WSBK - Ronde 7 - Misano World Circuit “Marco Simoncelli”

:^ wat zou ik graag zelf zo'n machine willen voor op het circuit :} :}

Foutloos van Cluzel. Beetje zoals Lorenzo het voorheen altijd deed, super start, wegrijden en vasthouden tot de finish. Michael kwam nog gevaarlijk dichtbij, leek erop alsof hij op een gegeven moment gewoon teveel vroeg/op het spel zette om Cluzel binnen te hengelen. Volwassen gereden als je dan kunt zeggen van, dan maar P2, maar wel op zeker 20 punten meenemen voor het kampioenschap.

En leuk voor PJ Jacobsen, z'n eerste podium. Jongen die ik al een jaar of wat volg vanuit het Britse kampioenschap.

Dat inderdaad, respect voor die jongen zo volwassen als hij rijdt :Y
 
ook hulde aan eurosport die heeft laten zien dat het wel kan,een hele race zonder reclame. :+

Nu race 2 wsbk eens kijken of ze dat kunstje nog een keer kunnen. :P :)
 
in eerste instantie d8 ik dat micheal een foutje maakte, maar hij moest volledig uitwijken voor Sofuoglu daardoor kon jacobson er voorbij, hij zat iets te lang vast achter kenan ook anders had cluzel het nog lastig gekregen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben fan van Melandri, maar wat is die Baz toch een mooie coureur. Die laat zich niks maken, door niemand niet. Mooie verdedigende lijnen ook de laatste ronde. Jammer dat Marco er net niet wat dichter op zat, had nog wel wat paint swap willen zien tussen die 2 in de laatste ronde.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben fan van Melandri, maar wat is die Baz toch een mooie coureur. Die laat zich niks maken, door niemand niet. Mooie verdedigende lijnen ook de laatste ronde. Jammer dat Marco er net niet wat dichter op zat, had nog wel wat paint swap willen zien tussen die 2 in de laatste ronde.
Baz is top :Y soms iets te onstuimig, maar ach, hij is net 21, moet kunnen :P
 
Mooie races gezien zover! Vd Mark keurig tweede. Laat Cluzel maar gaan, als Michael elke race tweede wordt pakt hij het kampioenschap alsnog. Nu de Stock 1000, hopen dat Valk terrein goed gaat maken.
 
Toch wel fraai en verdiend dat MV Augusta wint op eigen bodem,mooie bike ook nog :Y
Maar had liever die Rotterdammer zien winnen.
 
Ik ook.
Weinig actie en inhalen enzo.
Leek een beetje op de MotoGP van as zaterdag (geintje!) Zo'n treintje...weet je wel?!

_O-

Het weer voorspeld niet veel goeds helaas. Dus zou zomaar uit kunnen komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan