WSBK Portugal 28 maart 2010: Portimão

Wie wordt het?

  • Haslam

    Stemmen: 12 27,3%
  • Rea

    Stemmen: 12 27,3%
  • Haga

    Stemmen: 9 20,5%
  • Fabrizio

    Stemmen: 3 6,8%
  • Corser

    Stemmen: 0 0,0%
  • Checa

    Stemmen: 2 4,5%
  • Byrne

    Stemmen: 2 4,5%
  • Guintoli

    Stemmen: 0 0,0%
  • Sykes

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vermeulen

    Stemmen: 0 0,0%
  • Camier

    Stemmen: 1 2,3%
  • Smrz

    Stemmen: 0 0,0%
  • Neukirchner

    Stemmen: 0 0,0%
  • Toseland

    Stemmen: 3 6,8%

  • Totaal aantal stemmers
    44

Nickel89

MF veteraan
24 feb 2008
19.887
10
Eindhoven
Twitter
Ben er maar op tijd bij, nog een maandje van nu...

En dan gaan de Superbike en Supersport mannen (en vrouw :9~ ) de Algarve onveilig maken! *O*


Sommigen mensen wezen mij terecht op het feit, dat Crutchlow en Biaggi niet in de poll staan |(

Wil je één van deze twee stemmen: zegt het effe, hou ik hieronder het aantal stemmen bij! ;)

Crutchlow: 2
Biaggi: 0
Portimao_Track.jpg


Jahaaaaa, lieve kijkbuiskindertjes! Deze keer niet 1, maar weleteld 2 polls!!!! *O*

Stem nu!

Barry Veneman moet op de Reitwagen BMW S1000RR stappen die niet bereden kan worden door een geblesseerde Roland Resch!

Ja :Y : 2
Nee :N :

Neestemmers worden gekielhaald, gevierendeeld en gescalpeerd. Stem wijs!
 
Laatst bewerkt:
*O* Eerste stem *O*
Ik wou eigenlijks stemmen op Hayden :+ ... (weet niet wat hij in wsb te zoeken heeft).

Ik zeg Fabrizio die zijn zege op komt eisen. Wel een erg mooi circuit trouwens :}
 
Laatst bewerkt:
Haslam was fantastisch vandaag, die hele Suzuki ook trouwens... Apart, omdat ze toch een tijdlang helemaal uit beeld zijn geweest. Ik wacht de eerste trainingen enzo nog even af voordat ik mijn gokje waag. Ik hóóp dat Crutchlow wat leuks kan gaan doen met de Yamaha, en anders zie ik Rea graag wat verder naar voren.

Vraagje: zijn er meer mensen die denken dat het verschil in kwaliteit bij de rijders héél groot is, tussen de MotoGP en de World Superbikes? Uitgerangeerde GP-coureurs winnen WSBK wedstrijden, top SBK rijders (Fabrizio, Toseland) krijgen niks voor elkaar in de MotoGP?
 
~
Haslam was fantastisch vandaag, die hele Suzuki ook trouwens... Apart, omdat ze toch een tijdlang helemaal uit beeld zijn geweest. Ik wacht de eerste trainingen enzo nog even af voordat ik mijn gokje waag. Ik hóóp dat Crutchlow wat leuks kan gaan doen met de Yamaha, en anders zie ik Rea graag wat verder naar voren.

Vraagje: zijn er meer mensen die denken dat het verschil in kwaliteit bij de rijders héél groot is, tussen de MotoGP en de World Superbikes? Uitgerangeerde GP-coureurs winnen WSBK wedstrijden, top SBK rijders (Fabrizio, Toseland) krijgen niks voor elkaar in de MotoGP?~


zijn ten eerste motorfietsen met heel andere karakteristieken, en ik ken ook wel n ritsje ex-gp'ers die er in sbk ook weinig van bakten hoor.. of slechts heel af en toe ns en dan direct afzwakten... (barros?)

moet je r wel ff bij stilstaan dat veel van de ex-GP rijders die in sbk komen, (mede dankzij GP-'afkomst' en sponsors daar) direct in 1 van de topteams terecht kunnen, terwijl sbk racers die naar de gp gaan daar meestal in 'B' teams tercht komen... en dat verschil is groot, tussen n full factory bike en n 'semi'.. veel groter als tussen die 2 in de sbk.
als n (goede!) sbk rijder dan toch ns op een echte top-motor terechtkomt.... laatste race 2008 seizoen... bayliss op n desmosedici van het fabrieksteam? rings a bell? ;)
 
Laatst bewerkt:
Stop hatin', playah... -O-


Heb een beetje aan de haastige kant die poll doorgegeven, oke... B|

Maar jij stemt toch geen Biaggi, toch? :P

Mooi! :9

Hehehehe :+
Ik zeg al niks meer :P

Vraagje: zijn er meer mensen die denken dat het verschil in kwaliteit bij de rijders héél groot is, tussen de MotoGP en de World Superbikes? Uitgerangeerde GP-coureurs winnen WSBK wedstrijden, top SBK rijders (Fabrizio, Toseland) krijgen niks voor elkaar in de MotoGP?

Ja, dat denk ik ook....er zijn genoeg voorbeelden te noemen....maar ik vind dat er 1 uitzondering is en dat is Ben Spies....echt een natuurtalent die het ver kan gaan schoppen in de MotoGP.

In 2006 had Bayliss een mooie overwinning in Valencia maar de rest van zijn MotoGP carrière is niet echt om over naar huis te schrijven.............
 
Nou ik stem op Haga, als die weer goed hersteld is van die aanslag,van die hersenlose Xaus , zal hij extra gemotiveerd zijn.
Zou eigenlijk prachtig zijn als BMW , Veneman inplaats van Xaus zou in zetten, en het zou ook nog een paar schadegevallen minder voor hun betekenen. ;)
Sommige onder ons schreven Checa al af als veldvulling , haha . |( |( :] :]
Verdorie nou maar weer een kleine maand wachten.
Groeten. :W
 
Laatst bewerkt:
Sommige onder ons schreven Checa al af als veldvulling , haha . |( |( :] :]

Dat is ook niet zo raar vind je niet :?
Hij heeft niet echt potten kunnen breken met Ten Kate.................

Des te gaver dat hij nu wint op een Duc die 2 jaar oud is _O-
(Zijn de oude BSB Ducs van 2008 waar Shakey kampioen op werd)
 
Haslam was fantastisch vandaag, die hele Suzuki ook trouwens... Apart, omdat ze toch een tijdlang helemaal uit beeld zijn geweest. Ik wacht de eerste trainingen enzo nog even af voordat ik mijn gokje waag. Ik hóóp dat Crutchlow wat leuks kan gaan doen met de Yamaha, en anders zie ik Rea graag wat verder naar voren.

Vraagje: zijn er meer mensen die denken dat het verschil in kwaliteit bij de rijders héél groot is, tussen de MotoGP en de World Superbikes? Uitgerangeerde GP-coureurs winnen WSBK wedstrijden, top SBK rijders (Fabrizio, Toseland) krijgen niks voor elkaar in de MotoGP?

Niks voor elkaar?????? je moet natuurlijk niet overdrijven ,he.
Maar het zijn totaal verschillende klasses, en ja de absolute top ( 3 à 4 man) zit in de MotoGp.
 
Dat is ook niet zo raar vind je niet :?
Hij heeft niet echt potten kunnen breken met Ten Kate.................

Des te gaver dat hij nu wint op een Duc die 2 jaar oud is _O-
(Zijn de oude BSB Ducs van 2008 waar Shakey kampioen op werd)

Dacht je dat??
Reken er maar op dat er weinig onderdelen van 2 jaar oud op zitten mischien het frame ,of het gashendel, maar er is verschil ja.
Maar dat zal er altijd zijn tussen een fabrieksteam en een prive team, logisch toch?
 
Laatst bewerkt:
Nou ik zie haar liever als dan jou in je nette pak , ik heb haar weleens gesproken op de Ducati Clubraces en is best een leuke meid hoor !!!!

Lekker kort door de bocht :P

Ik zeg ook niet dat er iets mis is met 'r... vind het alleen geen schoonheid :N

Ik heb ook vriendinnen die niet aan de huidige standaard voldoen qua good looks, zijn nog steeds super toffe meiden *D :Y
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan