij zou het nog moeilijker maken dan omdat Sykes nog dichterbij zou komen.

Nee gewoon typisch gevalletje he Max komt voorbij... opzouten pak je gelijk terug.. ow kut gaat niet...crash.

Idealiter zou alleen Max zijn gevallen. ;)
 
Haha opzet komnou, na 2 dnf's had hij echt geen voordeel bij nog een dnf incl die van Max. Hij zou het nog moeilijker maken dan omdat Sykes nog dichterbij zou komen.

Nee gewoon typisch gevalletje he Max komt voorbij... opzouten pak je gelijk terug.. ow kut gaat niet...crash.

:N nee dat geloof ik ook niet, is gewoon dat gehaaste van Melandri, wel jammer :Y

had het em wel gegund of anders Sykes,maar dat wordt ook moeilijk,

3 laatse raceweekenden zijn raar verlopen dus wie weet nog wel een verrassing in Magny Cours,als Biaggi er in de 1e race vanaf valt kan er nog van alles gebeuren :}
wel jammer dat de Superstock 600 nooit uitgezonden wordt, had de laatste race van Michael vd Mark graag live gezien
 
Laatst bewerkt:
IK als Sykes aanhanger had Max graag zien vallen, dat wel :Y Hahaha
Ah ja wie weet volgende 2 races 2 crashes voor Max en goed resultaat voor Sykes.... 't Kan nog :)
 
Ik denk dat Sykes minder tevreden is ;). Laverty blij met de tweede race, maar echt niet met de eerste.


Melandri deed een Rea'tje* bij Biaggi. Uitvoering was alleen niet goed. :+

*Rea'tje - een Rea'tje doen.
Motorsportterm, ondoordachte inhaalactie: een coureur die in een gaatje duikt dat er eigenlijk niet is. De wederpartij crasht daarbij doorgaans, terwijl de inhalende coureur doorrijdt.

dit gaat BWraep leuk vinden, hij gebruikt die term ook al een tijdje om mij te plagen :P

ik was eigenlijk van plan om m niet te kijken, maar dan toch maar wel vanavond om 12.00 gaan kijken :P
 
Oh come on...

Ik zei alleen 'het zou me niet verbazen...'.

Heethoofdige Italianen die elkaar absoluut niet mogen. Melandri die punten goed moet maken...

Volgens mij heeft Melandri in zijn vroege jaren (125 of 250) ook eens een kamikazi-actie ingezet om kampioen te kunnen worden. Kan zo gauw even niet vinden hoe en wat. Beetje zoals Capirossi deed op Harada.
 
Laatst bewerkt:
Ik zei alleen 'het zou me niet verbazen...'.

Heethoofdige Italianen die elkaar absoluut niet mogen. Melandri die punten goed moet maken...

Volgens mij heeft Melandri in zijn vroege jaren (125 of 250) ook eens een kamikazi-actie ingezet om kampioen te kunnen worden. Kan zo gauw even niet vinden hoe en wat. Beetje zoals Capirossi deed op Harada.
Dat is iets anders dan iemand bewust in de regen onderuit willen kegelen
 
Ik zei alleen 'het zou me niet verbazen...'.

Heethoofdige Italianen die elkaar absoluut niet mogen. Melandri die punten goed moet maken...

Volgens mij heeft Melandri in zijn vroege jaren (125 of 250) ook eens een kamikazi-actie ingezet om kampioen te kunnen worden. Kan zo gauw even niet vinden hoe en wat. Beetje zoals Capirossi deed op Harada.

Reggiani of gresini aktie bij Spaan.
 
Dat waren Bruno Casanova en Gresini.

Melandri was nogal onsportief in een direct duel met Emilio Alzamora.
 
dit gaat BWraep leuk vinden, hij gebruikt die term ook al een tijdje om mij te plagen :P

ik was eigenlijk van plan om m niet te kijken, maar dan toch maar wel vanavond om 12.00 gaan kijken :P
0:00 :+ en waarom zo laat.. :? :?
 
Laatst bewerkt:
Yes ook Suzuki blijft volgend jaar gewoon in de WSBK : Plans for 2013!!!

Team Principal Paul Denning has 'Tweeted' the news below to his followers this morning, so we thought we'd share it in case you missed it.

"Many asking if @crescentmoto Suzuki will be in @sbk_official in 2013 - yes! Riders announced v soon. GSX-R still a great road & racebike!!"

So there is the first news that Crescent Motorcycles will be in WSB next season.


En Fabrizio gaat naar Red Devils Ducati WorldSBK het laatste nieuws World Superbike - Racesport.nl
 
..3 laatse raceweekenden zijn raar verlopen dus wie weet nog wel een verrassing in Magny Cours,als Biaggi er in de 1e race vanaf valt kan er nog van alles gebeuren :}
wel jammer dat de Superstock 600 nooit uitgezonden wordt, had de laatste race van Michael vd Mark graag live gezien
Je geeft het eigenlijk zelf al aan, op naar Magny-Cours dus..7 oktober :] ;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan