WSBK - Ronde 7 - Misano World Circuit “Marco Simoncelli”

Gelukkig Eurosport 2 hier thuis, kan zo live kijken. Sinds een paar dagen heb ik die zender ook in HD, dus dat wordt extra genieten van Michael z'n overwinning :P
 
Dat gaat erom spannen
Cluzel is 2 tiende langzamer dan VDM
 
Laatst bewerkt:
Cluzel lijkt zijn voorsprong te kunnen behouden.
Maar toch: Go Mickey, Goooooo!
 
Laatst bewerkt:
Goed gereden van Cluzel ook hoor, Michael prima 2e plaats. Jammer dat hij hem toch niet helemaal binnen kon hengelen.

Wat klinkt die MV weer lekker trouwens :)
 
Super resultaat weer :Y Cluzel was gewoon net even te snel vandaag, heb hem op geen foutje kunnen betrappen :N
 
Erg leuk voor Cluzel. En Michael pakt gewoon weer een hoop punten! Binnen gehaald wat er in zit, goed bezig :}
 
Kijk zo doe je dat: Even naar je winnende motor wijzen en thumbs up! :)
 
Laatst bewerkt:
Goed gereden van Cluzel ook hoor, Michael prima 2e plaats. Jammer dat hij hem toch niet helemaal binnen kon hengelen.

Wat klinkt die MV weer lekker trouwens :)
:^ wat zou ik graag zelf zo'n machine willen voor op het circuit :} :}

Foutloos van Cluzel. Beetje zoals Lorenzo het voorheen altijd deed, super start, wegrijden en vasthouden tot de finish. Michael kwam nog gevaarlijk dichtbij, leek erop alsof hij op een gegeven moment gewoon teveel vroeg/op het spel zette om Cluzel binnen te hengelen. Volwassen gereden als je dan kunt zeggen van, dan maar P2, maar wel op zeker 20 punten meenemen voor het kampioenschap.

En leuk voor PJ Jacobsen, z'n eerste podium. Jongen die ik al een jaar of wat volg vanuit het Britse kampioenschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan