WSBK Ronde 5 - Donington Park

Michael van de Mark op zondag

  • Eerste plaats

    Stemmen: 17 54,8%
  • Tweede plaats

    Stemmen: 8 25,8%
  • Derde plaats

    Stemmen: 5 16,1%
  • Vierde plaats

    Stemmen: 1 3,2%
  • Vijfde plaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Lager

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    31

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
Het WSBK lijkt echt in populariteit te hebben ingeboet. Of er wordt in ieder geval minder over geschreven. Het is de ochtend van de eerste trainingen voor het weekend van Donington Park, ronde vijf van het WSBK kampioenschap!

BoTOJ-1IQAA1C52.jpg:large


Het belooft een nat weekend te gaan worden. Wie brengt dit voordelen en wie brengt dit nadelen? Welke Nederlanders gaan het hier goed doen en wie vinden hier hun Waterloo? Michael van der Mark leidt het kampioenschap in de WSS klasse waar we ook Tony Covena vinden. Max van Schoonhoven en Jaimie van Sikkelerus rijden in de Junior Cup. Nadieh Schoots rijdt in de Ducati 899 TriOptionsCup en Streuer/Koerts rijden in de zijspannen mee.

Bring it on, Donington!

Overigens moet je v.w.b. de televisietijden even goed de zenders in de gaten houden. Ik had begrepen dat Donington niet live wordt uitgezonden dit weekend om mij onduidelijke redenen. Voor hen met een videopass: races worden uiteraard wel live uitgezonden, maar houd de tijden in de gaten! Donington doet niet mee aan het nieuwe tijdschema en dus worden de races op andere, latere tijden verreden.
 
gvd niet eens op eurosport...
zondag 25 mei 2014
23:00-23:45 - WK Superbike: Donington Park race 1
23:45-00:30 - WK Supersport: Donington
maandag 26 mei 2014
00:30-01:15 - WK Superbike: Donington race 2

:/
 
Ach, wat. Ik heb gestemd op de eerste plaats *O* Hij gaat hem gewoon winnen. Volgend jaar had hij hier een slecht weekend nadat hij in Monza van zijn fiets was getorpedeerd en hij met een gebroken voet rondreed dacht ik. Ging in Donington ook nog eens onderuit, stond op en reed door maar zocht halverwege toch de pits maar op. Zoiets staat me bij in ieder geval.

Tijd om dat maar eens goed te maken denk ik! :] 8-)
 
Laatst bewerkt:
Ach, wat. Ik heb gestemd op de eerste plaats *O* Hij gaat hem gewoon winnen. Volgend jaar had hij hier een slecht weekend nadat hij in Monza van zijn fiets was getorpedeerd en hij met een gebroken voet rondreed dacht ik. Ging in Donington ook nog eens onderuit, stond op en reed door maar zocht halverwege toch de pits maar op. Zoiets staat me bij in ieder geval.

Tijd om dat maar eens goed te maken denk ik! :] 8-)

Wordt gewoon weer een Pata feestje!
 
Beter, dat nieuwe tijdschema! :Y



:r
Dat nieuwe tijdschema kun je daar niet de schuld van geven, want Donington houdt zich nu juist net niet aan dat nieuwe tijdschema om bezoekers vanuit Londen de tijd te geven op tijd bij het circuit te geraken. ;)

Dit is dus ouderwets, welbekend gekloot van Eurosport. Met dank aan de Giro en Roland Garros.
 
Laatst bewerkt:
Dat nieuwe tijdschema kun je daar niet de schuld van geven, want Donington houdt zich nu juist net niet aan dat nieuwe tijdschema om bezoekers vanuit Londen de tijd te geven op tijd bij het circuit te geraken. ;)

Dit is dus ouderwets, welbekend gekloot van Eurosport. Met dank aan de Giro en Roland Garros.

BBC ook niet ...........doen ze volgens mij ook nooit , maar zend wel F1 van Monaco uit .
 
Je zou je bijna schuldig gaan voelen met zo'n Videopass. Ik kijk het live en/of wanneer ik wil, niks te maken met irritante uitzendtijden. :X

Wat er in de Superbikes gebeuren gaat boeit me niet zo veel, maar ik ga genieten als er strijd ontstaat. Supersport zal ook dit weekend het hoogtepunt zijn voor ons Nederlanders. :Y
 
Voorlopig in FP2 is v/d Mark het snelst met nog 24 minuten te gaan. Ruim 0,4 sec dan Sofuoglu. Hij moet dus achterom zwaaien. :W
 
Voorlopig in FP2 is v/d Mark het snelst met nog 24 minuten te gaan. Ruim 0,4 sec dan Sofuoglu. Hij moet dus achterom zwaaien. :W

_O- ............is verandering in gekomen ................zou wel eens een spannend weekend kunnen worden , hoop op droge race en een Kawa die heel blijft .
Covena is ook iedere keer zijn tijd aan het verbeteren , die zou ik weleens willen zien met sterk materiaal .
 
Kenan staat 40 punten achter, heeft 75 punten laten liggen in het kampioenschap. Als van der Mark nu iedere keer tweede wordt achter Kenan, dan staan ze gelijk na ronde 12 in Zuid-Afrika en wordt het kampioenschap beslist in Qatar, de allerlaatste race. :P

Kenan lekker laten gaan dus, die (ik haat het om te moeten zeggen) Kawa loopt nog wel een keer stuk en verder is het zaak voor Marino te blijven finishen en kat in't bakkie.

Aldus de onnozele die motorracen probeert te voorspellen. _O-
 
Kenan staat 40 punten achter, heeft 75 punten laten liggen in het kampioenschap. Als van der Mark nu iedere keer tweede wordt achter Kenan, dan staan ze gelijk na ronde 12 in Zuid-Afrika en wordt het kampioenschap beslist in Qatar, de allerlaatste race. :P

Kenan lekker laten gaan dus, die (ik haat het om te moeten zeggen) Kawa loopt nog wel een keer stuk en verder is het zaak voor Marino te blijven finishen en kat in't bakkie.

Aldus de onnozele die motorracen probeert te voorspellen. _O-

Laat mijn vrouw daar nou toevallig zitten in die periode .............!@@#$#@#%^&*** ...mag niet mee :( :(
 
1 van de mooiste circuits op de kalender. Zeker het stuk na de haakse rechter voorbij start/finish. Hoop dat Michael wint en Melandri de weg naar boven weer vind zo langzamerhand.

EDIT
Dit stuk dus:
Daar ga ik op zeker ooit zelf nog eens m'n rondjes draaien. :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan