WSBK - Ronde 7 - Misano World Circuit “Marco Simoncelli”

Die Sykes.. flikt het 'm toch weer. En het vrij oude baanrecord van Corser naar de klote gereden.

De fabrieks Ducati's vallen me ook het hele weekend al op, zou mooi zijn als ze nu de stap eens kunnen maken in de race en het ook echt volhouden over race distance. Vallen toch vaak terug later in de race.
 
Ik kreeg deze bij navragen van maatje , maar heb gekeken en is een zooitje die ik niet aan gaat , maar misschien ff proberen.

Loading...
Thanks Gerrit.

Ik heb geen worldsbk.com trouwens, had een credit card nodig voor betaling en die heb ik niet. Navraag gedaan om een account te delen, waren er een aantal die dit niet wilden, of naar hun idee al met genoeg mensen deelden en er niet nog 1 bij wilde. Dan maar streamen de stock600 race.
 
Verslaggevers zijn wel te spreken over vooruitgang van Tony Covena.
Niet zo over de sleepjes die er VEEL gepakt worden in de supersport klasse. O.a. Michael en Coghlan hebben het op twitter ook al over gehad richting elkaar (ongenoegen), n.a.v. de sticker op de motor van Rabat afgelopen GP.

Wat gebeurde er nou een minuut of 5 voor het einde, waarbij Kennedy ineens in het grind lag en Michael langzaam langs de rand van de baan reed??
 
Niet zo over de sleepjes die er VEEL gepakt worden in de supersport klasse. O.a. Michael en Coghlan hebben het op twitter ook al over gehad richting elkaar (ongenoegen), n.a.v. de sticker op de motor van Rabat afgelopen GP.

Wat gebeurde er nou een minuut of 5 voor het einde, waarbij Kennedy ineens in het grind lag en Michael langzaam langs de rand van de baan reed??

Heb je een stream .????
 
Cluzel op pole met bijna 0,5 sec. op vd Mark.
Cluzel erg snel en Kenan weer een crash op 5 min. van het einde :?
Vd Mark zit er goed bij en zal zich zoals gewoonlijk meer op de raceset up hebben geconcentreerd! Goed bezig.
Hopelijk morgen weer een podium en gun Kenan ook wel een podium op p2 of p3 _O-
 
Heb je een stream .????

Nu niet meer, British Eurosport stopt er net mee.

EDIT: Kan voor de superstock600 race ook verder geen stream vinden, dan maar op de live timing.

EDIT: Top! Net wat kunnen regelen vwb worldsbk.com! Lekker superstock600 kijken zo, benieuwd naar Tessels.
 
Laatst bewerkt:
Thanks Gerrit.

Ik heb geen worldsbk.com trouwens, had een credit card nodig voor betaling en die heb ik niet. Navraag gedaan om een account te delen, waren er een aantal die dit niet wilden, of naar hun idee al met genoeg mensen deelden en er niet nog 1 bij wilde. Dan maar streamen de stock600 race.
Creditcard aanvragen

Creditcard aanvragen voor betalen in binnen- en buitenland – Rabobank

Creditcard kost een paar euro extra in de maand / in het jaar, maar in tijden dat we steeds meer online bestellen en daarbij vaak ook landsgrenzen overschrijden is het hartstikke handig. :Y
 
4de plek voor Wayne, hoop dat ze morgen tussen de races door een samenvatting laten zien van de stock600. Deden ze een aantal races geleden wel.
 
4de plek voor Wayne, hoop dat ze morgen tussen de races door een samenvatting laten zien van de stock600. Deden ze een aantal races geleden wel.
Zat de hele wedstrijd dicht tegen P3 aan. Had net niet genoeg over om volledig de aansluiting te pakken en zo een aanval in te kunnen zetten. Wel goed voor het kampioenschap met Tuuli DNF en Tucci ergens rond P10 pas. Volgens mij nu P3 in het kampioenschap.
 
Zat de hele wedstrijd dicht tegen P3 aan. Had net niet genoeg over om volledig de aansluiting te pakken en zo een aanval in te kunnen zetten. Wel goed voor het kampioenschap met Tuuli DNF en Tucci ergens rond P10 pas. Volgens mij nu P3 in het kampioenschap.

Die gast is echt goed bezig. Hij heeft echt potentie om steeds in de top te rijden. Volgend jaar nog een seizoen en dan WSS 600
 
Die gast is echt goed bezig. Hij heeft echt potentie om steeds in de top te rijden. Volgend jaar nog een seizoen en dan WSS 600
Hij rijdt echt goed inderdaad. Hoop zelf een beetje dat Wayne samen met Hoegee Suzuki kan doorgroeien naar WSS. Mooi voor alle Nederlandse motorsport fans, en er hoort ook gewoon een Suzuki team in het WSS. Dit model Gixxer is een prima basis fiets volgens mij, die K6 waar Veneman op reed kwam toch tekort. En zelfs daar reden ze mooie resultaten mee. Op naar meer mooie resultaten voor onze Nederlandse rijders. Michael en Kevin Valk worden morgen beide uitgezonden, dus geen gekloot met streams *O*
 
MvdM 1e in wup :}

Klinkt goed .....heeft iemand een streamtip?? Dit word vast een wedstrijd die je niet vanavond om 1845 wilt zien...maar nu!!! :P
 
Absoluut, zelfde materiaal als Marino en Jacobsen.
Dat, en het is niet dat de circuits nieuw voor hem zijn. De meeste kent hij als geen ander na enkele jaren Stock 600. Zo heel veel wordt er niet buiten Europa gereden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan