WSBK - Ronde 7 - Misano World Circuit “Marco Simoncelli”

BBierman

MF'er
1 dec 2013
230
0
De heren zijn alweer los aan het gaan dus bij deze maar even een topic!

VDM is nu al lekker bezig *O*
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor topic aanmaken, hebben we weer wat te doen :P

Inderdaad hopen op het spektakel van de laatste races, ik ga er in ieder geval klaar voor zitten. Op mijn gloednieuwe TV. Dat wordt genieten in full-HD *O*
 
Mooie openingspost. :+ Maar ik ben er weer bij. :Y *O*

van-der-mark-9999.jpg
 
Go go go Michael :) Gisteravond zou om 23.15u op Eurosport 2 SBK zijn. Nou...tenzij ze daar tegenwoordig ballen slaan met een racket, heb ik het gemist.

Vanavond om 18u herkansing :+
 
Het wordt ook live uitgezonden op de Italiaanse televisie, misschien kun je de zender opzoeken en kijken of je online mee kunt kijken. Italiaanse proxy gebruiken en met wat geluk kun je dan via Sky Italia (is het volgens mij) meekijken. Kost wat gesleutel en geprobeer en een hoop frustratie, maar dan heb je ook wat. :+

Kijk maar of je dat het waard vindt, ik persoonlijk niet meer. :P
 
http://www.hahabar.com/20140621/v-haha_sport_10_name-840266-53a57984f3bd93.63187514.html

Via hahasport is nagenoeg ALTIJD videomateriaal te vinden en bijna altijd met engels commentaar.


Het wordt ook live uitgezonden op de Italiaanse televisie, misschien kun je de zender opzoeken en kijken of je online mee kunt kijken. Italiaanse proxy gebruiken en met wat geluk kun je dan via Sky Italia (is het volgens mij) meekijken. Kost wat gesleutel en geprobeer en een hoop frustratie, maar dan heb je ook wat. :+

Kijk maar of je dat het waard vindt, ik persoonlijk niet meer. :P

Thanks guys!
 
Terug
Bovenaan Onderaan